Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet grote benzo topic !

Het grote benzo topic !

627 antwoorden
208 weergaven
18-5-2026
m
maynerdLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een vraag,

Ik zou graag Dormicum willen kopen, maar luchtdicht heeft ze niet in voorraad. Kennen jullie andere betrouwbare online verkooppunten/ apotheken? En hoe betrouwbaar zijn deze?
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hmm, toch vreemd dat alle EU shipped benzo's niet meer leverbaar zijn. Ik hoop dat ze er snel weer hebben, want een benzo'tje is af en toe wel lekker :)
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#3
dormicum pillen 15 mg binnen van roche tadaa .. :)
Ben benieuwd schijnt best hard te zijn.
Hoop harder als flunitrazepam want daar kan ik ook al 6 mg nemen en ik blijf nog wakker ..
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat hoop ik ook, had nert een bestelling gedaan en nu dit :(

Ik kreeg dan wel een toegoedcode maar dan toch, het gaat mij eigenlijk alleen om de benzo's, of weet iemand nog iets anders van AS wat wel de moeite waard is en uit de EU komt?
d
dikkekkeesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoi,

Wegens een zware studie en de bijkomende stress, voel ik me de laatste tijd steeds angstiger en kan dan ook moeilijk in slaap komen. Vooral presentaties geven vind ik erg moeilijk, en ik had laatst van een kameraad een valium pil gekregen (die hij van zijn oma had gejat) en de zenuwen voor de presentatie waren zo goed als verdwenen. Nu hoef ik gelukkig niet veel presentaties te geven, maar als ik er weer een paar moet geven doe ik het dan toch echt liever met Valium, want anders is de kans groot dat ik ga stotteren en dicht klap (wat dan ook een paar keer is gebeurt..)

Om even concreet te zijn: wat moet ik tegen een dokter zeggen om ervoor te zorgen dat ik daar weg kom met een recept voor Diazepam, en niet voor andere rotzooi (bijv. een betablokker)

Heel erg bedankt voor het evt. advies, want dit heb ik echt nodig!
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
dikkekkees zei:
Hoi,

Wegens een zware studie en de bijkomende stress, voel ik me de laatste tijd steeds angstiger en kan dan ook moeilijk in slaap komen. Vooral presentaties geven vind ik erg moeilijk, en ik had laatst van een kameraad een valium pil gekregen (die hij van zijn oma had gejat) en de zenuwen voor de presentatie waren zo goed als verdwenen. Nu hoef ik gelukkig niet veel presentaties te geven, maar als ik er weer een paar moet geven doe ik het dan toch echt liever met Valium, want anders is de kans groot dat ik ga stotteren en dicht klap (wat dan ook een paar keer is gebeurt..)

Om even concreet te zijn: wat moet ik tegen een dokter zeggen om ervoor te zorgen dat ik daar weg kom met een recept voor Diazepam, en niet voor andere rotzooi (bijv. een betablokker)

Heel erg bedankt voor het evt. advies, want dit heb ik echt nodig!
Klik om te vergroten...
Waarom persé valium en geen betablokker? Ik heb goede dingen gehoort over de betablokker propranolol, hier stond een stuk over in de krant en dat het zeer goed helpt tegen plankenkoorts, presentaties, sociale fobie etc. Dit heeft als ik het goed heb minder vervelende bijwerkingen dan valium, bij valium ben je een stuk minder helder en dat heb je toch juist nodig om een beetje levendig te kunnen presenteren.

Vertel gewoon je verhaal aan de dokter, zeg dat valium zeer goed hielp bij je en of het hem ook een geschikt middel lijkt om beter te kunnen presenteren zonder angst, of dat hij misschien iets beters weet. En moeilijk doen met het uitschrijfen zou hij denk ik niet doen aangezien je sporadisch presentaties hebt neem ik aan en er dus geen kans op verslaving is.
d
dikkekkeesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als eerste wil ik je bedanken voor je reactie, Petrovic.

Wat ik weet van betablokkers is dat het je bloeddruk ontzettend omlaag brengt. Ik ben echt bang dat dit niet voldoende helpt, maar ja, ik ben iemand die pas wilt oordelen na er onderzoek naar gedaan te hebben, dus mocht hij mij betablokkers voorschrijven dan neem ik hier genoegen mee, maar ik heb ervaring met valium en dat hielp echt heel goed, maar zoals je al zei heeft dit indd minder handige bijwerkingen zoals het hebben van een minder heldere geest :)
H
HareMajesteitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoi, ik heb een site gevonden waarop flunitrazepam te koop is,
maar weet niet of deze wel betrouwbaar is...
Ik durf de link hier niet goed te zetten, geen zin in een ban, maar is er iemand die hier ervaring mee heeft en mij dat kan zeggen als ik het eventjes doorstuur?
z
zyxLid
01-01-2024, 00:00
#9
benzo's zijn heel lichamelijk verslavend.
zelfs bij 3 weken dagelijks gebruik ondervinden veel mensen al heel onaangename afkickverschijnselen.

