Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"neem al 2 a 3 jaar xanax nu 2mg heb even tot op 0,5mg gezeten en voelde me goed. Je neemt nog niet zo lang he, dus dit lijkt me een goed afbouwschema. Weet wel dat het je net als een alcolieker, nooit meer van het spul mag nemen of je zit er weer aan vast. nu ook weer 2 maanden is echt wel de aanbevolen maximum duur voor innamen, sommige zeggen 4 weken andere dan weer 2 maanden. Als je er echt vanaf wil wens ik je veel succes. (heb je nog last van angsten daarna dan zou ik aan je dokter eens vragen of seroxat 20mg geen oplossing bied, dit begint wel pas te werken na 3weken inname, maar bij mij hielp dit erg goed) ik ben aan de benzo's verslaafd geraakt door te vaak recreatief gebruik, dus heb het middel niet echt nodig tegen de angsten want die heb ik sinds de seroxat niet meer. erg veel succes"
"bouw ff af zou ik zeggen, elke dag een beetje minderen, en af en toe als je je eens lekker high wil voelen die overschotjes innemen, ik zelf neem 2mg xanax/alprazolam per dag, voel hier niets meer van, en zelfs ik moet van de dokter afbouwen (lukt niet) vroeger kon ik nog high zijn van 2 lorametjes 2mg, maar dat gevoel ken ik ook weer niet. Ik zou echt afbouwen, stel dat je ff zonder zit, dan ga je echt cold turkey, echt geen fijn gevoel. Heeft je dokter die hoeveelheden voorgeschreven, en zo ja wat zijn je problemen als ik zo vrij mag zijn. -voor angsten bv is 2mg xanax al een beetje teveel. -voor slaapproblemen 1mg lorametazepam. en zoals jadi zei, ik krijg ook al de wind van voren van bepaalde mensen succes lammetje"
"Het lijkt een contradictie, maar vanochtend 5 redbulls gedronken,ik ging solliciteren, en een handje benzo's erop. I was the man op het sollicitatie gesprek ( happy binnen gekomen, heel gemoedelijk gesprek aangegaan) ik kon niet meer stoppen met kletsen. En dus goeie indruk gemaakt, kan maandag beginnen als filiaalmanager bij leenbakker belgië (geen wonder dat er in sommige pijnstllers caffeïne inzit, tenslotte om de werking ervan te bevorderen. bij benzo's net hetzelfde verhaal denk ik) ps: weet niet meer of het nu net goed of slecht is maar het drinken van grapefruit zou ook iets doen aan het benzo effect negatief od positief...."
"Als je gewend bent aan benzo's en je slikt dan een 10tal redomexjes van 25mg neemt dan ga je, ik bedoel dan ga je goed. Het vreemde is als je die redomex appart zou nemen gebeurt er gewoon niets. Was even een tip die ik kwijt wow even zeggen wat redomex is: Substantie behorend tot de groep van de tricyclsiche antidepressiva. Het werkzame bestanddeel van dit geneesmiddel heeft een specifiek effect op bepaalde hersengebieden; het werkt stemmingverbeterend. Het is een soort spierontspanner, pijnstiller en antidepressiva, de antidepressieve werking treed pas op na 2 a 4 weken inname."
"klinkt lekker, maar ja ik ga dit bij m'n dokter weer niet kunnen scoren denk ik. Dus ga ik maar ff naar opa's stash voor lorametazepam."
"Jadi zei: Ik ben nog nooit bijna slaap gevallen tijdens het eten met diaze, maar dat zal wel aan mijn verrekt hoge tollerantie liggen :P Klik om te vergroten... Same here, ik neem gemiddeld 2mg xanax per keer in om even een kleine roes te hebben, veel stelt dit niet voor, diazepam heb ik ook een keer gebruikt, stelde nog minder voor. Waarschuwing voor beginnende gebruikers, na 2 a 4 weken ben je al verslaafd. (zoals ik nu) ga in therapie, maar dat helpt geen moer, als ik eraan geraak neem ik, en liefst zoveel ik kan even bv xanax vergelijken met diazepam, xanax 0,5mg is ong. hetzelfde als 10mg valium. zoals gezegd werkt valium langer maar is het roes effect veel minder. om echt eens goed relaxed met een smile op je gezicht over straat wil lopen moet je loramet/ eg lorametazepam nemen 2x2mg als je niet veel gewoon bent qua benzo's. Nogmaals neem het niet elke dag. terplekke in slaap vallen heb ik nog nooit voorgehad, je valt pas in slaap als je echt gaat liggen in je bedje of als je het samen inneemt met alcohol. Veel benzo's en dan alcohol drinken raad ik ten zeerste af, je pist in je broek valt op de grond en kotsen doe je zoizo, mensen kunnen hier zodanig van schrikken dat je de volgende dag in het ziekenhuis wakker wordt met een enorme blackout en schaamtelijke verhalen van je vrienden."
"ik heb op webwinkels al vaker mensen gezien (voornamelijk nederlanders) die benzo's vekopen, ik sta er namelijk wanrouwig tegenover, vaak is het rommel uit china. deze beweerde in een mail ze via een vriend te hebben gekregen die in een ziekenhuis werkt. Modknip"
"sorry maar wat is shotten, in belgië betekent dat voetballen"
"Maar volgens mij zijn het Barbituraten en alcohol die vaak gebruikt worden bij zelfmoord ipv benzodiazepines Klopt, bij benzo's heb je zware blackouts, je moet sneller kosten naargelang hoeveel pillen je hebt geslikt. Maar van dat beven de volgende dag enzo heb ik nog nooit iets gemerkt, en heb al een aantal keren ong 4lieter bier naarbinnengespeeld op een strip xanax, niks aan het handje Toch niet doen zou ik zeggen, mijn tolerantie is namelijk heel hoog. Klik om te vergroten..."
"ow ja, mmm, dat zou ik nooit doen met benzo's, volgens mij werkt het dan gewoon sneller. Enkel het idee zo'n naald in m'n poot te hoeven steken brrrr"