Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Benzo's in België, simpel te krijgen hoor. Ga naar de kust zeg dat je je xanax valium of weet niet wat vergeten ben en dat je nog een paar dagen daar verblijft voor je vakantie, ik krijg zo elke keer wel xanax van 2 mg mee of wat tramadol. In Antwerpen centrum verkoopt 1 op de 5 apothekers het ook zo onder de toonbank. :P"
"Gewoon smoes verzinnen. "ik moet morgen met het vliegtuig weg en ik heb enorme angst, ik heb eens iets gehoord over xanax ofzoiets..." Haha klinkt idioot ik weet het, maar zo'n dingen werken echt hoor. of zeggen dat je het voorschrift nog wel zult binnenbrengen. Je betaald wel de volle pot ik dacht 36€ voor xanax 2mg."
"Ik lees hier nogal wat tegenstrijdigheden.... Krijg je van rilatine/ritalin nu WEL of GEEN speed achtige kater??? Zo ja dan hoeft het voor mij niet, ik heb geen zin om een week depressief en angstig rond te lopen. Onlangs had ik na 10 jaar nog eens een lijntje gesnoven, NOOIT meer!!!"
"Bedoel je dan je slap voelen en moe, of echt tot huilens toe depressief?"
"Maar van speed had jij bv geen depressief gevoel?"
"Je krijgt enkel een waarschuwing. Ik baseer me wel op een reality show "australian border security""
"Tramadol werkt bij mij omgekeerd, ik kan er niet van slapen en eens ik genomen heb kan ik niet meer stoppen met nemen na 250 mg kots je echt de darmen uit je lijf en een paar dagen nadien kan je je behoorlijk slecht voel (depri). Dit is bij iedereen natuurlijk verschillend."
"FF terug tegen spreken. k'Vond het de meest vreselijke drug,je kan er wel goed van slapen. Wat het voor effect had bij mij is moeilijk te beschrijven, maar telkens ik het ingenomen had voelde ik me echt rot, ik kreeg een soort flashbacks van emoties die ik lang niet meer gevoeld had, zoals bijvoorbeeld net het zelfde gevoel dat ik had toen m'n eerste liefje het uitmaakte... allemaal nare emoties van vroeger zonder hallucinaties ofzo ,ik ben er maar gauw mee gestopt en overgeschakeld naar remergon, deze neem ik nog steeds en helpen ook erg goed bij m'n slaapprobleem. Ik zeg helemaal niet dat jij deze effecten ook zo zou ervaren aangezien ik bij blowen bv ook een erg ongemakkelijk gevoel over me heen krijg. Een aantal vrienden die ook seroquel gebruikt hebben hadden er geen negatieve effecten van en voelde zich naar eigen zeggen erg stoned na inname. Angstig moet je er niet voor zijn hoor, de volgende dag voel je er zoizo niks meer van."
"ik hoor hier vanalles over bestellingen via internet, maar heeft ooit iemand met succes en zonder namaak spul iets kunnen bestellen. Zo ja dan zou ik eens graag weten welke online pharma's te vertrouwen zijn. Want http://www.pharmacyreviewer.com vind je veel info over de betrouwbaarheid, maar vanaf er bv xanax ofzo wordt verkocht daalt de score van betrouwbaarheid. Als iemand zo vriendelijk zou willen zijn om een goeie pharma door te sturen in een prive bericht, zou top zijn."
"pfff ik ga die speed en efedrine laten voor wat het is, het werkt gewoon niet bij mij, ik weet het vreemd maar toch."