Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRare uitspraken onder invloed...

Rare uitspraken onder invloed...

210 antwoorden
54 weergaven
18-5-2026
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
^ :grin:

bdk zei:
ik hou van je man, maar vind het toch leuker om naar links te gaan
Klik om te vergroten...

Haha wat vet :grin:

Ik zat zelf een keertje met een vriend van me op een steiger aan de plas, begint ie ineens te rennen en shit, springt vervolgens in het water. Dacht ie dat we op het hockeyveld waren en hij wilde scoren...
j
jajaxtcLid
01-01-2024, 00:00
#2
Laatst zat ik in de auto, was flink aan het spacen,
Ik zat voorin, ik deed me ogen, dicht,,
een vriend vroeg aan mij gaat het , wat ben j aan het doen,,
ik zo, ik ben een huis aan het bouwen tussen 2 huizen in en het is een rijtjes huis,, ik zie de stenen vliegen :openmouth: :openmouth: :openmouth:


En ik heb vaak, als ik met iemand bel, dan zijn hun aan het praten, en dan denk ik aan iets, en dat roep ik dan meteen, terwijl het niet over het gesprek gaat, hoor je aan de andere kant,,, he waar heb jij het over?
:confused:


:flushed:
k
kotssmurfLid
01-01-2024, 00:00
#3
"Ik ben zooooo zalig!" :grin:
"Ik zit hier goed!" bedoelt op de situatie in mn hoofd :)
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#4
paddo´s op..zitte relaxt op de bank..ineens spring ik op..kom op snel! pak een bezem..we smelten zo..hun zo..huh wat? dacht ik dat het kaarsvet langs de muur omlaag kwam en zag de hele vloer al onder zitten haha..
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#5
een maat van me na het snuiven van mdma kristallen ( !!!!! )

( was de eerste keer dat we mdma deden en hij vroeg zich af 'kan je dit ook snuiven' )

"Ik voel me geneigd terug te trekken in de wereld van fijne gevoeletjes samen met een neergaande spiraal situatie"

ehh, Right
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#6
2 porties paddo de man:

Ik vraag: 'Hey koos Hoe gaat het met je?'

'Een klein beetje erbij dan hoef ik de rest niet meer'
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hehe ik ben altijd compleet weg aan t spacen met complete scenarios in mn hoofd. Ik vergeet dan alleen vaak dat de rest die gedachtes niet met mij deelt. :mrgreen:

En altijd midden in een verhaal vergeten waar ik t over had, bekend probleem :beer: Is leuk met nuchtere mensen erbij, vraag maar aan Ruth :mrgreen:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#8
portie paddos zit zwaar in trip springt er een kat op de bank en die stoot ik perongeluk aan zeg ik ohw sorry en kameraad er snel achteraan verkeerde gaatje helenacht krom gelegen
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#9
as valt op een kussen.
zegt die andere vrij serieus :

Hèèèè PAS OP ,MIJN LIEF..
wtf? we hebben ons kapot gelachen
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#10
Owh weet je nog dat... , oh nee laat maar.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
raizeredge zei:
portie paddos zit zwaar in trip springt er een kat op de bank en die stoot ik perongeluk aan zeg ik ohw sorry en kameraad er snel achteraan verkeerde gaatje helenacht krom gelegen
Klik om te vergroten...
Wat hebben jullie in godsnaam met die kat gedaan? :rolleyes:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#12
ExceptionalInsight zei:
raizeredge zei:
portie paddos zit zwaar in trip springt er een kat op de bank en die stoot ik perongeluk aan zeg ik ohw sorry en kameraad er snel achteraan verkeerde gaatje helenacht krom gelegen
Klik om te vergroten...
Wat hebben jullie in godsnaam met die kat gedaan? :rolleyes:
Klik om te vergroten...
hahahaha helemaal niks dat arme beestje niet aan geraakt klein stootje kon er niks aan doen ik schrok hij/zij sprong in 1 keer op leuning waar ik zat dus stoote hem/haar aan
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#13
Paddotripconversatie een nuchtere kameraad had m ooit eens opgeschreven lol


"Mijn hart loopt te snel"

"Dan zet je hem toch wat langzamer"

"Maar ik heb de sleuteltjes van de auto niet"

"Dat mag ook niet onder invloed"

"Hij loopt toch?"

"Ja, en waarom heb je de autosleutels dan nodig"


Die avond naar wegmisbruikers gekeken, vandaar.
S
SantatripLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mn echte uitspraken onthoud ik meestal niet, maar waar hadden we het over is uiteraard bekend.

Wel een keertje met n vriend paddo's op en vervolgens hebben we meer dan 5 min een conversatie gehad waarin we met elkaar over twee compleet verschillende onderwerpen aan het praten waren om dat vervolgens heel droog te zeggen.
a
acidJLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik was op een leip feestje lekker aan t dansen, zat er helemaal in, toen
een vriend naar me toekwam en zei:kom, ik ga een ei leggen, ga je mee, dan leggen we er honderd! althans, dat verstond ik. ik vond het vet lachen echt wel :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#16
de kamer binnenlopen en zomaar uit het niets opeens roepen "kranten!" maar zelf ook niet weten waar dat opeens vandaan komt :grin:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#17
Op school hadden we het in één van de lessen over zouten, eiwitten, celregeneratie, de bloedsomloop, en bloeddruk. We hadden met 5 anderen een jointje gerookt, maar er was er eentje bij die altijd wat meer rookt dan de rest, en die verbrande het tipje zeg maar.

ineens halverwege de les, toen "de lerares het over hoge bloeddruk had, zei hij "Dan sla je toch vet zijn hart naar beneden? heeft ie weel lage bloeddruk" Stond ze hem zo aan te kijken van, (meest domme opmerking ooit). de rest van de klas lag in een deuk, Ze had helemaal niet in de gaten waarom hij die opmerking maakte, was gewoon aan t trippn in de klas... :grin:
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik was gisternacht zo gek (o.i.v coke speed xtc en drank). Dat een meisje die er voor de 2e keer bij was (wel ervaring met drugs), Tegen de anderen begonnen te vragen of het wel goed met me kwam en of ik niet even naar het ziekenhuis moest.

Maar ik moet bekennen, ik was echt de kluts kwijt, net zoals ik vaker heb. Ik ben dan zegmaar de caberatier in de zaal.


:rolleyes:

En ik ben verrot.. maargoed eerst ontbijt
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#19
982 zei:
Ik was gisternacht zo gek (o.i.v coke speed xtc en drank). Dat een meisje die er voor de 2e keer bij was (wel ervaring met drugs), Tegen de anderen begonnen te vragen of het wel goed met me kwam en of ik niet even naar het ziekenhuis moest.

Maar ik moet bekennen, ik was echt de kluts kwijt, net zoals ik vaker heb. Ik ben dan zegmaar de caberatier in de zaal.


:rolleyes:

En ik ben verrot.. maargoed eerst ontbijt
Klik om te vergroten...

zoiets heb ik ook meegemaakt, had alleen maar xtc op en er was een vriendin van wat vrienden erbij voor de eerste keer zag ik haar ze had ook wel ervaring maar ik ging die nacht echt hard en ze vroeg toen aan me gaat het wel goed met je, dat vroeg ze om de 5 min.
M
MatthijsNLLid
01-01-2024, 00:00
#20
"Hoe laat is het nu?"
-"4 graden..."
"Zo vroeg nog?!"

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."