Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet grote benzo topic !

Het grote benzo topic !

627 antwoorden
176 weergaven
18-5-2026
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#1
vreemd, bij mij komt het altijd terug als ik een tijdje rustig aan doe
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb er hier nog zo'n 15 liggen van 10mg. Misschien wel het proberen waard. Hoeveel is de normale dosis voor recreatief gebruik?
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Net ff een flunitrazepam gegeven aan iemand die nog nooit een benzodiazepine heeft genomen.
Gezegd dat het niet moeilijk is om wakker te blijven,kijken wat ie vanaafvond op msn zegt :P
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#4
chase zei:
Nu mijn ervaring:
zaterdag 23:00 1x2.5 genomen. Eerste benzo ervaring. Geen andere dingen gebruik. Eerste 2 uren na inname niets, daarna waren de effecten vrij sterk.
Storing in motoriek/spierslapte. (=Beetje dronken achtige handelingen)Niets heel erg. Warm, relax gevoel. Echt GEEN zorgen of spanningen meer. Ik kan het het best omschrijven alsof al je centra in je hersenen verdoofd zijn en in slow motion werken behalve het bewustzijn. Filmpje gekeken daarna gaan slapen.
Ochtend: SUPPER uitgerust wakker geworden. Leek wel of ik 2 nachten had geslapen. Kennisgemaakt met het amnesia gedeelte: totaal geen herinnering meer hoe ik in m'n bed beland beland ben. Andere details zoals hoe laat gaan slapen?, waar heb ik mijn horloge gelegd?, welke film heb ik gegeken? Allemaal blanco. Korte termijngeheugen lijkt dus mee verdoofd te worden. Verder een relaxe dag gehad.
Klik om te vergroten...

Welkom in de wondere wereld van de benzodiazpine :)

En nu zal ik zo goed als mogelijk proberen uit te leggen waar later over gespeculeerd word, de tolerantie etc:

Die "super" werking van de eerste keer is, jammer genoeg, een bijwerking van deze medicatie, naast het eigenlijke doel... Het doel van de anxilotische benzo's is namelijk niet dat je je slap en dronken voelt, maar dat het je spanning verminderd en er gewoon mee kan funktioneren. Ik heb zelf een tijd 5×10mg oxazepam voorgeschereven gehad (na een heel onprettig voorval in mijn prive omgeving, was dus ook dusdanis ernstig dat ik die hoeveelheden nodig had om te funktioneren, want kon me niet permitteren om niet te funktioneren) en de eerste dagen was ik ook echt superlam en had ik het effect waar de recreatiever gebruiker naar op zoek is, maar na een weekje ongeveer, was dat weg en deed de medicatie zijn werk, namelijk dat ik gewoon kon funktioneren op werk en school zonder paniek / woede aanvallen te krijgen die ik gewoon echt niet kan hebben als ik werk of op school zit...

Verder bouwd zich een zekere tolerantie op, maar als je het goed doet kunnen mensen jarenlang op dezelfde hoeveelheid funktioneren. Pas als je zelf de grens gaat verleggen door meer te nemen, verhoog je je tolerantie (dit geld overigens niet voor iederen, voor de critici onder ons) Als het als medicatie gebruikt word kunnen mensen dus jarenlang funktioneren met dezelfde dosering, maar aangezien het effect wat je eigenlijk moet krijgen, niet precies het effect is wat een recreatieve gebruiker wil behalen gaat die vaak meer gebruiken, enzovoorts enzovoorts...

De tolerantie waar over gesproken word geld trouwens voor benzodiazepine in het algemeen, alle benzo's werken op elkaars tolerantie... Jammer genoeg :P

Mijn advies dus als je het echt puur en alleen recreatief wil gebruiken, doe het eens in de maand, en pak dan "veel" (vat dit niet verkeerd op en ga niet overdrijven, maar een overdosis opzich is niet mogelijk bij benzodiazepinen, en een coma willen we allemaal niet...) en wacht dan weer een maandje voor je volgende keer... Anderzeids als je het nodig hebt om te funktioneren kun je het niet hebben dat je halflam of zoals sommige het beschrijven "dronkenachtig" op je werk verschijnen. In dat geval zou ik "oefenen".

Een tip voor deze gebruikers: een halfje van iets is vaak meer dan genoeg om angst / stress / spanning te onderdrukken, en minder lichamelijk effect te hebben. Dit brengt als voordeel dat je (als je dat anders wel was) minder lam bent, maar je doet ook dubbel zo lang met je voorraad, het is gezonder, en als de daadwerkelijke oordzaak van het probleem is opgelost dan kom je er ook een stuk makkelijker vanaf.

Hoop dat jullie er wat aan gehad hebben, en correct me if i'm wrong :)
S
Snoepie60Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Vraagje

Weet iemand of temazapham ook vrij te koop is in Italie?
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wel gaaf dat die bestellingen gewoon aankomen! :mrgreen:

Is provigil aan te raden om n beter te studeren? Of kan ik beter efedrine bestellen dan?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
La Roche Valium 10 mg ' the bleu pils .....'

Zeer verslavend
Duur in het zwarte circuit
Perfect voor na de pep
Niet voor verslavingsgevoelige types.


