Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"denken jullie dat dit echt is? http://www.vkmag.com/videos/videos_meis ... ar_binnen/"
"uhm... doe mij maar een sativa die zijn wel te dampe want de naam van de wiet zegt vrij wijnig..."
"heb wel vaker meer gehaald bij veschillende shops in amsterdam. vaker iets van 10-15 gram meestal niet zoon probleem 1x 50 gehaald dat wel van te voren afgesproken met die gozer van shop.."
"ligt eraan maar haal meestal uit 5 euro 1,5 joint en uit 10 euro 3/4 joints en meestal gooi ik er zo min mogelijk tabak in"
"waarom haalt iedereen hier voorgedraaide dats kk zonde van je geld man ken je btur een gram halen dan word je nog stoneder ook... betaal meestal 5 euro per gram voor wiet als ik hasj haal meestal 15 maar heb ik wel kk goeie(isolator)"
"eerst altijd bij een dealer en als ik me broer zowver kon krijgen dat hij naar stadje wouw dan in stad nu altijd uit de coffeeshop heb nl geen nr meer voor softdrugs nu haal ik standaar in de shop meestal in mijdrecht maar daar word je zwaar geflasht dus als ik de tijd heb ga ik met bus naar de eerste hulp en haal dan meteen een gram of 10"
"weet ook nog een goeie een snacker nemen met een dikke plak space cake"
"je moet het anders zegge;P nederland het grooste export land van europa..."
"spaceman- Geplaatst: 31 Mrt 2007 18:31 Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- NEE, dat is klinkklaare onzin!!! je krijgt in geen mogelijkheid 1,2 gram in 1 normaal jointje!(behalve een pure maar dat verkopen ze niet in een shop) reken op 0,4 gram! groetjes! hey je ken wel gewoon pure voorgedraaide kopen hor... weet niet waar jij vandaan komt maar alle shops waar ik kom ken je pure voorgedraaide kopen zit meestal dan 0,8 gram in"
"jah ckr dat je er hard aan gaat:P"