Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Van de week eerst twee uurtjes heel hard getraind in de sportschool en na het douchen en eten twee kleine lijntjes genomen. Het effect is voorspelbaar: lekkere roes die na een half uur afneemt. Deze keer dus ook, maar met het verschil dat ik na een uur niet nuchter werd, maar er compleet in ging. Hartslag naar 120; pupillen die megagroot waren (bij mij zie je normaal niets aan m'n ogen); niet kunnen plassen; droge mond en rare bekken trekken. Ik ging alleen maar dieper en dieper en had zelfs moeite met praten. Ik werd helemaal paranoia. Op dat moment was ik er van overtuigd dat ik speed had gekregen en sloeg de stress toe. Pas na een warme douche en uren later begonnen de effecten wat af te nemen. Het rare is dat het gewoon coke was en geen speed. Na vier uur had ik het gevoel dat ik er eindelijk weer uit was. Ik heb dit nog nooit meegemaakt of gehoord. Komt dit vaker voor? Heeft het sporten daar wat mee te maken?"
"Nee, dat doe ik nooit, maar ik wilde per se nog even sporten voordat we weggingen. Ik dacht dat ik inmiddels een redelijk kenner was, maar deze lichamelijke reactie was voor mij compleet nieuw. Het erge was dat er mensen bijzaten die er bepaald niet achter moesten komen wat ik deed. Dat maakte het nog veel erger. Wat een vreselijke avond, echt je hebt het gevoel dat iedereen je meelijwekkend zit aan te kijken. Ik durfde niemand meer in de ogen aan te kijken en probeerde uit alle macht het bekkentrekken te voorkomen. Ik heb met speed precies deze effecten gehad, vandaar dat de stress ook toesloeg. Dat is voor mij echt een helse drug omdat ik de effecten vreselijk vind. Ik heb de rest echter laten testen en het was 100% zeker geen pep, maar een heel aardige kwaliteit coke."
"Het was geen speed, het was coke. Ik zoek een oorzaak waarom ik van een kleine hoeveelheid een bijna speed-achtige trip kreeg. Ik vond het zeer beangstigend namelijk, door de effecten, maar vooral door de lange duur."
"Ik heb thuis meteen alles wat ik nog had door de wc gespoeld. Heb ik nu weer een beetje spijt van"
"Psychose ligt gelukkig wat verder weg en zo ver heen was ik ook niet. Ik weet wel dat de combinatie van eerst een harde training en vervolgens coke gebruiken voor mij weinig gelukkig was. Goed om te lezen dat andere opwekkende middelen ook tot onverklaarbare resultaten kunnen leiden. Ik was er op dat moment van overtuigd dat ik per ongeluk speed had genomen en door die overtuiging ben ik wellicht ook de bijbehorende lichamelijke reacties gaan vertonen. Het is allemaal maar giswerk, maar ik vond dit spul altijd vrij onschuldig tot nu dus."
"Tenzij een arts reageert, krijg je van niemand advies waar je iets mee kunt. Jij bent straks degene die op de operatietafel ligt. Je wordt er niet beter van als je geen open kaart speelt met de anesthesist of de arts die je opereert. Als het misgaat ben jij de pineut, niet de artsen. Maar goed, dit weet je allemaal al."
"Pitigrilli zei: Ik vrijwel nooit, omdat ik daarnaast drink als een tierelier. Elke slok alcohol vernieuwt het euforische gevoel. En de volgende dag nergens last van. Vreemd eigenlijk, waar gaat die shit allemaal naartoe? Klik om te vergroten... Wat glijden ze lekker naar binnen na een lijntje Hoe ouder je wordt, hoe meer last je er echter van krijgt. Dat is wel weer jammer."
"En toch ben ik een beetje bang voor deze king of benzo's nu ik een hele doos roofies heb weten te bemachtigen. Voorlopig maar even wegleggen."
"Angramar Temenos zei: Als mijn ouders voor wat dan ook aangifte tegen me deden zou ik een juridische procedure beginnen voor een ambtelijke schrapping. Als ze er zelf niet uitkomen, kunnen ze toch bureau jeugdzorg, kinderbescherming, of in het ergste geval aan een internaat denken? Nou ben ik 18, maar... Zelfs als je als ouder je kind zo hard mogelijk wil straffen, is het toch veel beter ze naar een internaat te sturen dan hun toekomst verpesten? Klik om te vergroten... Help me even. Wie is hier de toekomst aan het verpesten? Is dat nou iemand die op z'n 16e al stevig aan het dealen is of z'n ouders die nu nog kunnen ingrijpen?"
"Sterkte. Ik vind het knap van je dat je achter hem blijft staan, maar hoop tevens dat je de nodige achterdocht naar de toekomst behoudt. Wat jullie bindt is in ieder de geval de moeite om samen voor te gaan strijden. Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen, maar hoop op een happy end."