Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRare uitspraken onder invloed...

Rare uitspraken onder invloed...

210 antwoorden
52 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
als ik hard genoeg ga komt er gebrabbel a la: sdglnjxcbpo bijvoorbeeld....en dat kan je dan gewoon uitspreken...drugs doet wonderen
E
EclipXLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb ook veel zo'n momenten, maar ik vergeet altijd over wat het ging lol!
I
IkWilGeenGebruikersNaamLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gister in de kroeg:

Ik tege spacemaat: "Hey check die gast hij heeft een papagaaie pak aan"
Hij: "Huh?"
Ik kijk weer, was het gewoon een normale gozer :confused: :grin:
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#4
BigBadWeirdo zei:
Gister in de kroeg:

Ik tege spacemaat: "Hey check die gast hij heeft een papagaaie pak aan"
Hij: "Huh?"
Ik kijk weer, was het gewoon een normale gozer :confused: :grin:
Klik om te vergroten...

Haha, ja idd, zulke dingen heb ik ook, maar ik was vanochtend vergeten wat ik vanacht heb gezegd/gedaan, maar nu herinner ik het me meer.. lol
P
PLASTIC.dollLid
01-01-2024, 00:00
#5
hahaha :')
ik heriner me meestal niet meer veel.
zo hoorde ik zodag ochtend dat we blijkbaar zaterdag 3 uur over de stomste dingen aan het lullen waren.
over pilletjes tege de keelpijn en blunts :')
echt alles.
en alles wat ik zeg moet ik minstens 10 X hebben gezegt :')
k moet echt vreselijk irritand zijn :')
ach ja =)

x
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#6
:)
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een vriend van me, die nuchter was, die legde een liedje op.

Ik wow, wat een zalig liedje, en ik vroeg: leg het eens op...

:openmouth:
M
Mr. LSDLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tijdje terug, we hadden een heel gesprek, en ik had een bril op. Ik ging ff beter zitten ff relaxed met de gedachten: Even alles laten bezinken, ik moet even over dit gesprek nadenken (het ging nergens over..) En vervolgens zeg ik, beter zet ik mijn bril weer op (die ik al de hele avond gewoon op had :grin: )
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#9
laatst MDMA op. k begon te gapen en wou gaan slapen, dus zei leg s ff een lijntje voor mij. dus die pasta wordt gepakt.. ik na 2 minute,, is dat lijntje nou al klaar??
nee joh tis pasta, moet nog drogen.
dan pak je de fohn.

ik was de enigste die er niet om lachte, 10 seconden later. HAHAHAHA dan blaas je alles weg :grin: doohh :stoned:
l
lurchLid
01-01-2024, 00:00
#10
maatje van mij: ik moet nu naar huis ik moet me sleutels opladen

hey gaste waar staat de stofzuiger dan er ligt hier troep,
maar we liepen buiten
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#11
"Mijn kampvuur is uit" :stoned:

Of op het station
Mensen vragen aan een stationmedewerker:
"Wanneer vertrekt de trein naar Delft?"
Conducteur: "5 uur, perron 9"
Ik: "Wij moeten ook naar Delft, welke kant moeten we op?"
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#12
We waren een potje aan het kaarten:

M: Wie is er aan de beurt?
K: Ja wie is er eigenlijk aan de beurt? Jij toch M?
J: Nee volgens mij was jij aan de beurt!
K: Nee ik ben net geweest.
M: Ok, dan ga ik wel.
J: Ja doe maar.
K: Nee ik was!

:grin:
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#13
heb ik met schaken ook gehad..
je hebt me paard helemaal niet geslagen!! (lag naast het bord) bleek dus wel zo te zijn maar k was t alweer vergeten.. :confused: schaken is leuk maar not on dope :beer:
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ligt theMystic in je bed te pitten, ontdek je ineens dat je al 5 minuten met jezelf hardop aan 't lullen bent over vanalles. Hmmmm :hearteyes:
R
RoxyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Eeuh vage uitspraken, coole topic trouwens, echt herkenbaar, en onwijs lachen.

Ik zei tegen mijn maatje: Goh, wat ben ik blij dat ik jou niet ben. Want dan hoef ik ook niet naar mezelf te kijken....

:confused: Na die uitspraak istie het op gaan schrijven, maar we zijn er nog steeds niet over uit... snappen er nog steeds niks van wat ik er mee bedoel... vaaaaag!
s
strawberry_coladaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Echt rare dingen zeg ik niet, ik geef wel enorm veel complimenten aan iedereen die totaal aan het haar getrokken zijn :

- jij hebt een keitof rockabilly-kapsel
- je neus past goed bij de rest van je gezicht
- de kleurencombinatie van je kledij is geniaal, je zou een styliste moeten worden !

Zo van die dingen dus :)
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#17
strawberry_colada zei:
- je neus past goed bij de rest van je gezicht
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
S
ShiruLid
01-01-2024, 00:00
#18
Miss J zei:
Zoals jullie allemaal waarschijnlijk wel eens gehad hebben onder inlvoed van mdma zit je soms zo in je eigen wereldje dat je de meest rare uitspraken doet en serieus denk dat het echt is.

Dus vertel hier de meest rare dingen die zelf of een ander hebt horen zeggen!
Klik om te vergroten...
- "Kijk ik ben op de knopjes van mijn gsm aan het duwen"
- In een bericht naar een vriendin: "Ik ga slapen want de kast van die opening blijft schuiven, en dat gras wil niet naar huis gaan, en meer van die tekst dat geen steek houdt"
- Tegen vreemde mensen zeggen dat ik van hun hou en tegen iedereen gaan vertellen hoe begaaid ik ben wat enorm stom is.

Meestal weet ik totaal niet meer waar ik mee bezig ben, is ook een van de redenen waarom ik daarmee gestopt ben. Allemaal dingen zeggen waar ik s' morgens spijt van heb.
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#19
weg
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#20
je hebt een bochel op je haar!

ik wil best mee houtzoeken, maar dat durf ik niet
-dan doe je mijn helm toch gewoon op, dan ben je sowieso veilig!
NATUURLIJK! dat ik daar niet op kwam..

VIND JE DAT NORMAAL!? brommer rijden zonder verstand!?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."