Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRare uitspraken onder invloed...

Rare uitspraken onder invloed...

210 antwoorden
48 weergaven
18-5-2026
e
esmeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Na een avondje stampen in de plaatselijke discotheek werden ik en mijn vriend door iemand thuisgebracht met de auto. Ik was echter zo waus dat ik dacht dat ik in een taxi zat en dat ik voor mijn huis vroeg: "Hoeveel staat er op die meter dan???" :)
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ich goan heller wie en trein
Klik om te vergroten...
(voor de niet limburgers onder ons - ik ga harder als een trein)

De standaarduitspraak....

De einige plek woa ich mien druks bewaar is in die naas
Klik om te vergroten...

(Op lowlands tegen de beveiliging van het festivalterrein op de vraag - "hebben jullie drugs bij je ?") -Ja, was in combinatie met coke... Maar de uitsprak kwam door de pillen, geloof me, en dan daar met 10 limburgers over de grond van het lachen liggen terwijl de security het maar half begreep.

Mag ik een bier en een water?
Klik om te vergroten...

Een vriend die helemaal weg was gespaced op een barkruk bij een vriend thuis, gewoon aan een tafel, die net even een "helder" moment had

Meer naar mate ik er me er meer kan herinneren, post ik er meer, tegenwoordig meestal geen X meer, en als, is het meestal op feestjes waar je het aantal comische uitspraken meestal beperkt word
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#3
gisteravond Aan de bar:

Hee, jij zat toch net aan de rechterkant?
Klik om te vergroten...

...

Oh nee , dat was iemand anders.
Klik om te vergroten...

:grin:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#4
hier waren 3 verschillende en onbekende mensen bij betrokken, waarna we echt in een deuk lagen. (volgens mij kenden ze alledrie het zelfde grapje, maar toen we naar elkaar keken bleken we elkaar niet eens te kennen. En de mensen in de supermarkt stonden een beetje verdwaasd, om zich heen te kijken (wat gebeurt hier nu?)


kut
Klik om te vergroten...

waar?
Klik om te vergroten...

Hiero!!
Klik om te vergroten...

Ik Eerst
Klik om te vergroten...
I
IkWilGeenGebruikersNaamLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bij mijn 2e keer xtc was ik blijkbaar nogal spacy want ik kan het me zelf niet eens herrinneren, maar men vrienden zeiden dat ik dit dee:

Ik: "hier neem een peuk joh"
Zij: "nee ik hoef ff niet"
Ik: "ja neem nou ik wil echt dat je een peuk heb :grin: "
Zij: "nee ik hoef echt niet"
Ik: "ja dan doe je hem toch achter je oor :mrgreen: ik wil echt heel graag dat je een peuk heb"

Kan het me zelf niet herrinneren maar t is echt té sociaal voor mij :mrgreen:
h
hightoneLid
01-01-2024, 00:00
#6
schetten op de ketten
chillen met grote pupillen
s
sinfonyLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik kan niet praten en kijken tegenlijk
Klik om te vergroten...
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#8
ALAISE
Klik om te vergroten...
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#9
loop je al een tijdje naast een maat.

ik: Hey, wie ben jij nu weer?
hij: Ik ben Jan...
ik: ah ja, juist, cool dat je erbij bent man!

:mrgreen:
S
Santa MariaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Uit het niets tegen een vriend: Verkoop jij geen heroïne dan? antwoord: Nee, Jorine. Mijn reactie: Ok jammer maar is niet erg.
G
GekkebelgLid
01-01-2024, 00:00
#11
waar haddne we het nou over? :grin:
S
SjpeezerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Toen ik onder invloed was, gingen we samen naar zo'n beekje met een brug droverheen:P Toen we onder de brug wilden zitten zei ik dat we moetsen wachten omdat een paard die de boot trekte (zoals dat vroeger gebeurde) eerst langsmoest. Toen we over de brug wilden lopen moetsen we volgens mij weer wachten op de overstekende schoolkinderen. En ik zag 2 kleine en 2 grote paaltjes als mama- en babypaard.
En dan verder het standaardgevalletje: Wat waren we net aan het vertellen:P?
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
"Ik ga hard man." :grin:

Misschien een betere:
*Finally in bed na een trip avondje*
Ik: Hey gast wat is er nou? Waarom sta je naast m'n bed?
Maat: He wat? *aan de andere kant van de kamer*
Ik: *Draai hoofd, zie maat, draait hoofd weer, ziet man nogsteeds naar me lachen
*Freaked out en durft 't ligt niet meer uit te doen*
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#14
..Daar heb ik geen xtc voor noidg :mrgreen:
M
Mr. DecayLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een vriend van me, kats van de pad op de fiets :P

"Ze willen mijn benen niet meer!!!"

Pas tijdens een afterchill:

"MOEDER!! DOE MIJ WAT POEDERR!!"

Pas met meerdere vrienden in de friettent:

"3 Joppie's, oneindig gevangen in frietvet.."

hehehe, leuke momenten :rolleyes:
e
exactLid
01-01-2024, 00:00
#16
met een maat bij een soort vijver in het donker, hij had een lamp in zijn hand maar ik kon zijn gezicht niet zien

ik: "doe eens de lamp bij je gezicht"

*hij doet de lamp bij zijn gezicht en ik kan zijn gezicht zien

ik: "boh, daar is gewoon IEMAND"

:wave:
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik een keer na een nacht goed aan de xtc gezeten te hebben kom half wappie de huiskamer binnen (waar buiten m'n ouders ook visite zat) en ik kijk naar buiten zeg ik kijk ze zijn aan de overkant aan het hakkuh, terwijl er alleen wat bomen stonden.....whahahahahaha te erg gewoon!
S
StudataLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik een keer in msn gesprek, kwam uit het niets:

Geen Scanner of Videocamera? wat wil je dan van me hebben :confused:

:wave:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#19
'Er hangt toch niet echt een handtas naast me?'

een sprei van 2bij2 die ik voor het raam had gehangen :P
R
RapidoLid
01-01-2024, 00:00
#20
"ik heb stoned" :hearteyes:

terwijl je totaal geen effect hebt van wiet haha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."