Tranxène 50mg (Clorazepaat),sloeg bij mij altijd lekker in....
Bromazepam 12mg lijken jullie in Nederland pcies minder bekend mee,ben zelf n belgje, is toch wel een heftige benzo. :P
Ik heb net 4 xanax retardjes van 2mg genomen

(dubbel dosis dan degene die voorgeschreven krijg nl.4mg,maar had er 2 extra
![:wink:]()
)
Retard geeft natuurlijkk geen piek dus,rush of inslag,maar ik voel me constant toch wel oke bij die 4mg xanax retard...ben wel benieuwd nr de piek v/d xanax 2mg reepjes ,gewone formulering.
Heb laatst ook 5 dagen zonder xanax ret. gezeten en dat voel je dan toch wel dat gemis
![:hearteyes:]()
,kon t gelukkig opvangen met bromazepam en lormetazepam.
Maar zoals Anaes in een ander topic zei Xanax retard iig werkt eerder subtiel is ook een perfect middel tegen angst en paniek
Maar vr recreatief gebruik tja iedereen heeft ook weer andere hersenen,als je dr al hebt hihi
![:grin:]()
,en ook een licht andere affiniteit qua GABA bindingsplaatsten van de receptoren met verschillende moleculen (benzos) en natuurlijk maakt tolerantie ook enorm veel uit.Vroeger kreeg k wel een roes(je) van een gewone dosis van praktisch elke benzo,das nu voorbij
![:(]()
want neem al bijna een jaar dagelijks benzodiazepines. Dus dat gevoel krijg k nie meer of je moet er superveel nemen natuurlijk,maaar zelfs dan....
Ben wel benieuwd zelf naar Tetrazepam ja omdat het een enorm sterk spierontspannend effect heeft. Heeft iemand hier ervaring mee met deze benzo?
Groetjes Shake_iT
