Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoeveel mdma poeder of kristallen wordt eigenlijk als eigen gebruik gezien?"
"gecondoleerd. sterkte aan de nabestaanden!"
"Iedere avond voor het slapen gaan, ongeveer een jaar. Klik om te vergroten... Ik neem het nu een paar weken, maar als je het een jaar neemt kun je dan nog wel stoppen? Want heb gelezen dat je op een gegeven te afhankelijk wordt."
"Dat antwoord klopt helemaal niet hoor. Remeron is geen SSRI, is een redelijk nieuw AD wat anders werkt. Even in het kort Mirtazapine wordt wel een Noradrenerg en Specifiek Serotonerg Antidepressivum (NaSSA) genoemd. Heb me hier een tijdje geleden in verdiept zie onderstaande bronnen http://www.cvz.nl/resources/cfh9901%20v ... -21356.pdf zie pagina 6! http://www.hulpgids.nl/medicijnen/medic ... zapine.htm"
"Ik weet niet in welke tijd sommige hier leven maar tis 2008 en helaas vaak Zero Tolerance beleid en zeker in de gemeente Arnhem. Bij Qlimax ben je met een al de lul dan kom je niet binnen, het is niet voor niks zero telorance. Hoe dat dan verder afgehandeld wordt weet ik niet."
"15 pillen jezus dat vind ik echt ziek. Ik vind voor mezelf 4 al te veel."
"Ik loop vooral relaxter, ik loop veel makkelijker tussen mensen massa's door als ik aan de X zit. En als je van een afstapje af loopt terwijl je het niet door hebt lijkt het afstapje veel hoger, dan schrik echt van het meest lullige afstapje"
"Oke bedankt voor de informatie! Dat is in ieder geval positief, maar ik las in de bijsluiter dat als je het wil combineren met Anti depressiva je contact op moet nemen met je arts? Heeft iemand hier ervaring met deze combinatie?"
"Kan ik Valeriaan in combinatie met Remeron gebruiken weet iemand dit?"
"Ik zou het niet snuiven het schijnt verschrikkelijk smerig te zijn en te branden."