een ander probleem bij het dagelijks gebruiken van benzo's t.o.v. angst(aanvallen) is dat de meeste mensen telkens de dosis moeten opdrijven.
wie een benzo 6 maanden dagelijks gebruikt zal m.a.w. na 6 maanden al een redelijk hoge dosis moeten nemen om het middel nog voldoende te voelen.

veel mensen ondervinden zelfs afkickverschijnselen terwijl ze elke dag steeds dezelfde dosis benzo's in blijven nemen.

om af te kicken van benzo's wordt aangeraden wekelijks 10% van de dagelijkse dosis te verminderen.
voor meer info zoek op het internet naar "ashton manual".

afkicken van benzo's kan net zoals bij alcohol dodelijk zijn indien niet traag genoeg wordt afgebouwt.
een ander probleem omtrent het niet voldoende afbouwend te stoppen met benzo's is dat sommige mensen langdurig (> 12 maanden) of permanente afkickverschijnselen ontwikkelen.



m.a.w. het langdurig dagelijksgebruiken van benzo's wordt heel erg afgeraden.
veel dokters onderschatten de negatieve gevolgen van benzo's.

ik zelf gebruik dagelijks 2x 1,25mg nebivolol. dit is een relatief nieuw soort betablokker met minder neveffecten dan de oudere betablokkers.
betablokkers houden de fysieke effecten van angst tegen (hoge hartslag, angstaanvallen, etc) en hoewel ze ook lichamelijk verslavend zijn,
het lichaam lijkt weinig tot zelfs geen tolerantie op te bouwen...

en eens je wil ophouden met de betablokker te nemen moet je ook afbouwen,
maar dit zal veel makkelijker gaan dan het afbouwen van een benzo.




het dagelijks innemen van eender welke drug komt altijd met negatieve gevolgen,
maar in het geval van betablokkers vs. benzo's zijn de beta blokkers the lesser evil.

indien iemand zijn angstaanvallen d.m.v. meditatie/yoga/gevechtsport leert controleren,
is dit gezonder dan dagelijks betablokkers te moeten slikken.

drugs neem ik al een tijdje niet meer. hoewel ik altijd geprobeerd heb voorzichtig te zijn ermee heb ik er mezelf toch aanverbrand :wink:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
HareMajesteit zei:
Hoi, ik heb een site gevonden waarop flunitrazepam te koop is,
maar weet niet of deze wel betrouwbaar is...
Ik durf de link hier niet goed te zetten, geen zin in een ban, maar is er iemand die hier ervaring mee heeft en mij dat kan zeggen als ik het eventjes doorstuur?
Klik om te vergroten...

Welk merk is het van?
D
DuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hmmm, nu heb ik 1x valium gehad van mijn moeder de reden was iets van dat ik de volgende dag iets erg belangrijks had en aangezien door mijn ADD erg moeilijk in slaap kan komen nooit kunnen stoppen met denken of gewoon overactief zijn, mijn moeder zei dat een middel was om in slaap te komen en dat ik dit op hoogste uitzondering 1x mocht, op dat moment was ik ook echt niet kapot te krijgen ik dacht wat zou dat pilletje nou, verder had ik er dus ook nooit van gehoord maar na een half uur waren ik su wazig en moe als een tierelier maar hier zie ik staan dat het meer is om stress te voorkomen, hoe komt het dan dat ik toch erg slaperig was.. ik krijg nu ook de twijfels over wat mn moeder gezegd heeft maar ik blijf erbij het was toch echter een heerlijk middel om in slaap te komen en ik ehb het maar 1x gehad maar ik hunker nog steeds wel naar zo'n pilletje dit is hoogstwaarschijnlijk ook rond een jaar geleden ..
s
systemreadyLid
01-01-2024, 00:00
#12
BakjeSenseo zei:
maar hier zie ik staan dat het meer is om stress te voorkomen, hoe komt het dan dat ik toch erg slaperig was
Klik om te vergroten...

Valium, of wel Diazepam, heeft meerdere eigenschappen. Voornamelijk wordt het gebruikt als kalmerings en spierverslappend middel maar het heeft ook hypnotische eigenschappen dus je wordt er ook moe en rustig van zodat je beter in slaap kan komen. Dus het klopt dat je er van in slaap valt..:)
s
systemreadyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Alprazolam
Ervaring: Ideaal voor angst en om rustig te worden. Is ook erg handig want je valt er niet van in slaap. Ik ga rustig uit eten met een alprazolam op, en dan ben ik nog klaar wakker.
Recreatief gebuik: Een redelijk goede Benzodiazepine om recreatief te gebruiken.

Lorazepam
Ervaring: Is een wat matige inslaper. Het zou ook helpen voor angstaanvallen maar daar heb ik gelukkig geen last meer van. Je wordt er wel rustig van alleen kan het wel lang duren voordat je in slaap komt, zeker als je al uitgerust bent.
Recreatief gebruik: voldoende.

