Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRare uitspraken onder invloed...

Rare uitspraken onder invloed...

210 antwoorden
49 weergaven
18-5-2026
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#1
portie paddos zit zwaar in trip springt er een kat op de bank en die stoot ik perongeluk aan zeg ik ohw sorry en kameraad er snel achteraan verkeerde gaatje helenacht krom gelegen
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#2
as valt op een kussen.
zegt die andere vrij serieus :

Hèèèè PAS OP ,MIJN LIEF..
wtf? we hebben ons kapot gelachen
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#3
Owh weet je nog dat... , oh nee laat maar.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
raizeredge zei:
portie paddos zit zwaar in trip springt er een kat op de bank en die stoot ik perongeluk aan zeg ik ohw sorry en kameraad er snel achteraan verkeerde gaatje helenacht krom gelegen
Klik om te vergroten...
Wat hebben jullie in godsnaam met die kat gedaan? :rolleyes:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#5
ExceptionalInsight zei:
raizeredge zei:
portie paddos zit zwaar in trip springt er een kat op de bank en die stoot ik perongeluk aan zeg ik ohw sorry en kameraad er snel achteraan verkeerde gaatje helenacht krom gelegen
Klik om te vergroten...
Wat hebben jullie in godsnaam met die kat gedaan? :rolleyes:
Klik om te vergroten...
hahahaha helemaal niks dat arme beestje niet aan geraakt klein stootje kon er niks aan doen ik schrok hij/zij sprong in 1 keer op leuning waar ik zat dus stoote hem/haar aan
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#6
Paddotripconversatie een nuchtere kameraad had m ooit eens opgeschreven lol


"Mijn hart loopt te snel"

"Dan zet je hem toch wat langzamer"

"Maar ik heb de sleuteltjes van de auto niet"

"Dat mag ook niet onder invloed"

"Hij loopt toch?"

"Ja, en waarom heb je de autosleutels dan nodig"


Die avond naar wegmisbruikers gekeken, vandaar.
S
SantatripLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mn echte uitspraken onthoud ik meestal niet, maar waar hadden we het over is uiteraard bekend.

Wel een keertje met n vriend paddo's op en vervolgens hebben we meer dan 5 min een conversatie gehad waarin we met elkaar over twee compleet verschillende onderwerpen aan het praten waren om dat vervolgens heel droog te zeggen.
a
acidJLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik was op een leip feestje lekker aan t dansen, zat er helemaal in, toen
een vriend naar me toekwam en zei:kom, ik ga een ei leggen, ga je mee, dan leggen we er honderd! althans, dat verstond ik. ik vond het vet lachen echt wel :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#9
de kamer binnenlopen en zomaar uit het niets opeens roepen "kranten!" maar zelf ook niet weten waar dat opeens vandaan komt :grin:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#10
Op school hadden we het in één van de lessen over zouten, eiwitten, celregeneratie, de bloedsomloop, en bloeddruk. We hadden met 5 anderen een jointje gerookt, maar er was er eentje bij die altijd wat meer rookt dan de rest, en die verbrande het tipje zeg maar.

ineens halverwege de les, toen "de lerares het over hoge bloeddruk had, zei hij "Dan sla je toch vet zijn hart naar beneden? heeft ie weel lage bloeddruk" Stond ze hem zo aan te kijken van, (meest domme opmerking ooit). de rest van de klas lag in een deuk, Ze had helemaal niet in de gaten waarom hij die opmerking maakte, was gewoon aan t trippn in de klas... :grin:
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik was gisternacht zo gek (o.i.v coke speed xtc en drank). Dat een meisje die er voor de 2e keer bij was (wel ervaring met drugs), Tegen de anderen begonnen te vragen of het wel goed met me kwam en of ik niet even naar het ziekenhuis moest.

Maar ik moet bekennen, ik was echt de kluts kwijt, net zoals ik vaker heb. Ik ben dan zegmaar de caberatier in de zaal.


:rolleyes:

En ik ben verrot.. maargoed eerst ontbijt
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#12
982 zei:
Ik was gisternacht zo gek (o.i.v coke speed xtc en drank). Dat een meisje die er voor de 2e keer bij was (wel ervaring met drugs), Tegen de anderen begonnen te vragen of het wel goed met me kwam en of ik niet even naar het ziekenhuis moest.

Maar ik moet bekennen, ik was echt de kluts kwijt, net zoals ik vaker heb. Ik ben dan zegmaar de caberatier in de zaal.


