#1
Na een avondje stampen in de plaatselijke discotheek werden ik en mijn vriend door iemand thuisgebracht met de auto. Ik was echter zo waus dat ik dacht dat ik in een taxi zat en dat ik voor mijn huis vroeg: "Hoeveel staat er op die meter dan???" ![:)]()
(voor de niet limburgers onder ons - ik ga harder als een trein)Ich goan heller wie en trein
De einige plek woa ich mien druks bewaar is in die naas
Mag ik een bier en een water?
Hee, jij zat toch net aan de rechterkant?
Oh nee , dat was iemand anders.
waar?
Hiero!!
Ik Eerst
ik wil echt heel graag dat je een peuk heb"
ik kan niet praten en kijken tegenlijk
ALAISE





"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."