Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet grote benzo topic !

Het grote benzo topic !

627 antwoorden
190 weergaven
18-5-2026
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja komt terug, ik zou alleen wat langer stoppen als een maand
d
devachiahLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja ff stoppen man zeker met midazolam
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spor zei:
ja komt terug, ik zou alleen wat langer stoppen als een maand
Klik om te vergroten...

Ja, en of het hélemaal terug komt, dunno, bij mij niet.
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re:

speeseend zei:
lysergine25 zei:
La Roche Valium 10 mg ' the bleu pils .....'
Klik om te vergroten...

  • Zeer verslavend
Dat valt wel mee hé, lysergine25! Ik kan je ook wel mede delen dat ik het een flinke tijd gebruikt heb (maanden) en toch van de ene dag op de andere ermee ben gestopt. Nu gebruik ik het af en toe nog (drie keer in in maand max, dan een halfje / kwartje).

  • duur in het zwarte circuit
Dat valt óók wel mee, hé?! klik hier Voor mij is het prijzig (krijg ze gratis) maar anders zou ik dit niet duur vinden!

  • Niet voor verslavingsgevoelige types.
Is dit jouw persoonlijke ervaring of heb je dat als wetenschappelijk onderbouwde informatie tot je genomen?

  • Conclusie
Is dat dit middel naar mijn mening (en van mijn arts) niet echt zo verslavend als jij dat stelt.

Klik om te vergroten...

Het is miss wel van een jaar geleden maar
"voor mij is het prijzig(krijg ze gratis) maar anders zou ik dit niet duur vinden!
lol
d
devachiahLid
01-01-2024, 00:00
#5
om even terug te komen of mijn valium wel echt was heb ik ze gewoon laten testen bij het test-centrum... ik heb ze gewoon verteld dat het me verkocht is als xtc,dat ik er slaperig van werd en ik om die reden wel graag zou willen wat me verkocht was.. Enfin de volgende week gebeld en er bleek diazepam in te zitten :)

dus als je het niet zeker weet, gewoon laten testen..
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
zeggen ze dan ook hoeveel diazepam erin zit?
S
SNICKERSLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoe verslavend is xanax bij 2x in de week gebruik?

Als je dit 2 maand doet en dan stopt wordt je er geestelijk ook wat instabieler van?

Helpt het bij het slapen?

Werk in ploegen moeite met slapen en heb redelijk wat stress, hierdoor wil ik wel eens xanax proberen, maar ben bang voor tegenover gestelde effecten na verloop van tijd zal dit meevallen denken jullie?

groentjes,
H
HareMajesteitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rohypnol, was een site waarop ook allerlei steroiden en vanalles op te koop stonden. (authentic steroids ofzoiets heette die site)
€42 voor 30 stuks van 1mg, maar het minimumbedrag om te bestellen, is €271... Heb dan wel geen verzendkosten, maar vroeg me dus af of dat betrouwbaar is.
d
devachiahLid
01-01-2024, 00:00
#9
anon22 zei:
klopt in mg verhouding is rivotril 20 x zo sterk als valium.

dus 2mg = 40mg valium.

van 60mg valium merk ik totaal niets ook niet als ik super zat + veel ghb op heb.
van rivotril merk ik van 2mg al met l wat in combinatie met alchol en ghb.
maar moe of suf word ik er niet van, het versterkt de ghb en alcohol iets

voor een lekkere wausheid neem ik drink ik meestal veel bier , om het uur 4ml ghb.
en om de 2 uur 2mg rivotril.
Klik om te vergroten...

hms, nou ik heb wat strips 2mg Rivotril liggen maar vind er geen zak aan.
ja het boeit me allemaal vrij weinig als ik er wat van op heb en kan er zelfs lichtelijk aggresief van worden.. maar echt kalm..nope!
doe mij maar Valium...!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Probeer anders 150 mg oxazepam, als je daar niet totaal rustig van word weet ik het ook niet...

Het is genoeg om mij chill voor m'n proefwerk te leren midden in een periode dat ik dacht dat ik m'n ex had vermoord en ze me uit een zonnebasis in de gaten hield via een wereldwijd complot waarbij alleen ik niet kon worden gebrainwash'd omdat m'n hersens op een hogere resonantie werkten..


...Het was wel 2 jaar terug trouwens, nu hoef ik helemaal niks, het enige wat ik nu van de zon denk is dat ik er mooi in kan chillen in het park =].
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ok, half uurtje geleden voor mijn eerste keer benzo's geslikt. (1mg alprazolam)

En ja, kvind het echt gezellig :grin:

Eerst dacht ik dat ik niets ging voelen ervan, maar nu is het heel relaxt. Een soort van lichte verlamming van de hersenen. Heb ook het gevoel dat dit een relaxte avond gaat worden.

De tijd gaat wel rap voorbij!

Moet morgen om 5 uur opstaan, dat is wel vrij kut.