:rolleyes:

En ik ben verrot.. maargoed eerst ontbijt
Klik om te vergroten...

zoiets heb ik ook meegemaakt, had alleen maar xtc op en er was een vriendin van wat vrienden erbij voor de eerste keer zag ik haar ze had ook wel ervaring maar ik ging die nacht echt hard en ze vroeg toen aan me gaat het wel goed met je, dat vroeg ze om de 5 min.
e
eckiesLid
01-01-2024, 00:00
#13
982 zei:
Ik was gisternacht zo gek (o.i.v coke speed xtc en drank). Dat een meisje die er voor de 2e keer bij was (wel ervaring met drugs), Tegen de anderen begonnen te vragen of het wel goed met me kwam en of ik niet even naar het ziekenhuis moest.

Maar ik moet bekennen, ik was echt de kluts kwijt, net zoals ik vaker heb. Ik ben dan zegmaar de caberatier in de zaal.


:rolleyes:

En ik ben verrot.. maargoed eerst ontbijt
Klik om te vergroten...

Vind het knap dat jij de dag erna kan eten als je goed aan de pep p'tjes en zelfs coke heb gegeten... zou ik ook wel willen.
H
HyperdriveLid
01-01-2024, 00:00
#14
Laatste keer probeerde een kameraad een sigaret aan te steken, maar het lukte niet want hij zag er 2 :)

"Welke moet ik nou aansteken" :P
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#15
Haha vrijdag hadden we dat ook wat veel mensen hier hebben.

Gewoon een gesprek ver de tv ofzo..

ineens vragen 2 mensen tegelijk; Waar ging het net ook alweer over?


of iets als; Zou je die joint niet gaan draaien? dalijk doe ik de deur open!
i
ikspacehemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Al wandelend had een vriend hele verhalen over iemand. Henk dit, Henk dat....

Ik luisteren en elke keer vergat ik de naam over wie het ging en ik onderbrak hem: Maat over wie ging het nou?

En terwijl ik hem onderbrak keek hij me verbaasd aan en zei: Ja over wie had ik het nou?


Laatste keer dat ik zo ver weg was was net de herfst goed begonnen en lagen er honderden blaadjes op de grond en dus ook op de heg in de tuin bij mijn maat.

En die zei: wat doen al die schroefjes op de heg? stomweg hallucinaties dus.
S
SantatripLid
01-01-2024, 00:00
#17
Afgelopen maandag kerstavond met mdma-kristallen op een smsje proberen te typen: 'PrTis nogal rustig...stilte voor de s! Als is,a' Nou ben ik bijna de hele tijd goed bij geweest, alleen dit smsje kon ik me even niet herinneren whaha. Is gelukkig wel aangekomen bij degene waar ie voor bedoeld is, want anders krijg je nog leukere taferelen... :mrgreen:

:wave:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#18
Was wel mooi, stond woensdag op 1 of ander vaag feestje op de wc te wachten. Er komt iemand uit en ik zeg spontaan:

Ik: HO STOP!

Die vent kijkt me verschrikt vragend aan.

Ik: Vaagheidsbrigade! Controle!

Die vent haalt allemaal rare capriolen uit rennend door de garderobe als een aap swingend aan kapstokken om vervolgens weer terug te keren.

Ik: Vaagheidslevel CHECK! Doorrrrrrrrrrrlopén!!

En vervolgens ging die vent al marcherend weer terug naar de rest en vervolgde ik mijn avontuur op het toilet. Echt extreem vage avond met nog veel vagere mensen. Wel gesellie. :mrgreen:

Was wel xtc btw (ik niet) maar echt zieke hoeveelheden pep. Beeld jezelf een lopend buffet in met een glasplaat van 20x300cm en dan helemaal vol met zooi. Je moest wel snel zijn anders mocht je zelf de broodjes smeren :smoke:
W
WirwarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hier een paar van vrijdag avond.. (in het bos)

Er zit daar een kat.
Ik ga hem aaien... AU dat is wel een harde kat :mrgreen:

Er staan daar zeecontainers... :confused:

WOOW je gezicht zat net op je achterhoofd :beer:
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Goeimoggel, ik heb hier een pepje.
Dit is niet de afdeling pepje, dit is de afdeling snoepje!
Ik word knetterbek van die pepjes.
Wacht maar, ik space 'em wel!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."