Oxazepam
Ervaring: Persoonlijk vindt ik dit een van de mindere Benzodiazepine. Het duurt vrij lang voordat de werkzaamheid op zijn piek is. Voor snelle werking van effecten moet je geen oxazepam nemen. Ook geen ideaal slaapmiddel.
Recreatief gebruik: matig voldoende.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb binnenkort midazolam binnen, ook de enige snuifbare (wateroplosbare) benzo. Schijnt enorm hard in te slaan.

Zal mij benieuwen.
S
ShakE_iTLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik woon net tegen de grens met Nederland,ben zelf belgje dus :P
vriijdag in maastricht geweest en genoten van bubblegum-joint(bubblegum=weed)was al tijdje geleden,kan maar eens goed doen he
erna heb ik thuis een strip lormetazepam binnengegooid,heb hoge tolerantie w.b.benzo"s maar 20 mg,ofnee 18mg, t waren er 9 , eentje al uit strip,daar voelde ik, toch het recreatieve effect van maar was niet zo dat ik als een blok in slaap viel,helemaal niet
bij de smartshop kon ik 25 g caffeine puur kopen voor 12 pleuros maar heb dat mar niet gedaan omdat k nogal wat kalmerende pilletjes benzos neem vd dokter voorgeschreven wel.Heb voor 7.50 eurotjes potje met 30 capsules gekocht wild lettuce genaamd,vd plant Lactuca Virosa,wat relaxerende effecten zou geven, effects zijn niet zo extree^m;zeker niet zoals op potje staat dus ga t nie meer doen,maar heb gister ook nog jointje gerookt en gecombid met 24mg bromazepam en 200mg tetrazepam,heb er lekker van gechilled.
Dus nu zijn we zondag,heb de rest van die capsules genome,zeven ofzo maar volgens mij omdat ik t nu niet icm wiet neem of benzos is t maar niks;hoewel ik me relaxed voel maar dat is zo ook al omdat ik smorgens elke keer 4mg van xanax retard neem maar voel wel een beetje

ik heb nog 6 tetrazepammetjes liggen maar pff weet nie of k die nog ga nemen,feit is wel dat ik nu 10 dagen +- zonder slaappilletjes zit sliep namelijk op lormeta maarja das eigenschuld.
morgen kan k wel nr apo 2 broma pammetjes halen van 12mg zo eentje is al sterk iemand met weinig tot geen tolerantie zou van n halfje van zon pilletje al n relax effect voelen.

ben gestopt met drugs heroine,voornamelijk speed-pep-amfetamine,ben er blij om,ben aangekomen lichamelijk en spijtig genoeg vorige week hervalletjer gekend iv gespoten x keer die pep en ook mn epsipammetjes(tetrazepam)zat k te injecteren,gek natuurlijk dat wil ik niet meer laten gebeuren,moeder was erg razend van pepgebruik maar goed ik hoop dat ik t nu langer dan 2 maandjes uithou zonder pep-'drugs" (wiet)mag nog wel n keertje als moeder t nie weet whihi maar wil het bij de medicatie houden die mn huisarts me voorgeschreven heeft en mag nie klagen want ik word dan wel niet echt onder invlpoed maar 4mg xanax retard maak je je geen zorgen meer en helpt goed tegen mn angsten
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#16
@shake-it,

Cafeinne+ benzo's is echt niet slecht hoor, ik vind het een fine combo, iets ofwat alert blijven maar het rustgevende van de benzo's, moeilijk uit te leggen dat gevoel, maar er komt zeker euforie aan te pas en ik persoonlijk toon ik meer initiatief dan anders (ben nogal passief zonder dope) Ik moet zodadelijk gaan werken van 15uur tot 22u, en ik ga nog 360 mg codeine innemen en 6mg alprazolam, ook een heerlijke combo + 4 redbulls en werken maar. M'n maagje is nog nuchter dus dat gaat lekker aankomen ( m'n maag niet in acht genomen) :mrgreen:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#17
^haha

ik moest op de een of andere manier lachen toen ik die post las... lach je niet uit ofzo hoor, maar vind het wel een toffe actie om zo'n combi te nemen voor het werken :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Best een pittige dosis eigenlijk.
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb laatst een paar Alprozolam genomen beviel me wel, heb niet gelijk anderhlve stip op, maar kalm aan gedaan , over maandje probeer ik weer wat anders en dan heb ik de meeste gehad rond ik het mooi af.blijven lekker snoepjes zeker in combi met een blow en 1 of 2 pilsjes
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik snap niet waarom jullie dit gewoon recreatief doen.
die pillen zijn voor als je paniekaanvallen hebt, en psychisch niet helemaal lekker bent.
ik heb ze van 'n psychiater ooit es voorgeschreven gekregen en ik moest er ook na een week mee stoppen omdat het verslavend is.
sowieso, als je die dingen regelmatig neemt omdat je dat fijn vind, kun je beter eens met een zieleknijper gaan praten, en als je (vooral met valium) ineens ermee stopt, kun je helemaal doordraaien.
het is echt tyfuszooi, net als antidepressiva en dat soort dingen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...32
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."