Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet grote benzo topic !

Het grote benzo topic !

627 antwoorden
175 weergaven
18-5-2026
f
floydLid
01-01-2024, 00:00
#1
vraagje: wat kan ik verwachten van tranxene (dikaliumclorazepaat) 50 mg?

ik gebruik nu en dan (neem 3 x maand) recreatief een benzo (meestal temesta 1 mg of 2,5 mg of lormetazepam 2mg of valium 5 mg).
het strafste dat ik ooit heb genomen was 1 xanax retard van 2 mg en daar was ik 2 dagen waus van :rolleyes:
erg veel tolerantie heb ik dus niet.

dus wat denken jullie, ga ik nokkie van 50 mg dikaliumclorazapaat?
oja, hoe lang werkt dit spul? geen 24u hoop ik.
n
nobody but meLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vraagje, is diazepam (valium) ook te gebruiken als je bijvoorbeeld aan het werk bent? Heb nu wat ervaring met ghb, is het daar mee te vergelijken? Want met ghb werk ik echt door als een trein en voel ik me heel relaxed. Ik heb namelijk soms wat stress vanwege prive zaken maar wil dat niet meenemen naar werk. Het is ook niet dagelijks ofzo maar op sommige dagen kan ik wel een oppepper gebruiken..
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Diazepam is geen oppepper :tearsofjoy:
m
muronividLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zou ik Benzodiazepame van mijn Huisartzt krijgen als ik er maar eentje wil voor het geval als ik een erge Badtrip heb? Of wat kan ik het beste tegen mijn artzt zeggen om er een of twee standaard doseringen te krijgen?

Ik wilde niet extra een topic aanmaken, hoop ik zit hier goed met mn vraag :wave:
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#5
muronivid zei:
Zou ik Benzodiazepame van mijn Huisartzt krijgen als ik er maar eentje wil voor het geval als ik een erge Badtrip heb? Of wat kan ik het beste tegen mijn artzt zeggen om er een of twee standaard doseringen te krijgen?

Ik wilde niet extra een topic aanmaken, hoop ik zit hier goed met mn vraag :wave:
Klik om te vergroten...
Ik zou ze niet gebruiken bij een bad trip ofzo :confused:
Als je er nodig hebt omdat je niet goed kan slapen zeg dat dan tegen je huisarts.
m
muronividLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vooral als ik ooit eens aanhoudende paranoia krijg en niet kan slapen. Ik denk dan is zoeits beter, dan dat ik er later nog iets van overhoud. Maar ik zal er niet snel een nemen als ik me ff niet goed voel tijdens een trip ofzo :wink:
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#7
muronivid zei:
Vooral als ik ooit eens aanhoudende paranoia krijg en niet kan slapen. Ik denk dan is zoeits beter, dan dat ik er later nog iets van overhoud. Maar ik zal er niet snel een nemen als ik me ff niet goed voel tijdens een trip ofzo :wink:
Klik om te vergroten...
Blijven zagen dat je niet kan slapen...
p
pipo35Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik trap hier vast een open deur verder open, maar het valt me op dat je totaal geen kater hebt na een avond stevig zuipen als je de dag ervoor een diazepam hebt genomen. Ik voel me gewoon prima - net alsof je niet hebt gedronken. Is dat een normale bijwerking?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2829303132
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."