Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Krijg je etizolam voorgeschreven? Ik dacht dat dat in Nederland nog niet op de markt was,in Belgie waar ik woon is het iig nog niet op de markt , maar het is een thienodiazepine,een benzo-diazepine analoog...maar idd wat voorganger schreef klopt, is wel heel steile afbouw....bouw die etizolam en temazepam met 5% ja af, per week of per 2 weken, zoals je zelf wilt? Maar die griepachtige verschijnselen wijzen op beginnende ontwenning,pas op met zo snel af te bouwen, want je kan dan epilepsieaanval krijgen...echt niet te snel doen...de ontwenning op zich is al hel.... Dipiperon is een anti-psychoticum,vind k zelf wel best niet te gebruiken,toch niet bij stoppen met ghb ik vind benzo's dan beter alternatief,maar die etizolam weet k niet of je die via rc's online koopt??? want dan is een doosje diazepam of clozan (ook een thieno) toch heel wat goedkoper?, of Lioresal (baclofen, een soort ghb analoog)..."
"Acedicone bevat thebacon als actief bestanddeel ( een opiaat/verdovingsmiddel) het wordt echter niet ingedeeld bij de narcotische analgetica of pijnstillers,maar bij de hoestremmende middelen (antitussiva), vooral bij ernstige vormen van hoest of prikkelhoest,kan dit middel effectief zijn net als paracodine (dihydrocodeine) Acedicone is heel recente (1-2 maandjes terug) evenwel van de markt gehaald,dus momenteel wordt het niet meer voorgeschreven en kan het gewoon ook niet meer, het is niet meer verkrijgbaar in Belgie. Uit eigen ervaring kan ik wel zeggen dat ik het ( 1 maal), haljaartje geleden, gebruikt heb. Had toen 3 pilletjes ( ganse , 5 mg dus) geslikt, had ze toevallig gevonden,mn vriendin had ze nog liggen en moet zeggen dat ze heftiger aankwamen dan ik verwacht had. Ik neem namelijk dagelijks al een opiod (buprenorfine) in een hoge dosering, ten gevolge van een heroine-verslaving enkele jaren geleden. By the way, buprenorfine is zelf een thebaine-derivaat , net als thebacon dus. Ik merkte een aangename opiaat-roes destijds (april/mei dit jaar) toen ik die 3 tabletjes nam, dus het heeft zeker wel een recreatieve waarde, ook voor mensen die al wat gewend zijn wat betreft opiaten,drugs en dergelijke. Hoop dat je er een beetje plezier aan beleeft! groeten shake_it"
"Captagon (fenetyline) is niet meer op de markt in Belgie, sinds vorig jaar al niet meer. Dus dat ga je niet meer kunnen verkrijgen via apo/huisarts Rilatine/Concerta (methylfenidaat) is een alternatief, maar begrijp dat artsen het niet zomaar voorschrijven aan mensen die wakker moeten blijven , hoewel zelfs piloten nemen modafinil (provigil) om lang te kunnen vliegen, begrijp je dus zeker wel. Probleem is dat rilatine,gereglementeerd is, en enkel geindiceerd voor ADHD Probeer dan voor Modafinil te gaan, Provigil is in Belgie de merknaam,in NED Modiodal dacht ik. Is een goed middel,ook een stimulantium Ofwel haal je bij de apo een klein doosje ( 6 pilletjes) pseudo-efedrine 60 mg per pil, is zonder voorschrift. En ga je zo naar n paar apo's....is ook een stimulantium,minder sterk dan voornoemde,wel sterker en effectiever dan caffeine ed. Het is ook in dozen van 30 te verkrijgen via voorschrift, probeer dit bij je huisarts, is onschuldiger"
"Mijn enige ervaring met codeine is die met Dafalgan Codeine(5OOmg paracetamol+30mg codeine).Codeine staat onderaan de ladder van analgetica.Ik ondervond er haast geen effect van. Heb indertijd eens een recept voor Codicontin,56 tabletjes gekregen met in elk tabletje 60mg dihydrocodeinetartraat;by the way,heb t voorschriftje kapotgescheurd en weggegooid,heb er nu wel n beetje spijt van hehe... Momenteel krijg ik Suboxone voorgeschreven(8mg buprenorfine,2mg naloxon),kreeg het als subsitutiemiddel om vd heroine af te geraken,wat gelukt is ,merk zelf geen roes-effect,maar is voor mij. normaal.Normaal gezien staat buprenorfine qua krachtigheid v. narcotische analgetica bovenaan(morfine,methadon,fentanyl,piritramide),buprenorfine is wel maar een gedeeltelijke agonist"
"Geen, cocaine en benzodiazepines zijn twee verschillende stoffen met een totaal verschillende werking/effect. Cocaine is een stimulant Benzo's zijn downers. Je krijgt van beiden wel een euforisch gevoel,bij hogere doseringen, maar ik denk dat op jouw vraag geen antwoord bestaat, omdat er gewoon geen antwoord is. Je kan het wel combineren mss, en een ander/fijner effect krijgen,zoals alcohol/cocaine, coca-ethyleen vormt in het lichaam, wat voor een fijnere roes geeft,alcohol is ook een downer en werkt net als benzo's op het GABA-complex, dus mss kunnen benzo's je ook die coca-ethyleen roes in zeker mate bezorgen. Meer weet ik er echt niet van."
