Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dat is duidelijk tnx voor de uitleg!"
"meestal haal ik met meerdere mensen een nachtje door (bijna) altijd wel gezellig! alleen uiteindelijk word t saai als je t al zovaak hebt gedaan.. een aanrader als je buiten bent snachts, kampvuurtje maken! we hadden een tijdje terug een perfect open plekje in een bos gevonden!! met achter die open plek een "opening" naar een plek met vet veel dood hout! :P ben op t moment bij me ouders thuis en dan word t toch wel saai eigenlijk als je in je eentje bent en je moet echt stil doen enzo.. -.-'"
"dennisk4 zei: Volgens mij ben je wel een aardige gast,in ieder geval hebben we een gemeenschappelijke hobbie.Elk uur van de dag benutten.hahaha Klik om te vergroten... hahaha echt he! in die 8 uur dat je slaapt kan je zoveel andere nuttigere dingen doen (tot dat je erachter komt dat je die 8 uur slaap toch eigenlijk wel nodig hebt :P)"
"boterkoek17 zei: heb er ook last van, net als dat ik last heb van een onverzadigde behoefde naar bierrrr!! Klik om te vergroten... Ja en sigaretten!!"
"123spacer zei: haha ja idd de eerste keren (net als bji xtc) is je pik wel uberklein. Na regelmatig gebruik went hij eraan ofzo? Klik om te vergroten... nee na regelmatig gebruik heeft je lichaam steeds minder moeite met de speed uit je systeem te halen lijkt mij."
"psychonaut'86 zei: Principiël met mijn ziekenfonds pasje Ow wat maakt speed mij toch beter bedankt cz!! Klik om te vergroten... mesje werkt beter! je kan ze gewoon bij gamma e.d. kopen"
"disaster zei: ^ Ben ik ook 'n voorstander van , samen met 'n spiegel. Klik om te vergroten... duidelijk!"
"mijn ervaring is dat je t heel snel snapt, maar ook heel snel weer vergeet (lees binnen 5 min.) huiswerk maken is over t algemeen ook niet zo'n goede keus omdat je heel snel denkt en daardoor snel dingen over t hoofd ziet (zoals bij wiskunde dat je er later achter komt dat je maar de halve som hebt gemaakt, en jij je maar afvragen waarom t antwoord niet klopt terwijl je er zo zeker van was... -.-' )"
""ff pijn lijden." (me standaart dealer heeft opt moment shit die gigantisch brand -.-')"
"ieeuw ik vind de smaak van keta zo smerig!"