#1
vraagje: wat kan ik verwachten van tranxene (dikaliumclorazepaat) 50 mg?
ik gebruik nu en dan (neem 3 x maand) recreatief een benzo (meestal temesta 1 mg of 2,5 mg of lormetazepam 2mg of valium 5 mg).
het strafste dat ik ooit heb genomen was 1 xanax retard van 2 mg en daar was ik 2 dagen waus van
erg veel tolerantie heb ik dus niet.
dus wat denken jullie, ga ik nokkie van 50 mg dikaliumclorazapaat?
oja, hoe lang werkt dit spul? geen 24u hoop ik.
ik gebruik nu en dan (neem 3 x maand) recreatief een benzo (meestal temesta 1 mg of 2,5 mg of lormetazepam 2mg of valium 5 mg).
het strafste dat ik ooit heb genomen was 1 xanax retard van 2 mg en daar was ik 2 dagen waus van
erg veel tolerantie heb ik dus niet.
dus wat denken jullie, ga ik nokkie van 50 mg dikaliumclorazapaat?
oja, hoe lang werkt dit spul? geen 24u hoop ik.