Maar in gevallen waar ik niet zal kunnen opstaan verberg ik mijn gsm op een kutplek en laat het alarm dan afgaan. Je komt zowiezo uit je bed met dat kutdeuntje :P

Grtz!!!
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Areyouexperienced? zei:
Moet morgen om 5 uur opstaan, dat is wel vrij kut.

Maar in gevallen waar ik niet zal kunnen opstaan verberg ik mijn gsm op een kutplek en laat het alarm dan afgaan. Je komt zowiezo uit je bed met dat kutdeuntje :P
Klik om te vergroten...

Hehe, zo doe ik dat ook altijd als ik echt moet opstaan. Dan leg ik mijn gsm gewoon wat verder van mijn bed zodat ik er wel MOET uit komen als het alarm afgaat :grin:
a
after8_flLid
01-01-2024, 00:00
#13
ArieKanariE zei:
zijn dat ropies ?

nee joh .. k had vroeger altijd ropies in pilvorm en die waren dan 1 2 of 5 mg ... en na een tijdje was alleen nog maa 1 mg te krijgen ..

en van wat ik van die fluraatjes las waren het wel hypnotische doorslapers, met als gebruikers commentaar : lekkere knockouters .. maar de link met rohypnol heb ik nog niet gehoord eigenlijk hoor ....

ik ben totaal geen benzokenner, dus het kan op zich best hoor .. maar volgens mij is rohypnol heel iets anders ...

en net zoals diazepam, temazepam, tramadol en weet ik het wat .. kijk eens rond bij een dagopvang voor verslaafden of daklozen :wink: legaal geeft me teveel exposure.

ik betaal nu 10 euro voor 2 strippen valium 10 tientje voor 3 strippen meet, flurietjes schenen wel duur te zijn maar die kreeg ik toevallig ... en nee ik slik al die zooi niet :)

ik ga dat toch maar ff uizoeken van die ropies :wave:


ropies is flunitrazepam ... is dat dan wat anders dan flurazepam? ... lijkt mij wel toch ... want ik ken ook nitrazepam ....
kenners in de buurt ?
Klik om te vergroten...

Ik ben een hele goeie kenner in die soort zaken, trippen en slapen... Das mijn motto, ten eerste die ropies van 5mg hebben nooit bestaan, het waren die van 4mg... En naar het schijnt kan je nog de gele van 2mg in nederland en duitsland verkrijgen, maar daar ben ik ni zkr van. Flunitrazepam is inderdaad het wit product van rohypnol, maar zeker en vast ni zo sterk. De meeste mensen die rohypnol innemen hebben dan zeker niet de bedoeling om direct te gaan slapen, het brengt je in een roes... Betere slapers zijn bekend als bromazepam 12mg, dormonoct, enz... Ken zelfs mensen die 10 ropies slikken en dan rustig achter het stuur kruipen... Da kunne ze niet doen na dormonoct ofzo...

Ik hoop dat ik jullie hierbij wat verder kon helpen... Doei
s
sweet_appleLid
01-01-2024, 00:00
#14
nou heb ik een vraag. kan het zijn dat je benzo's een ssort van tollerantie opbouwt?
en dat dit voor alle benzo's hetzelfde zijn?

bijvoorbeeld. ik kan gemakkelijk 6 stukken 2mg lormetazepam binnenkrijgen zonder er echt veel van te voelen, in het begin was dit helemaal anders begon er raar van te typen (als ik de berrichten op msn volgende dag las) voelde me kop zwaar worden, kon ook niet meer goed recht lopen (zweefde een beetje),...
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#15
sweet_apple zei:
nou heb ik een vraag. kan het zijn dat je benzo's een ssort van tollerantie opbouwt?
en dat dit voor alle benzo's hetzelfde zijn?

bijvoorbeeld. ik kan gemakkelijk 6 stukken 2mg lormetazepam binnenkrijgen zonder er echt veel van te voelen, in het begin was dit helemaal anders begon er raar van te typen (als ik de berrichten op msn volgende dag las) voelde me kop zwaar worden, kon ook niet meer goed recht lopen (zweefde een beetje),...
Klik om te vergroten...

Gefeliciteerd, je hebt iets wat zeer waarschijnlijk tolerantie heet. Dit zal je ook met andere Benzo's merken, zij het wat minder.
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb gedeeltelijk gelezen maar pfff....schrijf mijn ervaring maar even op.... :wink:

Heb altijd veel wiet gerookt en ben er juist mee gestopt om een wat heldere geest te krijgen. Mijn aandacht was gevraagt, zonder bedwelming zeg maar. Na alle stress die ik adequaat heb opgelost, kreeg ik een inzinking. En wat doe ik stomme idioot ? Ik ga naar de huisarts i.p.v. de coffeeshop !

