Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet grote benzo topic !

Het grote benzo topic !

627 antwoorden
194 weergaven
18-5-2026
f
floydLid
01-01-2024, 00:00
#1
die xanax retard van 2mg voel ik wel degelijk!
ik raak nauwelijks nog de trap af :grin:
hopelijk is die tegen morgenochtend uitgewerkt want dan moet ik naar m'n werk...

ivm de vliegreis: lorazepam of alprazolam lijkt dus de beste keuze. bij de landing wil ik terug best wel wat scherp staan, dus ik ga zeker niet voor een hoge dosis gaan, of een retard versie :)
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, dat kan ook wel verschillen per persoon, doel van de boodschap was meer dat voor een vliegreis een niet retard pil wss doeltreffender is :)
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Nu aan de Flurazepam. ik voel chiil en licht maar niet lekker suf en sederent als wat ik nij valium en oxa wel meer heb, ik kan redelijk wat verdragen door dat iok anderen middelen grof genomen heb enzo, dus heb weerstand
nu houw ik meestal 4 weken der tussen, maar tog merkt ik danals ik 2 keer diazepam op heb deze ook minder werken.

Dus dacht is Flurazepam 30mg heb er 7 op en voel amper wat wel wat lichter in me hoofd beetje droomtoestand maar niet van aahh me spieren en jeee ik voel me vet chill dronken van de benzos ze lijken echt maar ja je weet het nooit, maar tof viel me tegen.
las welv erschilt van persoon tot persoon.
Bijvoorbeeld bij stilnockt ging ik er cht langslullen, en zo van boeiend we creten nog een strip + lomp naar de mensen mim me heen ik dwaal af srry daarvoor, ben eerder hyper van die slaaptabs ofso :P nouw ja ik stop eerdaags echt ben al van ver gekomen nu wast de laatse tijd iets meer, nu verhuist enzo ook, en wil cleane strat,, zit nu bij me uders heb geen internet thuis enzo, maar ja dis me afscheids feesie aan blowen en slaapmiddelen en ik kan het gvd eerder kon ik het ook, voor de mensen die de plezieren erinzien en kunnen overzien plezier en anders suc Jeee i want apodium now srry ben rete melig maar meen wattypte enzo hoor. die belerende toon bedoel ik niet mesen hier komen al niks weten ofso, maar vaak vragen over benzos en wat verstandig is enzo, mag zeker aandacht naar uit, veel benzo verslaafde hebben een verkeerd beeld bij hulp, je komt in gemende groep
en hun zijn maar aan een pilltje verlaafd. dalijk zit ik tussen de junken neee nee soms valt het ruze mee, en de junkie waar mevrouw op terug keek waren stuk voor stuk wijze mannen de vertaling volgt alaaaf
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#4
/\\

Wtf?
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha, ja.

Toevallig, afgelopen vrijdag na lang, LANG zoeken ook 30mg's Flurazepam weten te bemachtigen. Mijn eerste trial met 30mg was niet te spectaculair maar dat kan ook komen door de 60mg temazepam de dag ervoor. Ik wacht nu inderdaad ook een tijdje om te de flurazepam nog es te proberen. In theorie zouden ze sterker als diaze of oxazepam moeten zijn, en als de meeste andere ook for that matter. Bij de eerste keer weinig van gemerkt, maar heb het nog niet opgegeven.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zou goed kunnen dat het door de temazepam kwam.
Het is zowat een pot nat op die gaba receptoren merk met diverse dingen kruistolerantie icm valiumverslaving.Heb het idee dat een biertje zelfs minder goed ´werkt´ maar geen idee of die op dezelfde (gaba) receptoren zitten welke tolerantie zouden kunnen opleveren.
D
DrogeHoestCapsuleLid
01-01-2024, 00:00
#7
Is dit legaal in nederland zoja kan je het halen bij kruidvat of trekpleister ofzo?
S
ShakE_iTLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tegen mn angstaanvallen krijg ik Xanax Retard(vertraagde afgife),2x2mg,wat ik 's morgens neem. Helpt goed en voor te slapen krijg k Lormetazepam 2mg voorgeschreven,en indien nodig,Lexotan(bromazepam)6mg,tegen spanning,kreeg eerst 12mg,wat wel een verschil is in effect ook.


