Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRare uitspraken onder invloed...

Rare uitspraken onder invloed...

210 antwoorden
51 weergaven
18-5-2026
S
Santa MariaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Uit het niets tegen een vriend: Verkoop jij geen heroïne dan? antwoord: Nee, Jorine. Mijn reactie: Ok jammer maar is niet erg.
G
GekkebelgLid
01-01-2024, 00:00
#2
waar haddne we het nou over? :grin:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bwoah bwoah burp frrljieoep burp bwoah bwoah? bwoah... bwoah!
Klik om te vergroten...
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#4
ene persoon:

Huh ?
Klik om te vergroten...

andere persoon:

Oh !
Klik om te vergroten...

Keeps coming' back :mrgreen:
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha teveel om op te noeme/onthoude :)

Zoas bvb
"Je mag men vriend zijn"

Of

Nuchtere: "kijk daar das een kei mooi groententuintje"
Ik: "wwooooow da zen percies allemaal koppen die uit de grond steken" (bloemkool dus) :mrgreen:

:wave:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
tijdens een zware trip met een vriend na Qlimax op het station wachtent op de trein terug

hij: was gezellig he?
ik: wat?
hij: het feest...weet je nog?
ik: huh?
hij: laat maar
ik: huh?
a
avicedLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik was keihard aant spacen met mn ogen dicht op de bank
en om de 2 min deed ik mn ogen open en vroeg ik waar jos was
terwijl die de hele tijd naast me zat
***spacemoment***
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn meest spacende moment was na een party 's ochtends bij de Albert Heijn voor de kassa.. Toen ik daar heel droog met een pakje condooms in me handen stond.. En me ondertussen afvroeg waarom ze dat briefgeld niet aanpakte (dacht dat ik een opgevouwen briefje van 20 in men handen had..)

:mrgreen: En daar sta je dan, met je flesje met fruitdrank en je pakje condooms :mrgreen: ..
S
SamsonLid
01-01-2024, 00:00
#9
buite rare uitspraken die ik me ni al te vaak herinner,weet ik wel dat ik ook behoorlijk veel zit te liegen. Waarom weet ik niet. Het gebeurd gewoon vrij veel. Ik erger me dan aan mezelf,maar til er niet te zwaar aan. Diegenen waar ik het tegen zeg zijn dat toch direct vergeten :hearteyes:
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Een vrachtwagen in het zand!
Er is een grote rij voor de dierentuin.
Er zit een vrouw in die doos!

:beer:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
"Heb je de katten nog water gegeven, toen we weggingen? Wat waarom zeg ik katten?, de eten helemaal geen water, ee ik bedoel, katten eten geven "
W
WirwarLid
01-01-2024, 00:00
#12
woow, gaat dat wel goed?
Er rijd daar een bus... (midden in het bos)
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#13
1 van de keren datk met een paar vrienden heb geslikt, stonden we met 4 mensen ofzo goed strak, en er waren 2 nuchtere mensen bij die zich verveelde. We waren bij het huis van J. De 2 nuchtere mensen verveelde zich een beetje en waren een beetje irritant en druk aan het doen, wat J. aardig irriteerde, en na een tijd zei;

J: JEZUS HE ik word echt gek hier jongen LATER ik ga naar huis.

-J wilt serieus bijna weglopen-

J: Ohja kut dit is m'n eigen huis :P
Y
YourePrivateDjLid
01-01-2024, 00:00
#14
een draaiende vrachtwagen zien geparkeerd staan...terwijl er totaal geen geluid komt en er ook geen is...kijk ik nog effe goed en realiseer ik mij dat het een bushokje is :rolleyes:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#15
"Dit is echt super man, echt geweldig. Niet normaal meer."

Iemand: Ik het afdeleingshoofd echt een sukkel
Ik: 'nee man, hij is lief."
(hij liet me die dag eerst nog 3 uur nablijven om een project af te maken :/)

Btw
http://www.youtube.com/watch?v=LvOG4HWTj-c

Zo klonk ik ook ongeveer, zei ik om de minuut :P
N
NelisssssLid
01-01-2024, 00:00
#16
Haha met oud en nieuw zei een vriend van me: "Ik heb het gevoel dat ik de hele tijd op me bek ga ofzo?!"

heb het op film :hearteyes:
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#17
was een keer weze pootjebaden bij een meer in de buurt

hee dat water is best koud
Klik om te vergroten...
maat van mij:
jaa maar vooral nat
Klik om te vergroten...
:grin:
N
NelisssssLid
01-01-2024, 00:00
#18
(midden op een voetbalveld) hey daar staat een koe! kom we gaan em aaien (loopt naar de "koe" toe en begint em te aaien) na 5 seconden drong het tot me door dat het een duckout was :beer:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#19
stadswacht: "Wat zijn we hier aan het doen?"

kameraad: "Kut man, dat zie je toch wel , ik sta hier te pissen.
W
WirwarLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hier een paar van vrijdag avond.. (in het bos)

Er zit daar een kat.
Ik ga hem aaien... AU dat is wel een harde kat :mrgreen:

Er staan daar zeecontainers... :confused:

WOOW je gezicht zat net op je achterhoofd :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."