Oxazepam. Na 20 minuten werd ik bang, ik durfde de straat niet meer op. Niets voor mij. Terug naar de arts. Diazepam. Die werking was volkomen anders. Alles kwam op orde in mijn hoofd, ik voelde me helder en wakker en ben inmiddels sinds 15 jaar verslaafd. Na heel veel afkik ervaringen, 1½ jaar clean, kun je even zo goed dood zijn. Natuurlijk kwam ik wel op wiet, maar dit versterkte het dood-zijn alleen maar. Zocht hulp, cad, mediant, pfff...blijkt dat ik ermee moet leren leven ?

Het punt is, dat je na 10 jaar weer begint te leven en wie haalt dat nu ?

Zoals ik slik nu minimaal, alleen als het nodig is, maar helaas...het is dan ook echt nodig !
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb nu toch mijn eerste benzo ervaring achter de rug. Ik had een strip of 2 gevonden thuis, alprazolam. Mij ff geïnformeerd (zie post hier ergens) Je wordt er zeer relaxed van als je er 2 neemt (1mg). Na een tijdje nam ik ze gewoon dagelijks, omdat ze echt leuk waren. Toen de strips op waren had ik echt een zwaar kutgevoel voor een drie dagen. Gelukkig had ik niet meer in mijn bereik want ik was zeker niet gestopt... Dus voor mij geen benzo's niet meer veel te verslavend... Het verdooft gewoon teveel, je krijgt teveel een whatever gevoel. Dat is echt verslavende zooi :) En denkende dat dit nog maar een 'lichte' benzo was, damn.
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Iris zei:
Heb gedeeltelijk gelezen maar pfff....schrijf mijn ervaring maar even op.... :wink:

Heb altijd veel wiet gerookt en ben er juist mee gestopt om een wat heldere geest te krijgen. Mijn aandacht was gevraagt, zonder bedwelming zeg maar. Na alle stress die ik adequaat heb opgelost, kreeg ik een inzinking. En wat doe ik stomme idioot ? Ik ga naar de huisarts i.p.v. de coffeeshop !

Oxazepam. Na 20 minuten werd ik bang, ik durfde de straat niet meer op. Niets voor mij. Terug naar de arts. Diazepam. Die werking was volkomen anders. Alles kwam op orde in mijn hoofd, ik voelde me helder en wakker en ben inmiddels sinds 15 jaar verslaafd. Na heel veel afkik ervaringen, 1½ jaar clean, kun je even zo goed dood zijn. Natuurlijk kwam ik wel op wiet, maar dit versterkte het dood-zijn alleen maar. Zocht hulp, cad, mediant, pfff...blijkt dat ik ermee moet leren leven ?

Het punt is, dat je na 10 jaar weer begint te leven en wie haalt dat nu ?

Zoals ik slik nu minimaal, alleen als het nodig is, maar helaas...het is dan ook echt nodig !
Klik om te vergroten...

Wat kut voor jou, zeg. Toch erg dat dokters dit gewoon zomaar voorschrijven... Heb je dan zelf gevraagd om benzo's of raadde hij het je aan? Ik heb me van 2 strips alprazolam al kut gevoeld. Kan me niet inbeelden wat dat voor jou moet geweest zijn als je afkickte...
g
geertiemanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lorazepam is gewoon Temesta, en staurodorm is een slaapmiddel, dat na 7 uur gemetaboliseerd wordt tot een sedativum. Werkt niet.

Ik ben altijd een grote tegenstander van benzo's geweest. (master verpleegkunde) In België bestaat er niets anders meer, en de meeste mensen slikken ze jarenlang. Natuurlijk, als ze stoppen krijgen ze afkick. Het enige dat langer dan 3 maanden zou mogen voorgeschreven worden is Alprazolam. Mijn moeder bv slikt al 40 jaar Temesta, o wee als het niet in huis is... En de dokter maar schrijven, da's gemakkelijker dan tijd besteden aan je patiënt.
S
SNICKERSLid
01-01-2024, 00:00
#20
Eerste ervaring met alprazolam als recreatief gebruik gehad, heb er 2 genomen.
Moet zeggen dat ik het niks vond, geen toegevoegde waarde had het niet de lekkere roes van ghb bijvoorbeeld.

Maar ik heb soms momenten van extreem piekeren, en angsten die niet gegrond zijn, omdat ik dan dingen moet doen die ik liever niet doe of liever uit de weg ga, maar wel zal moeten omdat het bij me werk hoort.

Gelukkig komen deze momenten maar sporadisch voor hooguit 5 x per maand, en dan zie ik het nut van dit spul misschien wel in.(angstverminderend,gedachtenremmend) Want op zulke momenten heb ik geen stop, kwa gedachtengang is erg vermoeiend.

Maar voor recreatief gebruik scoort ie onder peil vind ik.

Op welke hormonen werkt alprazolam cortisol? stresshormoon
MIsschien is het nuttig voor velen om via natuurlijke wijzen cortisol te proberen omlaag te brengen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...32
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."