Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRare uitspraken onder invloed...

Rare uitspraken onder invloed...

210 antwoorden
47 weergaven
18-5-2026
e
esmeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Na een avondje stampen in de plaatselijke discotheek werden ik en mijn vriend door iemand thuisgebracht met de auto. Ik was echter zo waus dat ik dacht dat ik in een taxi zat en dat ik voor mijn huis vroeg: "Hoeveel staat er op die meter dan???" :)
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ich goan heller wie en trein
Klik om te vergroten...
(voor de niet limburgers onder ons - ik ga harder als een trein)

De standaarduitspraak....

De einige plek woa ich mien druks bewaar is in die naas
Klik om te vergroten...

(Op lowlands tegen de beveiliging van het festivalterrein op de vraag - "hebben jullie drugs bij je ?") -Ja, was in combinatie met coke... Maar de uitsprak kwam door de pillen, geloof me, en dan daar met 10 limburgers over de grond van het lachen liggen terwijl de security het maar half begreep.

Mag ik een bier en een water?
Klik om te vergroten...

Een vriend die helemaal weg was gespaced op een barkruk bij een vriend thuis, gewoon aan een tafel, die net even een "helder" moment had

Meer naar mate ik er me er meer kan herinneren, post ik er meer, tegenwoordig meestal geen X meer, en als, is het meestal op feestjes waar je het aantal comische uitspraken meestal beperkt word
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#3
gisteravond Aan de bar:

Hee, jij zat toch net aan de rechterkant?
Klik om te vergroten...

...

Oh nee , dat was iemand anders.
Klik om te vergroten...

:grin:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#4
hier waren 3 verschillende en onbekende mensen bij betrokken, waarna we echt in een deuk lagen. (volgens mij kenden ze alledrie het zelfde grapje, maar toen we naar elkaar keken bleken we elkaar niet eens te kennen. En de mensen in de supermarkt stonden een beetje verdwaasd, om zich heen te kijken (wat gebeurt hier nu?)


kut
Klik om te vergroten...

waar?
Klik om te vergroten...

Hiero!!
Klik om te vergroten...

Ik Eerst
Klik om te vergroten...
I
IkWilGeenGebruikersNaamLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bij mijn 2e keer xtc was ik blijkbaar nogal spacy want ik kan het me zelf niet eens herrinneren, maar men vrienden zeiden dat ik dit dee:

Ik: "hier neem een peuk joh"
Zij: "nee ik hoef ff niet"
Ik: "ja neem nou ik wil echt dat je een peuk heb :grin: "
Zij: "nee ik hoef echt niet"
Ik: "ja dan doe je hem toch achter je oor :mrgreen: ik wil echt heel graag dat je een peuk heb"

Kan het me zelf niet herrinneren maar t is echt té sociaal voor mij :mrgreen:
h
hightoneLid
01-01-2024, 00:00
#6
schetten op de ketten
chillen met grote pupillen
s
sinfonyLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik kan niet praten en kijken tegenlijk
Klik om te vergroten...
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#8
ALAISE
Klik om te vergroten...
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#9
loop je al een tijdje naast een maat.

ik: Hey, wie ben jij nu weer?
hij: Ik ben Jan...
ik: ah ja, juist, cool dat je erbij bent man!

:mrgreen:
S
Santa MariaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Uit het niets tegen een vriend: Verkoop jij geen heroïne dan? antwoord: Nee, Jorine. Mijn reactie: Ok jammer maar is niet erg.
G
GekkebelgLid
01-01-2024, 00:00
#11
waar haddne we het nou over? :grin:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bwoah bwoah burp frrljieoep burp bwoah bwoah? bwoah... bwoah!
Klik om te vergroten...
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#13
ene persoon:

Huh ?
Klik om te vergroten...

andere persoon:

Oh !
Klik om te vergroten...

Keeps coming' back :mrgreen:
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Haha teveel om op te noeme/onthoude :)

Zoas bvb
"Je mag men vriend zijn"

Of

Nuchtere: "kijk daar das een kei mooi groententuintje"
Ik: "wwooooow da zen percies allemaal koppen die uit de grond steken" (bloemkool dus) :mrgreen:

:wave:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
tijdens een zware trip met een vriend na Qlimax op het station wachtent op de trein terug

hij: was gezellig he?
ik: wat?
hij: het feest...weet je nog?
ik: huh?
hij: laat maar
ik: huh?
a
avicedLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik was keihard aant spacen met mn ogen dicht op de bank
en om de 2 min deed ik mn ogen open en vroeg ik waar jos was
terwijl die de hele tijd naast me zat
***spacemoment***
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mijn meest spacende moment was na een party 's ochtends bij de Albert Heijn voor de kassa.. Toen ik daar heel droog met een pakje condooms in me handen stond.. En me ondertussen afvroeg waarom ze dat briefgeld niet aanpakte (dacht dat ik een opgevouwen briefje van 20 in men handen had..)

:mrgreen: En daar sta je dan, met je flesje met fruitdrank en je pakje condooms :mrgreen: ..
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#18
'Er hangt toch niet echt een handtas naast me?'

een sprei van 2bij2 die ik voor het raam had gehangen :P
R
RapidoLid
01-01-2024, 00:00
#19
"ik heb stoned" :hearteyes:

terwijl je totaal geen effect hebt van wiet haha
g
gerbeennLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben nu hellemaal van de kaart van pillen maar ik zei net ik ga zo ff wat geld pinnen met me portomonee XD ik bedoelde pinpas

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."