"safi-88 zei:
hoi allemaal,
ik ben pearl ben 19 jaar.
ik had vrijdagavond een schoolfeest, was daar voor het eerst.
was heel gezellig enzoo, opgeven moment begon ik te drinken, steeds meer, ik voelde me al naar een biertje niet lekker.
maar ik bleef drinken, toen kwam er kleingevecht op school, ik ben uiteindelijk weg gegaan, en toen vroeg ik of ik ergens naar binnen kon,
maar ik moest omlopen, ik werd boos, ik zei tegen die gasten van als die deur dicht is gooi ik bier flesje er door heen, ik gooide die flesje maar op de grond, en dat zag begeleiding daarro, toen zei je bent te ver gegeaan, ik rende weg, maar pakte me, ik moest opruimen deed het niet, ik weet niet meer preices wat ik zei, en uiteindelijk is het helemaal uit de hand gelopen, ik werd heel agresieff, ze hebben me met ze drieen vasgehouden, ze wouden de politie bellen, maar dat hebben ze neit gedaan, maar ik heb al vaker gedaan, dat ik paar keer dronken was en aangeschoten, ik reageer daar helaas niet zoo best op, wat moet ik doen man, voel me ook klote, maar ok heb moeite met het er van afvblijven weetje.
pearl
Klik om te vergroten...
In wat je hier vertelt herken ik mezelf van vroeger.
niet dat ik een alcoholieker was, maar eenmaal begonnen met drinken kon ik niet meer stoppen en werd vaak ambetant en koppig en agressief.
Heb hierdoor ook al in aanraking gekomen met politie en zo.
Ik denk dat agressief worden door alcohol toch iets te maken heeft met frustraties in je onderbewustzijn.
Het is mss een niet zo 'propere' raad, maar ik raad je eens aan een avondje te gaan stappen of thuis te chillen met MDMA ( 1malig uiteraard ).
Nadat ik dat had gedaan, heb ik nooit meer zo veel gedronken, en ben nooit meer zo agresssief geworden als ik dronken was.
Het lijkt een vreemde raad, maar bij mij heeft het gewerkt.
MDMA kan -volgens mij - je onderliggende frustraties waar je je zelf niet van bewust bent verhelpen,. ( dat was bij mij toch het geval ).
groeten"
In: uit de hand gelopen
1-1-2024