"hey rudolf, ik heb je verhalen doorgelezen, en vind t echt wel naar hoor. dipidolor is toch al een heftig analgeticum en klote ja dat je door chronische hevige pijnen, nu gewenning hebt opgebouwd en zo hoge doseringen gebruikt, en dat ze je van het kastje naar de muur sturen is heel frustrerend. Volgens mij is fentanyl wat sterker, maar las dat je die pleisters of spray niet wil/verdraagt en ja zoals LD zei vloeibare methadon dan ipv tabletjes als je die ook niet verdraagt ik weet niet meteen alternatieven buiten methadon,fentanyl (ja oxycodone of hydromorfon of morfine),maar is ongeveer even sterk en ga je ook niet aansporen om bv. op straat heroine te kopen, wat mss ook niet helpt,vermits meds vd apo (morfine,dipi,enz.) tenminste zuiver zijn om IV te spuiten ipv IM is in jouw geval mss een mogelijkheid zo moeilijk is dat toch niet 1. zorg dat je wat hebt om je arm tijdelijk af te binden (bv. riem ofzo) zodat je aders bloot komen te liggen. zorg voor nieuwe spuit telkens met ook propere naald en vul je spuit met de dipidolor zoals je bij IM spuiten doet. 2. zoek/kijk welke ader gespannen staat en het meest geschikt is (in je linkerarm bv.), steek je naald (propere naald) voorzichtig in die ader. 3. trek even je spuit terug ipv meteen te injecteren (als je' wat bloed optrekt,dan zit je in de ader en niet in een spier) 4. injecteer nu (langzaam) de vloeistof (dipidolor bv) in je ader en trek dan de naald enz. uit je arm en doe de riem of wat je gebruikt voor af te binden ook los."
