Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja mdma plundert al je serotonine warenhuizen helemaal leeg geloof ik dan hebben serotonine heropname remmers anti depressiva nog weinig zin denk ik zo"
"bedoel je dat houden ADs het tegen dat al je sero geplundert wordt?? dat klinkt niet logisch maar zou best kunnen"
"welke ads krijg jij? ik krijg nog niks maar ben wel depressief, maar ingewikkeld type ervan, dus hetwordt nog niet behandeld"
"Seroxat, paroxetine jah meest gebruikelijke, heeft prozac al jaren geleden verdrongen je krijgt die dingen echt zo bij je huisarts"
"Prozac: fluoxetine (niet te verwarren met fluvoxamine, Fevarin)"
"Bal0n zei: KroZNaXsZ zei: Bal0n zei: Als je nou even wat meer informatie opzoekt. GHB is niet verslavend.. Klik om te vergroten... als je nou zelf even wat meer informatie opzoekt zal je d'r achterkomen dat ghb, in tegenstelling tot coke, een bepaald soort lichamelijke afhankelijkheid veroorzaakt, en als je d'r na een langere tijd intensief gebruikt in 1 keer mee stopt kunnen de ontwenningsverschijnselen zelfs behoorlijk gevaarlijk voor je lichaam zijn. Klik om te vergroten... Heb je een bron, dit is de eerste keer dat ik daarvan hoor namelijk . Klik om te vergroten... Ach GHB is vrij 'nieuw' men weet er nog weinig van, maar dit soort effecten (lichamelijke afhankelijkheid) kan je natuurlijk verwachten van zoiets als GHB ookal is het (nog) niet bewezen... Ik zou je drugsgebruikspatroon van dergelijke drugs niet alleen baseren op bekende wetenschappelijk bewezen (erowid style ) informatie maar ook op vermoedelijke risico's en gewoon common sense, evenals zo'n beetje iedereen weet dat je van LSD 'gek kunt worden' zonder dat het echt goed bewezen is omdat sommige dingen wetenschappelijk gewoon moeilijk te bewijzen (en verklaren!) zijn..."
"BobG zei: In het medicijnen kastje staan 2 flesjes hoestsiroop, er zit 'Codeinefosfaathemihydraat' in, is deze codeine te gebruiken in vrije tijd? of werkt dit alleen tegen kwaaltjes? Klik om te vergroten... als het natterman flesjes zijn dan is de concentratie te laag dan zou je wel meer flesjes kunnen drinken maar dan krijg je veel sachharosse binnen en das niet gezond geloof ik, geloof dat t een soort suiker is natterman heeft 2 van zulke preparaten die je gewoon bij de drogist kan halen, codeïne 0,5 mg/ml die zijn niet geschikt voor gebruik, zelfs voor hoest wordt het officieel afgeraden"
"sacharose is gewoon suiker heb ik gelezen toevallig btw en ik denk idd dat het is om het langer in de keel te laten hangen maar omdat er ook een kruidenmix in zit denk ik niet dat et geheel zinloos is"
"Bedankt voor jullie reacties weer! needlefreak zei: Ik heb in dezelfde situatie gezeten. Ik weet hoe het voelt. Ook uit een instelling gezet waar ik al lang verbleef. Ik mocht ook niet bij m'n ouders overnachten. Na alles wat er gebeurd was in het verleden. Samenwonen met een drugverslaafde is idd niet evident. 'k Heb ook even in een daklozencentrum overnacht. Maar dan toch m'n moeder kunnen overtuigen (ze had er hartpijn van) en tijdelijk weer bij hen kunnen inwonen. Gelukkig. Eerst wilden ze het ook maar voor een korte periode. Maar omdat ik zo goed m'n best deed, zijn het enkele maanden geworden. Tot ik terug m'n eigen appartement had. Ook al zit je nu in een lastige situatie, je moet weten dat het vroeg of laat inorde komt. Vooral niet terug naar de drugs grijpen, want dat is erg verleidelijk in zo'n situatie. Het zou het alleen maar erger maken. Doe je best en maak je moeder trots. Het komt wel goed. Heel veel succes en sterkte fnea!!! Hou ons op de hoogte. Klik om te vergroten... Je schrijft dat je moeder hartpijn ervan had dat je naar het daklozencentrum moest. Dit had mijn moeder ook. We zijn naar het Leger des Heils geweest (zo heet dat hier in NL) samen en wat we daar zagen, het deed m'n moeder zo pijn, de gedachte dat ik daar tussen zou moeten slapen, dat ik nu thuis mag blijven, voor onbepaalde tijd... Wat een opluchting!!! Ik wou altijd al zo graag terug naar huis! Je hebt gelijk hoor, drugs maken het juist nu alleen maar erger. Ik heb tot nu toe totaal geen last gehad van trek. Nogmaals bedankt voor jullie reacties. Grtz, fnea"
"schijnt de werking van xtc te verminderen"