Heb hierbuiten ook al clotiazepam 10mg(Clozan),Clorazepaat;10;15;50mg(Tranxène),Oxazepam15mg(Seresta),Diazepam(Valium) 10mg,lorazepam 1;2,5mg (Temesta),cloxazolam 1mg (Akton) gebruikt. En ook nog zolpidem 10mg(Stilnoct) en zopiclone(Imovane)7,5mg.Das het zon beetje :rockband:
D
DwaksLid
01-01-2024, 00:00
#9
laatst heb ik wat 'diazepam PPM laboratoires' gekocht. 10mg zijn ze. Zijn hier al ervaringen mee?
Ze knallen er niet zo heftig in als 20mg temazepam...

Ik weet nou niet of het aan mijn gewenning ligt, want ik had al een tijdje geen diaz meer gehad.
Wel temaz.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#10
lol dat merk klinkt wel vaag.
Wat voor exp. staat er op de blister ?
Kruistolerantie dat kan best weet niet hoe vaak je temazepam neemt,maar zie een post van een pagina hiervoor van mij.
Ikzelf heb altijd NL-merken gewoon van de apotheek niet dat 'vage gedoe'.
Zelf ook wat nieuwe benzo'tjes in de lijst aangeschaft.

Lormetazepam 2 mg (nog te doen)
Temazepam 20 mg (nog te doen)
Flurazepam 30 mg (nog te doen)

Welkome aanvulling naast me standaard eigen benzostash ben benieuwd maar moet nog wachten en sterk zijn :wave:
----------------------------
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#11
^nee hoor is legaal. Naar de kruidvat gaan en vragen om valium, xanax of oxazepam ofzo. Dat kennen ze wel.

Ik heb uiteindelijk, na lang lang zoeken dan toch Flurazepam gevonden. Ik vind ze wel leuk, maar ze knallen niet zoals ik gehoopt had. Voor recreatief gebruik staan de flunitrazepam's nog altijd op nummer 1.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Welke benzo's heb je eigenlijk allemaal gehad spor? (lijst :tearsofjoy: )
En welke staan op een 'to do' bij je ?

Aangezien flunitrazepam op 1 staat ..
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#13
DrogeHoestCapsule zei:
Is dit legaal in nederland zoja kan je het halen bij kruidvat of trekpleister ofzo?
Klik om te vergroten...

Gewoon vragen joh niet geschoten altijd mis toch .. :wave:
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Oom Klaas zei:
Zo te zien voelt die 'm toch wel goed zitten :P
Klik om te vergroten...


lol was wel ver heen ja , maar ook echt heel actief op een of andere manier.
Nu ik teruglees denk ik uhhh oke :confused: :flushed: :)
Ik bedoelde meer zo van, dat de flurazepam er meer insloop, en diazepam meer inslaat ook.
vandaar dat ik dacht ik merk niks, en veel bijnam, wou tog zoeiso veel nemen daar niet van.
En er bij geblowd was leuk, probeer nu dus dit soort uitspattingen te voorkomen.
Ik ben al te lang aant kutten met benozo's, ook al doe ik niet meer dagelijks of wekelijks, ik wil er van af.
Want als ik wat heb zijn ze gewoon standaat heel vlug op, ik kan niet zeggen neem er een en dan ist oke, minimaalde halve strip gaat op dan :(
maar goed het was leuk iig :wink:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nou mijn lijst: ik heb zin om hem te delen omdat ik nu een handvol op heb. Ik heb me stiem misdragen. Vrijdag 30mg Flunitrazepam .Gisteren 10mg valium jaja, geen gewone diazepam) en voor het slapen gaan 20mg temazepam, en toen ik moeite had met inslapen nog 1mg flunitrazepam.

