Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet grote benzo topic !

Het grote benzo topic !

627 antwoorden
207 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vriendin van me is zo'n 2 of 3 jaar geleden naar Spanje geweest.
D'r moeder had bizarre rugklachten en vroeg d'r dochter om even naar de apotheek te gaan en te vragen naar oxazepam, en warempel ze kreeg 't nog mee ook.
Is dat nu alweer veranderd dan :(
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
In spanje zijn ze tegenwoordig ook best streng, EU regeling he
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vroeger kreeg ik ze gratis, doosjes met 30 van 50 mg. Nu ben ik er al een tijdje vanaf, en als ik ze weer nodig heb moet ik 12 euro betalen voor 10 van 10 mg :angry:. 'k val sinds februari niet meer onder de uitzondering van de nieuwe benzodiazepineregeling i.v.m een verandering in de diagnose ofzo.

Nou heb ik geluk dat ik ze zo goed als niet meer nodig heb, maar vind het toch een beetje afzetterij.. Vandaag voor de zekerheid een doosje gehaald naar aandringen van m'n arts ('k zit nu een beetje in een situatie die me onstabiel kan maken, al voel ik me atm prima.)

Maar toch, 12 euro :confused:. Veel te duur..
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Benzo's trekken steeds meer mijn aandacht en ik ben een tijdje geleden aan een doosje met 100x 10mg diazepam kunnen komen (la roche). Erg fijn spul vind ik, het laat alle zorgen die je hebt even weg en de volgende dag voel ik me ook nog lekker rustig.

alhoewel de lichamelijke werking meevalt merk ik toch dat ik hier mee moet opassen, ik snap dat mensen hier verlsaafd aan kunnen raken.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoeveel betaalde je voor 100 stuks?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ook rond de 1,50 d'r is me wel eens 1 eu per stuk aangeboden,
als ik er 1000 kocht maar dat werd me nogal overdreven :P
Bij de apotheek betaal je nu 1,20 per 10 mg oxazepam,
dus 1,50 voor valium is mooie prijs.
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#7
een 10 mg tabletje in 2een knippen , en ipv 10 mg innemen .
beetje sporten erbij , en je merkt niets van de afbouw.

jointje/ valeriaan / sex / sport werkt allemaal goed als vervanging.

af en toe een etmaal 80 mg , de dag erna 50 mg , de dag erna 20 mg , en de dag daarna 10 mg is ook goede methode om piekspanning de baas te zijn.
alleen de spanning die in de weg zit weghalen , en zsm draad oppakken.

overswitchen naar valdispert werkt ook goed , die zijn makkelijker te stoppen.
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Kan iemand mij eens vertellen hoe het zit met benzo's snuiven. Of is dat echt volkomen nutteloos?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja dat kan, 't komt sneller opzetten en is sneller afgelopen.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
En je hebt bindmiddelen in je neus zitten.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#11
Areyouexperienced? zei:
Kan iemand mij eens vertellen hoe het zit met benzo's snuiven. Of is dat echt volkomen nutteloos?
Klik om te vergroten...

volgens mij is deze vraag al minstens 5× beantwoord in dit topic...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Areyouexperienced? zei:
Kan iemand mij eens vertellen hoe het zit met benzo's snuiven. Of is dat echt volkomen nutteloos?
Klik om te vergroten...

Nutteloos ja. Een benzo is om te slikken!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zo te zien voelt die 'm toch wel goed zitten :P
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Recataal komt waarschijnlijk wel een stuk harder aan. Want rectaal neem je 90% op van de stof en oraal 50%. Dus als je geen smetvrees hebt/ bang voor homo uitgemaakt te worden, dan is dit misschien een optie voor jou.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Edit
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Probeer eens 40 mg temazepam,
of flunitrazepam, niet in dezelfde hoeveelheid uiteraard.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Spor zei:
DrogeHoestCapsule zei:
Ok ik ga het vandaag vragen, moet je hier 16 voor zijn of nog een bewijs dat je het mag kopen ofzo? en welke raden jullie mij aan ik wil echt een beetje zweven/high/stond of gewoon lekker gevoel krijgen voor een leuke prijs, ik denk dat ik die lorazepam neem :tongueout:
Klik om te vergroten...

Lorazepam is niet zo fijn. Je vragen naar Rohypnol, bij apothekers ook wel bekend als roopies. Gewoon vragen naar roopies, en als ze die niet hebben gewoon de sterkste Valium nemen. Kennen ze zeker.
Klik om te vergroten...

:beer:

Die staat straks hard voor lul bij de apotheek dan.

Doe mij maar een doos roopies mevrouw :grin:
S
ShakE_iTLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tranxène 50mg (Clorazepaat),sloeg bij mij altijd lekker in.... :sunglasses:

Bromazepam 12mg lijken jullie in Nederland pcies minder bekend mee,ben zelf n belgje, is toch wel een heftige benzo. :P

Ik heb net 4 xanax retardjes van 2mg genomen :flushed: :hearteyes: :rolleyes: (dubbel dosis dan degene die voorgeschreven krijg nl.4mg,maar had er 2 extra :wink: )

Retard geeft natuurlijkk geen piek dus,rush of inslag,maar ik voel me constant toch wel oke bij die 4mg xanax retard...ben wel benieuwd nr de piek v/d xanax 2mg reepjes ,gewone formulering. :confused:

Heb laatst ook 5 dagen zonder xanax ret. gezeten en dat voel je dan toch wel dat gemis :hearteyes: ,kon t gelukkig opvangen met bromazepam en lormetazepam.

Maar zoals Anaes in een ander topic zei Xanax retard iig werkt eerder subtiel is ook een perfect middel tegen angst en paniek :wink:

Maar vr recreatief gebruik tja iedereen heeft ook weer andere hersenen,als je dr al hebt hihi :openmouth: :grin: ,en ook een licht andere affiniteit qua GABA bindingsplaatsten van de receptoren met verschillende moleculen (benzos) en natuurlijk maakt tolerantie ook enorm veel uit.Vroeger kreeg k wel een roes(je) van een gewone dosis van praktisch elke benzo,das nu voorbij :( want neem al bijna een jaar dagelijks benzodiazepines. Dus dat gevoel krijg k nie meer of je moet er superveel nemen natuurlijk,maaar zelfs dan....


Ben wel benieuwd zelf naar Tetrazepam ja omdat het een enorm sterk spierontspannend effect heeft. Heeft iemand hier ervaring mee met deze benzo?


Groetjes Shake_iT :wave:
T
ThunderspaceLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dus wat ik begrijp uit dit topic is datje gewoon Valium bij de kruidvat kunt kopen ? :)

Zat er al een tijdje over te denken om eens te proberen maar kan er niet aankomen. Maar als het bij de kruidvat gewoon te koop is lijkt het me het proberen waard :grin:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#20
DrogeHoestCapsule zei:
Heb je het nou over de apotheek of de kruidvat?
Klik om te vergroten...

Kruidvat kan, apotheek heb je grotere kans dat ze het kennen. Mss zelfs bij de c1000 als je goed zoekt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...32
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."