Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gegroet beste Benzofielen Wilde een beetje advies dus ik dacht, dit is de beste plaats om het te vragen. Ik heb onlangs op straat voor de deur van mijn kot een stukje van een blisterverpakking met 1 pilletje 0,25mg alprazolam gevonden. (Ja ik weet het, maar het is echt wel gevonden, niet "gevonden" ) Heb al een beetje achtergrondkennis ivm verschillende benzo's (internet) en weet dat 0,25 voor alprazolam niet niet echt veel is. Ik heb wel geen enkele tolerantie met benzos maar weeg wel 85kg (om te slapen eens 2x 10mg valium genomen en voelde absoluut niks, en 1x 20mg genomen die me knockout deed gaan) Zou 0,25mg voor een tolerantievrije persoon genoeg zijn of zou het beter zijn om het gewoon te nemen bij iets anders, bv een jointje of ethylmorfine (codeineachtig) ofzo? (Ohja, het advies "probeer eens en als het niet genoeg is gebruik de volgende keer wat meer" gaat niet op want heb echt maar 1 pilletje en heb echt geen mogelijkheid om aan meer te raken, wil er gewoon uithalen wat er uit te halen valt )"