Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"alcohol, tabak, wiet, hasj, xtc, speed, paddo's that's it, en meer zal 't ook niet worden"
"weed"
"weedzz"
"speed, alcohol & wiet, al 2 nachten nu zo"
"17"
"Ik heb iets anders, dat wanneer ik snuif, een paar uur later, ik echt liters pis moet uitpissen, en dat duurt meer dan 2 minuten, echt zot"
"ik heb nu eens coke binne voor de afwoiisling maar ikk zit nu toch verkeerdd?"
"Met dikke lijnen bedoel ik ook dikke lijnen, weet afmetingen niet, maar het is alsinds groter dan een gewone standaard lijn. Wss komt het gewoon daardoor? Hoe omschrijf ik het. Echt alsof je hersens bevriezen, een beetje 't zelfde wat je hebt als je héél koud ijs opeet, en dan zo'n ice-brain ofzo krijgt Verder heb ik er geen last van hoor, en gaat alles superlekker. Was eergisteren, voel me nu wel kut, moe, en nog stééds geen honger... pfff, vanavond lekker slapen, ben nu @ work. Volgend weekend ga ik er weer tegenaan, en ik zal dan eens goed onthouden wat ik voel nadat ik snuif, en het dan later hier op posten"
"Ik weet het ook niet, ik heb er alsinds geen lichamelijke last van. Ik snuif gewoon meestal met een biljet van 5€. Kzal de lijn eens wa dunner maken"
"Idd, had er nooit aan gedacht, maar misschien is ligt het wel aan de wiet. De speed die ik meestal heb is wit, zoals poeder. En dat heeft wel een lekker effect, maar mss komt het daardoor dat ik pijn heb."