#1
Welke antidepressiva heb jij eens geslikt?, hoelang en hielp het had je last van bijwerkingen?.
Ik heb zelf 2 maanden Efexor gebruikt op me 20ste, daar werd ik beetje suf van veel gappen enzo maar weinig bijwerkingen.
Recent nog 7 weken Prozac geslikt, daar werden mijn gevoelens vooral afgezwakt, de eerste 2 tot 5 dagen waren wel zwaar voelde me toen als een wrak later had ik er geen last van maar was wel afgevlakt...toen ik ging stoppen voelde ik me die paar dagen ernaar vet 'helder' in me hoofd heel apart gevoel.
Maar nee, geen antidepressiva's meer voor mij.
, vindt het toch troep en is slechts symptoombestrijding (beetje verdovend) maar geen geneesmiddel, je kan beter aan jezelf werken.
Ik heb zelf 2 maanden Efexor gebruikt op me 20ste, daar werd ik beetje suf van veel gappen enzo maar weinig bijwerkingen.
Recent nog 7 weken Prozac geslikt, daar werden mijn gevoelens vooral afgezwakt, de eerste 2 tot 5 dagen waren wel zwaar voelde me toen als een wrak later had ik er geen last van maar was wel afgevlakt...toen ik ging stoppen voelde ik me die paar dagen ernaar vet 'helder' in me hoofd heel apart gevoel.
Maar nee, geen antidepressiva's meer voor mij.
, vindt het toch troep en is slechts symptoombestrijding (beetje verdovend) maar geen geneesmiddel, je kan beter aan jezelf werken.