"Ik denk dat het beste alternatief analgeticum dat mss je klachten wat kan verlichten sufentanil is: dit is een fentanyl-derivaat,voornamelijk gebruikt bij operaties,waarbij een volledige narcose ed. vereist is. Toch kan sufentanil onder de verkoopsnaam sufenta verkocht worden onder de vorm van injecteerbare ampulles van bv. 50 microgram wat gelijk is aan 0.05mg per ml of zoveel ml oplosbare vloeistof ik ben er zeker van dag zelfs diacetylmorfine(heroine) qua analgetisch effect geen profijt biedt tov dit middel,maar vermits je al x aantal ampules piritramide (dipi) per dag in je spieren spuit, baart deze kwestie me zorgen; je kan intra-veneus gaan gebruiken of heb je alternatieven als palladone , dat is hydromorfon, of morfine,of oxynorm/oxycontin,is oxycodone al eens ( intramusculair gebruikt), mss dat deze analgetica een uitkomst bieden icm een zorgzame ondersteuning tesamen met onstekingsremmers enz enz enz. veel succes iig"
"Re: Benzo omrekentabel Ik heb vrij veel ervaring met zowel Clonazepam ( Rivotril) als Alprazolam ( Xanax,,Xanax Retard); ik heb beide tabellen niet helemaal bestudeerd ofzo, maar dat 2 mg clonazepam dus met 2,5 mg diazepam en je bijgevolg 32 tabletten van 2 mg zou nodig hebben om aan een benaderende (tabellen kunnen nooit exact zijn, maar die eerste is absoluut ver ver fout) om aan een hoeveelheid van 8 mg alprazolam dagelijks oftewel 80 mg diazepam te komen. Ik kan zeggen dat de tweede tabel veel juister is, toch wat betreft clonazepam, daar komt een halve mg clonazepam overeen met 10 mg diazepam en gelijk met ook een halve mg alprazolam. Deze cijfers vind je in de meeste tabellen toch wel terug, sommigen rekenen eerder 1 mg clonazepam gelijk aan 1 mg alprazolam..... Het grote voordeel van Clonazepam is dat het een veel langere halfwaardetijd heeft en dus veel langer werkt, in je bloed blijft dan Alprazolam. Clonazepam heeft als T1/2 ( halfwaarde-eliminatietijd): 30 u tot 50 u, langwerkend dus Alprazolam heeft slechts 8u tot 12u: kortwerkend eerder, ook al heb je de Retard, die pieken gewoon niet ineens ( alle stof wordt niet in 1 x maar gedurende de hele T1/2 vrijgegeven). De snelheid van werken ( onset of action) van beiden verschilt ook: Alprazolam, de direct-werkende dan toch werkt al snel, na ongeveer 30 min. Clonazepam heeft een tragere onset: 1-4u, 1,5 uur gemiddeld, voordat de piek ( maximale plasmaspiegels in het bloed bereikt zijn) Bij de apotheek is generieke Alprazolam ( niet van het merk) al vrij duur, zeker de 2 mg versie en ook de Xanax, het merk zelf is echt wel prijzig, Xanax-Alprazolam Retard bestaat alleen van het merk, betaal je zelfs in de apotheek meer dan 25 euro voor 30 tabletten. Ik zou kiezen ( veronderstel dus dat je via een dealer koopt) voor 100 x 2 mg clonazepam ipv 100 x 1 mg alprazolam ( garandeer je dat clonazepam qua sterkte overeenkomt en ook sterk en goed tegen angst werkt, het maakt niet te suf, misschien ietsje suffer dan xanax) Normaal zijn 2 tot 4 pillen per dag ( van 2 mg) absoluut voldoende ( gezien de langere werking)"
"Loprazolam (Dormonoct) 2 mg Mogadon (Nitrazepam) 5 mg EV. 2x 5 mg Staurodorm (Flurazepam) 27 mg ev 2 x 27 mg Rohypnol (Flunitrazepam) 1 mg Noctamid (Lormetazepam) 2 mg Rivotril (Clonazepam) 2 mg Valium (Diazepam) 10 mg eventueel icm een inslaper Stilnoct (Zolpidem) 10 mg Halcion (Triazolam) 0,25 mg Dormicum(Midazolam) 7.5-15 mg Sonata (Zaleplon) 10 mg Imovane(Zopiclon) 7.5mg"
"Zoals mn voorganger schreef: niet doen (hoge dosis),bij therapeutische doseringen 1-6 mg kunnen sommigen al last krijgen van extrapiramidale verschijnselen,vervelende bijwerkingen:dyskinesie,ataxie,enz. Heel onaangenaam en gevaarlijk, ik kreeg bewegingsdrang in mn benen (kon ze niet ontspannen zo leek het, tis moeilijk uit te leggen,maar of ik nu zat,liep of in bed lag, het was haast onverdraagbaar). Daarom is het best een middel als akineton(biperideen) of kemadrin (procyclidine),gaaan de bijwerkingen tegen. Risperidon (risperdal) is een anti-psychoticum van de nieuwe generatie ( werken in op zowel de positieve symptomen als de negatieve symptomen bij een psychose Risperidon werkt ook versuffend, dus kan ook als slaapmiddel gebruikt worden, slecht idee vind ik, maar goed, dan zouden 1 of 2 pilletjes wel volstaan hoor. Oppassen met experimenteren met dit middel zou ik zeggen"