Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"zou het lekker oraal inemnem, waarom slikken en wat meer als en n dan nam, dood gaje er toch niet aan...Sowieso is he het zwakkere broertje van zoplicon, nou daar kun e er echt veel vajn innemen alsje het een paar keergedaan hebt,maar begin gewoon easy en neem 2 keer je stiefma der dosering, merk je na een uur nog weinig neem je er wee 2 bij..De halfwaartijd is zo kort(2.5uur) , zodat jewel snel moet handelen anders is de heldt alweer uit je bloed"
"Ja zoals met alle benzo's is het geen aanrader om het dagelijks te nemen. Je begint met 2 keer 0.25mg op een dag en na een paar weken werk je een strip op een dag er doorheen, het went snel. Voor je lichaam kan het weinig kwaad, tis weinig giftig,maar de kans op afhankelijk is vrij groot bij langdurig gebruik. Qua stof is het ongeveer net hetzelfde als valium, alleen werkt valium wat langer.Persoonlijk vind ik 0.5mg xanax chiller dan 10mg valium, k heb de ophef over valium nooit zo begrepen. Komt denk ik meer door de media dat veel mensen valium als bijzonder zien. Je moet gewoon alle benzo's soms gebruiken om te chillen, dan kan het weinig kwaad. gr. rich"
"- remer(g)on: de allerslechtste, extreme vermoeidheid, verergering van depressie, toename van eetlust (leidde bij mij tot boulemie), zelfmoordgedachen en poging, deze raad ik echt af Dan vorm je een uitzondering want de meeste hebben nergens last van. Dat suf worden wordt vaak als voordeel gezien, aangezien je dan geen slaappillen hoeft te nemen. Maar in de regel worden je klachten in eerste instantie erger van anti-depressiva, voordat die vooruit gaat, dat hebben ze allemaal. Bijwerkingen verdwijnen grotendeels vanzelf.Ik slik al jaren remeron af en aan 90mg en dat sufworden en vreten duurt een maandje en dan is het wel voorbij. Maar ff ontopic, bij paniek in je hoofd zijn moderne middelen allemaal weinig effectief, behalve venlafaxine. Voor paniek/angsstoornissen wordt het al snel anafranil,alleen daar heb je hinderlijk veel bjwerkingen van.Kans is tuurlijk best aanwezig dat je het hebt door xtc gebruik."
"Ja, hoe kunnen ze nu in een keer vferwachten dat mensen gaan stoppen met benzo's. Als je ze al jaren slikt ben je gewoon een jaar bezig om ze af te bouwen. Als de regering zo inzit over het aantal verslaafden moeten ze de huisartsen en psychiaters maar eens herscholen. Ik heb zelf borderline en ik hoef maar wat te vragen en ik krijg gewoon alles,.....klopt natuurlijk niet.En ik heb een paar keer geprobeerd te stoppen a la cold turkey...nou daar is de hel dus niks bij. Probleem is natuurlijk dat mensen die vaak verslaafd zijn aan benzo's aan een psychiatrische aandoening lijden. Ga je die benzo's afbouwen ,krijg je natuurlijk de psychische klachten die je hebt in het kwadraat terug en daar zit je tuurlijk ook nit op te wachten. En met een echte psychiatrische aandoening krijg je ze toch wel vergoed. Dus de enige die je ermee hebt zijn mensen die ze gebruiken tegen slapeloosheid, zonder verder psych. lijden. Opzicht ben ik het er wl mee eens dat er veel minder voorgeschreven moet worden ,maar de manier waarop dat gebeurt vind ik een typisch hollandse oplossing....de prijs omhoog gooien in de hoop dat de mensen het niet meer slikken. Beetje jammer dat benzo's geen drol kosten,dus die 20euro in de maand zal men gewoon betalen. Is het trouwens ook niet zo dat het alleen niet vergoed wordt bij basisverzekeringen en dat bijverzekerden het gewoon vergoed krijgen? Wel fantastisch dat die premie omhoog blijft gaan en alles wat je vergoed krijgt steeds minder wordt.... Je staat bij de orthopeet nog steeds 3 maanden te wachten voordat je aan de beurt bent ...net als 5 jaar geleden en toch wordt alles duurder.... Goed managment. Ipv van niet vergoeden kunnen ze beter eens zorgen dat er meer afkickcentra komen waar je ook voor medicijnen af kunt kicken, want die zijn er bijzonder weinig. Ze zeggen wel dat het goed thuis kan qua afbouwen, maar als jij 1 en al paniekaanval bnt en gaat hallucineren van het afkicken, kan ik niet zeggen dat het veilig is."
"haha 1 pil....dat is uber doelloos...tis geen drugs in de vorm dat je uit je plaat gaat. Wat jij met 1 pil gaat voelen zijn de bijwerkingen...duizelig,suf of dergelijks,...doelloos"
"kan weinig kwaad ze te combineren, alleen diazepam werkt veel l;anger dan xanax.Om te slapen heb je min wel 30mg valium nodig,maar het is ook niet echt bedoeld als slaappil. xanax schrijuven ze in nederland standaard tot 1.5mg/dag , halfwaarde tijde van een uurtje of zes. Met al die benzo's is het zo dat het in je brein hetzelfde doet, alleen de een werkt langer dan de ander. Maar onderschat de verslaving niet... Ik ben er lichamelijk verslaafd aan....das echt een kuthel om dan te minderen kan ik je zeggen. En dat is gewoon allemaal via de psych verkregen. Een weekje chillen op benzo's kan weinig kwaad,maar laat het daarbij,niet langer."
"het broertje van zoplicon, alleen kort werkender. Gewoon een inslaper dus.Doet percies hetzelfde als een benzo, tevens net zo verslavend als een benzo. Tis in benzotermen gelijk aan een temazepammetje."
"tzal wel door de drugs komen, na x of amfe heb ik ook vlekken en sneeuwvorming gehad en schaduwen op de muur, duurde een tijdje voor het helemaal weg was.Opzicht is het wel een goede arts als die geen kalmeringspillen geeft, aangezien dat op lange termijn alleen maar meer angst en paniek geeft.Vraagf me alleen af waarom die je seroquel geeft...is een anti-psychoticum"
"mja een wietplant buiten erbrand zelden, zeker niet me die temps van deze zomer. Zal wel overvoeding zijn/weijnjig water,wat natuurlijk een logische combi is.....Je bovenste nieuwe bladeren vallen normaa gesprokennietutin de groei, hooguitin de loop(eind)van de bloei of het moet ecyt fucking warm zijn ]inje kweekhok,maarja dan kopt je kweekruimte gewoon niet...Of in Het uiterstegeval een voedingstekort alsje niet bijvoedt, of te natte/drog wortels....het kan allekanten uit. Denk alleen wat de vorie persoon ao zei dat het een teveel aan mes is waardoor je je vocht uit jeplanten ontrekt. gr rich"
"Zonder drank heb ik totaal geen trek.....1 baco op-->trek in coke zo irriiiiiii, maargoed gewoon een vast bedrag de sta mee innemen en niks lenen(uiteraard weet ik dat je wel gaat lenen, maar het klinkt leuk)"