Vandaag na de 2c-C die GEWELDIG was (tripreport heb ik voor geintereseerde) ben ik begonnen met 50mg oxazepam en 10mg oxycodone. Toen vlak voor ik in bad ging heb ik nog 15mg midazolam genomen en erna stiekem ook nog 20mg clobazam. Ja die drang om bij te pakken blijft...

Maar, mijn lijst:
oxazepam 10mg (op voorgeschift)
oxazepam 50mg *
temazepam 10mg (op voorgeschift)
temazepam 20mg *
diazepam (valium) 10mg
lorazepam 1mg
lorazepam 2,5mg
lormetazepam 1mg
nitrazepam 5mg
flunitrazepam 1mg !
flunitrazepam 2mg
flurazepam 30mg
alprazolam 0,25mg
alprazolam 0,5mg retard
midazolam 15mg*
Clobazam 20mg
Clorazepaat 10mg
Clorazepaat 40mg

(cyclopperonen)
Zopiclon 7,5mg (op voorschrift)
Zolpidem 10mg

Werk binnekort mn "did lijst bij, weet niet meer hoe ik het in moet delen
heb zoveel geexperimenteerd.

Op mijn todo geen specefieke benzo eigenlijk. Misshien de russische research benzo Phenazepam. Verder wil ik wel dingen proren als ze langskomen. Mijn holy grails waren nadat ik oxazepam had ontdekt toch flunitrazepam, midazolam en flurazepam. Oxazepem blijft een favoriet en tja temazepam kan gewoon voor de beste euforie zorgen die ik ken. Er zijn "veilige" manieren om het effect ook te verbeten of verlengen. Niet met alcohol of ghb dus.

Ze zijn erg leuj, maar let op ! Fiunitrazepam is de baas, de enige echte... En dat komt niet alleen met de eindelijze voordelen. Extreem geheugenverlies waarvan ik geschrokken ben met 1, en waar ik met niet dingen vergeten was, maar dat ik me nog dingen kon herinneren. 10% van de avond ofzo.
D
DrogeHoestCapsuleLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ok ik ga het vandaag vragen, moet je hier 16 voor zijn of nog een bewijs dat je het mag kopen ofzo? en welke raden jullie mij aan ik wil echt een beetje zweven/high/stond of gewoon lekker gevoel krijgen voor een leuke prijs, ik denk dat ik die lorazepam neem :tongueout:
s
systemreadyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Er is geen leeftijdsgrens aan het gebruik van benzo's, het is wel zo dat er gekeken kan worden naar je gewicht. Bij mij was bijvoorbeeld 1 mg Lorazepam niet genoeg voor mijn bouw. (tolerantie speelt hierbij ook een factor trouwens)

Lorazepam is opzich wel relaxed, ik val er uiteindelijk wel bij in slaap.
Ik moet dan toch de voorkeur geven aan Alprazolam, daar val je niet echt van in slaap en je wordt een stuk rustiger.
maar...
Begin eerst met Oxazepam of Diazepam en dan eventueel iets anders...
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#18
DrogeHoestCapsule zei:
Ok ik ga het vandaag vragen, moet je hier 16 voor zijn of nog een bewijs dat je het mag kopen ofzo? en welke raden jullie mij aan ik wil echt een beetje zweven/high/stond of gewoon lekker gevoel krijgen voor een leuke prijs, ik denk dat ik die lorazepam neem :tongueout:
Klik om te vergroten...

lol..

Al op kruidvat.nl gekeken wat ze hebben ?
D
DrogeHoestCapsuleLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb je het nou over de apotheek of de kruidvat?
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#20
DrogeHoestCapsule zei:
Ok ik ga het vandaag vragen, moet je hier 16 voor zijn of nog een bewijs dat je het mag kopen ofzo? en welke raden jullie mij aan ik wil echt een beetje zweven/high/stond of gewoon lekker gevoel krijgen voor een leuke prijs, ik denk dat ik die lorazepam neem :tongueout:
Klik om te vergroten...

Lorazepam is niet zo fijn. Je vragen naar Rohypnol, bij apothekers ook wel bekend als roopies. Gewoon vragen naar roopies, en als ze die niet hebben gewoon de sterkste Valium nemen. Kennen ze zeker.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...32
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."