#1
gecondoleerd en veel sterkte verder
Flugeltje zei:![]()
Monster bump
Als je jaren op een stuk om de 2 uur gebruikt, dan weet je toch van jezelf dat je slecht bezig bent. Je moet je grenzen weten, anders is alles gevaarlijk en verslavend
mmn zei:Flugeltje zei:![]()
Monster bump
Als je jaren op een stuk om de 2 uur gebruikt, dan weet je toch van jezelf dat je slecht bezig bent. Je moet je grenzen weten, anders is alles gevaarlijk en verslavend
ben ik het mee eens. je staat ook gewoon niet stevig in je schoenen dan. en ik heb hier ook gelezen dat mensen 8 ml GBL nemen waar je wel K.O van gaat maar nog niet dood 8ml GBL komt overeen met 16+ ML GHB, want gbl werkt langer en toch heftiger en wie neemt er nou meer als 3 buisjes in 1 keer dan moet je wel dom zijn maar zelfs dan ga je nog niet dood
barry zei:mmn zei:Flugeltje zei:![]()
Monster bump
Als je jaren op een stuk om de 2 uur gebruikt, dan weet je toch van jezelf dat je slecht bezig bent. Je moet je grenzen weten, anders is alles gevaarlijk en verslavend
ben ik het mee eens. je staat ook gewoon niet stevig in je schoenen dan. en ik heb hier ook gelezen dat mensen 8 ml GBL nemen waar je wel K.O van gaat maar nog niet dood 8ml GBL komt overeen met 16+ ML GHB, want gbl werkt langer en toch heftiger en wie neemt er nou meer als 3 buisjes in 1 keer dan moet je wel dom zijn maar zelfs dan ga je nog niet dood
hier wordt het meestal in flugels gedaan wat dus 20 ml is en dus moeilijker te doseren
') buisje maar niemand is toch zo stom om in 1 keer 20 ml te nemenmmn zei:barry zei:mmn zei:Flugeltje zei:![]()
Monster bump
Als je jaren op een stuk om de 2 uur gebruikt, dan weet je toch van jezelf dat je slecht bezig bent. Je moet je grenzen weten, anders is alles gevaarlijk en verslavend
ben ik het mee eens. je staat ook gewoon niet stevig in je schoenen dan. en ik heb hier ook gelezen dat mensen 8 ml GBL nemen waar je wel K.O van gaat maar nog niet dood 8ml GBL komt overeen met 16+ ML GHB, want gbl werkt langer en toch heftiger en wie neemt er nou meer als 3 buisjes in 1 keer dan moet je wel dom zijn maar zelfs dan ga je nog niet dood
hier wordt het meestal in flugels gedaan wat dus 20 ml is en dus moeilijker te doseren
moeilijk jah wel moeilijker als een('') buisje maar niemand is toch zo stom om in 1 keer 20 ml te nemen
barry zei:mmn zei:barry zei:mmn zei:Flugeltje zei:![]()
Monster bump
Als je jaren op een stuk om de 2 uur gebruikt, dan weet je toch van jezelf dat je slecht bezig bent. Je moet je grenzen weten, anders is alles gevaarlijk en verslavend
ben ik het mee eens. je staat ook gewoon niet stevig in je schoenen dan. en ik heb hier ook gelezen dat mensen 8 ml GBL nemen waar je wel K.O van gaat maar nog niet dood 8ml GBL komt overeen met 16+ ML GHB, want gbl werkt langer en toch heftiger en wie neemt er nou meer als 3 buisjes in 1 keer dan moet je wel dom zijn maar zelfs dan ga je nog niet dood
hier wordt het meestal in flugels gedaan wat dus 20 ml is en dus moeilijker te doseren
moeilijk jah wel moeilijker als een('') buisje maar niemand is toch zo stom om in 1 keer 20 ml te nemen
ik heb het al mensen zien/horen doen maar zij zijn/waren wel 15-17 jaar miss dat het daardoor komt?
edit: en de kwaliteit natuurlijk ook![]()

Ali zei:DODELIJK!!!!
Vorige week is mijn zoon overleden aan de gevolgen van een GHB verslaving. Zijn vriendin ligt nog in kritieke toestand op de intensive care. Volgens de artsen is dit de meest sluipende gevaarlijke drug op dit moment omdat een verslaving heel geleidelijk gaat en het bijna onmogelijk is om er vanaf te komen. Wij zijn kapot en daarom deze waarschuwing; BLIJF VAN DE GHB AF!!!! Voor ons kind is het helaas te laat.
Je had niets kunnen doen. Je bent geen epic fail en hij is er alleen zelf debet aan.Ali zei:Dank je.....het blijft je bezig houden......wat heb IK verkeerd gedaan.
WAT had IK nog meer kunnen doen. Ben bang dat dat nooit meer over gaat en ik zal daar mee moeten leren leven.
Alleen; HOE??
Flugeltje zei:Als je te snel met een je auto rijdt, en je verongelukt door je snelheid, dat wil nog niet zeggen dat een auto een slecht iets is

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."