:hearteyes:
p
polleke61Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Vraaaaaaaaagggg vraaagggg

Ik wilde ff proberen hoe dat werkt bij axxxxxxxd
Mijn bestelling is gelukt maar hoe het werkt met betalen. Ik snap er niet veel van.
Hoe krijg ik het voor elkaar om hen mijn bankgegevens te laten weten?
Kan iemand me helpen?

Thxxx polleke
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
@AJ:
Dan is daar gemakkelijk aan te komen, een heel stuk gemakkelijker als in dit kikkerland.

@Greenpower:
Begin maar eens met 10 mg oxazepam, en kijk eens wat je ervan merkt. Bij pakken kan altijd nog, bv 15 als het niet werkt
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat denk ik ook!
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik ga toch eens zoeken achter benzo's, lijkt me leuk om te mediteren enzo,
waarschijnlijk iets om het best alleen te doen? of dan toch zeker in uber chillmodus
kan je ze combineren met lsd of paddo's om de scherpe kanten er wat vanaf te halen, de rusteloosheid en de bodyload die me weerhoud om er volledig in op te gaan

groeten
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#12
De informatie die er staat klopt als een bus... En laten we eerlijk zijn... Het is een wondermiddel wat het leven gemakkelijk maakt op moeilijke momenten :grin:

Ik zal eens wat extra research doen en er ook wat negatieve effecten bij zetten, maar zelf ervaar ik deze totaal niet... de meeste bijwerkingen die het noemen waard zijn ( dus misselijk en duizeligheid tel ik dan niet mee ) zijn maar bekend bij 1/1000000 mensen, dus dat zullen er 16 in nederland zijn, als heel nederland zou gebruiken :)

En waarom niet recreatief gebruiken ? Ik zou dit eerder aanraden als de meeste andere drugs op dit forum...
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#13
Om even een paar negatieve effecten te noemen van jouw topper ''Diazepam'':

  • slappe stokken
    erg moe
    afvlakking der persoonlijkheid

Zoals jij over dit middel schrijft, komt het niet op mij over, helaas. Vooral die slappe spieren, man, dát is pas echt -piep-, vindt ik. Misschien moet ik daarvoor meer aan de gewichten hangen, beetje reserves opbouwen. Nou ja, zo nu en dan neem ik zo'n halve, gele rakker en dat werkt verder wel naar behoren.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#14
lysergine25 zei:
La Roche Valium 10 mg ' the bleu pils .....'
Klik om te vergroten...

  • Zeer verslavend
Dat valt wel mee hé, lysergine25! Ik kan je ook wel mede delen dat ik het een flinke tijd gebruikt heb (maanden) en toch van de ene dag op de andere ermee ben gestopt. Nu gebruik ik het af en toe nog (drie keer in in maand max, dan een halfje / kwartje).

  • duur in het zwarte circuit
Dat valt óók wel mee, hé?! klik hier Voor mij is het prijzig (krijg ze gratis) maar anders zou ik dit niet duur vinden!

  • Niet voor verslavingsgevoelige types.
Is dit jouw persoonlijke ervaring of heb je dat als wetenschappelijk onderbouwde informatie tot je genomen?

  • Conclusie
Is dat dit middel naar mijn mening (en van mijn arts) niet echt zo verslavend als jij dat stelt.

l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Nou ik heb het van een ex valium junk, de informatie dan.

Heb er zelf tot nu toe 6 gehad, ben nog niet hooked


Hoeveel fabrikanten zijn er nou van Diazepam en welke zijn superieur en waarom weet iemand dat ?

Groetjes Stonie
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nog niet geprobeerd, heb volgende week vakantie dus heb dan alle tijd, en hoelang moet ik ongeveer wachten totdat ik de oxezepam voel?
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#17
Saivy zei:
Je wilt mensen informeren, maar je beschrijft benzo's alsof ze een of ander wondermiddel zijn om het leven makkelijk te maken bij moeilijke momenten. Misschien moet je erbij vermelden dat benzo's heel wat nadelen en negatieve gevolgen kunnen hebben en het zeker niet aan te raden is om recreatief te gaan gebruiken.
Klik om te vergroten...

Dat dacht ik dus ook, er word in heel de tekst niets over verslaving eraan vermeld wat toch wel een bijzonder vervelende verslaving is... Hoewel, als de dokter je dealer is en de overheid je pimp dan kom je altijd wel erg gemakkelijk aan je dagelijkse dosis!

Verder wel bedankt voor de info, altijd handig! :wave:

Adreno
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#18
Adrenochroom zei:
...en de overheid je pimp dan kom je altijd wel erg gemakkelijk aan je dagelijkse dosis!
Klik om te vergroten...

Hoezo "de overheid je pimp is". Dit snap ik niet direct. Dat m'n dokter als legale dealer fungeert, okay, dat klopt. Maar dat de overheid m'n pimp is?? Ben benieuwd hoe je dit bedoeld, Adreno.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Nou het is heel simpel ... Nederland kent 350.000 benzo junks.

De doktoren zijn de dealers de regering is de producent en de pimp.

350.000 is niet niks als je de andere groepen ernaast zet:

Nicotine
Alcohol
THC
MDMA
Cocaine
Heroine
Amfetamine
c
calibreLid
01-01-2024, 00:00
#20
...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...32
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."