#1
/\\
Wtf?
Wtf?

DrogeHoestCapsule zei:Is dit legaal in nederland zoja kan je het halen bij kruidvat of trekpleister ofzo?

Oom Klaas zei:Zo te zien voelt die 'm toch wel goed zitten :P
DrogeHoestCapsule zei:Ok ik ga het vandaag vragen, moet je hier 16 voor zijn of nog een bewijs dat je het mag kopen ofzo? en welke raden jullie mij aan ik wil echt een beetje zweven/high/stond of gewoon lekker gevoel krijgen voor een leuke prijs, ik denk dat ik die lorazepam neem![]()
DrogeHoestCapsule zei:Ok ik ga het vandaag vragen, moet je hier 16 voor zijn of nog een bewijs dat je het mag kopen ofzo? en welke raden jullie mij aan ik wil echt een beetje zweven/high/stond of gewoon lekker gevoel krijgen voor een leuke prijs, ik denk dat ik die lorazepam neem![]()
Spor zei:DrogeHoestCapsule zei:Ok ik ga het vandaag vragen, moet je hier 16 voor zijn of nog een bewijs dat je het mag kopen ofzo? en welke raden jullie mij aan ik wil echt een beetje zweven/high/stond of gewoon lekker gevoel krijgen voor een leuke prijs, ik denk dat ik die lorazepam neem![]()
Lorazepam is niet zo fijn. Je vragen naar Rohypnol, bij apothekers ook wel bekend als roopies. Gewoon vragen naar roopies, en als ze die niet hebben gewoon de sterkste Valium nemen. Kennen ze zeker.
(dubbel dosis dan degene die voorgeschreven krijg nl.4mg,maar had er 2 extra 
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."