Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB DODELIJK

GHB DODELIJK

363 antwoorden
124 weergaven
18-5-2026
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#1
gecondoleerd en veel sterkte verder
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
mijn medeleven..

heeft hij niet gewoon ene overdosis genomen? want GHB is verder lichamelijk niet schadelijk..
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oke, genoeg gereageerd in dit topic. Slotje maar om te voorkomen dat elk nieuw lid gaat posten in dit topic van een jaar geleden?
h
hendriekoekLid
01-01-2024, 00:00
#4
bij deze gecondoleerd,

En wat ik zeg is dat een heleboel idioten hier hun bek beter kunnnen houden.
Ik zelf, ook verslaafd geweest aan gbl, genoeg kennis van het goedje....

ONDERSCHAT GHB/GBL NIET. die rommel is vreselijk verslavend.
Ga hier niet een beetje een drugs goed proberen te praten terwijl je geen idee weet waar je het over hebt
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flugeltje zei:
:rolleyes:
Monster bump
Als je jaren op een stuk om de 2 uur gebruikt, dan weet je toch van jezelf dat je slecht bezig bent. Je moet je grenzen weten, anders is alles gevaarlijk en verslavend
Klik om te vergroten...

ben ik het mee eens. je staat ook gewoon niet stevig in je schoenen dan. en ik heb hier ook gelezen dat mensen 8 ml GBL nemen waar je wel K.O van gaat maar nog niet dood 8ml GBL komt overeen met 16+ ML GHB, want gbl werkt langer en toch heftiger en wie neemt er nou meer als 3 buisjes in 1 keer dan moet je wel dom zijn maar zelfs dan ga je nog niet dood
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#6
mmn zei:
Flugeltje zei:
:rolleyes:
Monster bump
Als je jaren op een stuk om de 2 uur gebruikt, dan weet je toch van jezelf dat je slecht bezig bent. Je moet je grenzen weten, anders is alles gevaarlijk en verslavend
Klik om te vergroten...

ben ik het mee eens. je staat ook gewoon niet stevig in je schoenen dan. en ik heb hier ook gelezen dat mensen 8 ml GBL nemen waar je wel K.O van gaat maar nog niet dood 8ml GBL komt overeen met 16+ ML GHB, want gbl werkt langer en toch heftiger en wie neemt er nou meer als 3 buisjes in 1 keer dan moet je wel dom zijn maar zelfs dan ga je nog niet dood
Klik om te vergroten...

hier wordt het meestal in flugels gedaan wat dus 20 ml is en dus moeilijker te doseren
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#7
barry zei:
mmn zei:
Flugeltje zei:
:rolleyes:
Monster bump
Als je jaren op een stuk om de 2 uur gebruikt, dan weet je toch van jezelf dat je slecht bezig bent. Je moet je grenzen weten, anders is alles gevaarlijk en verslavend
Klik om te vergroten...

ben ik het mee eens. je staat ook gewoon niet stevig in je schoenen dan. en ik heb hier ook gelezen dat mensen 8 ml GBL nemen waar je wel K.O van gaat maar nog niet dood 8ml GBL komt overeen met 16+ ML GHB, want gbl werkt langer en toch heftiger en wie neemt er nou meer als 3 buisjes in 1 keer dan moet je wel dom zijn maar zelfs dan ga je nog niet dood
Klik om te vergroten...

hier wordt het meestal in flugels gedaan wat dus 20 ml is en dus moeilijker te doseren
Klik om te vergroten...

moeilijk jah wel moeilijker als een(':wave:') buisje maar niemand is toch zo stom om in 1 keer 20 ml te nemen
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#8
mmn zei:
barry zei:
mmn zei:
Flugeltje zei:
:rolleyes:
Monster bump
Als je jaren op een stuk om de 2 uur gebruikt, dan weet je toch van jezelf dat je slecht bezig bent. Je moet je grenzen weten, anders is alles gevaarlijk en verslavend
Klik om te vergroten...

ben ik het mee eens. je staat ook gewoon niet stevig in je schoenen dan. en ik heb hier ook gelezen dat mensen 8 ml GBL nemen waar je wel K.O van gaat maar nog niet dood 8ml GBL komt overeen met 16+ ML GHB, want gbl werkt langer en toch heftiger en wie neemt er nou meer als 3 buisjes in 1 keer dan moet je wel dom zijn maar zelfs dan ga je nog niet dood
Klik om te vergroten...

hier wordt het meestal in flugels gedaan wat dus 20 ml is en dus moeilijker te doseren
Klik om te vergroten...


moeilijk jah wel moeilijker als een(':wave:') buisje maar niemand is toch zo stom om in 1 keer 20 ml te nemen
Klik om te vergroten...

ik heb het al mensen zien/horen doen maar zij zijn/waren wel 15-17 jaar miss dat het daardoor komt?

edit: en de kwaliteit natuurlijk ook :wink:
A
AliLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dank je.....het blijft je bezig houden......wat heb IK verkeerd gedaan.

WAT had IK nog meer kunnen doen. Ben bang dat dat nooit meer over gaat en ik zal daar mee moeten leren leven.

Alleen; HOE??
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#10
barry zei:
mmn zei:
barry zei:
mmn zei:
Flugeltje zei:
:rolleyes:
Monster bump
Als je jaren op een stuk om de 2 uur gebruikt, dan weet je toch van jezelf dat je slecht bezig bent. Je moet je grenzen weten, anders is alles gevaarlijk en verslavend
Klik om te vergroten...

ben ik het mee eens. je staat ook gewoon niet stevig in je schoenen dan. en ik heb hier ook gelezen dat mensen 8 ml GBL nemen waar je wel K.O van gaat maar nog niet dood 8ml GBL komt overeen met 16+ ML GHB, want gbl werkt langer en toch heftiger en wie neemt er nou meer als 3 buisjes in 1 keer dan moet je wel dom zijn maar zelfs dan ga je nog niet dood
Klik om te vergroten...

hier wordt het meestal in flugels gedaan wat dus 20 ml is en dus moeilijker te doseren
Klik om te vergroten...


moeilijk jah wel moeilijker als een(':wave:') buisje maar niemand is toch zo stom om in 1 keer 20 ml te nemen
Klik om te vergroten...

ik heb het al mensen zien/horen doen maar zij zijn/waren wel 15-17 jaar miss dat het daardoor komt?

edit: en de kwaliteit natuurlijk ook :wink:
Klik om te vergroten...

ja die zullen dan niet eerst info over deze drugs hebben opgezocht :wave:
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ali zei:
DODELIJK!!!!

Vorige week is mijn zoon overleden aan de gevolgen van een GHB verslaving. Zijn vriendin ligt nog in kritieke toestand op de intensive care. Volgens de artsen is dit de meest sluipende gevaarlijke drug op dit moment omdat een verslaving heel geleidelijk gaat en het bijna onmogelijk is om er vanaf te komen. Wij zijn kapot en daarom deze waarschuwing; BLIJF VAN DE GHB AF!!!! Voor ons kind is het helaas te laat.
Klik om te vergroten...

Gecondoleerd.

Maar persoonlijk denk ik dat alle drugs dodelijk kunnen zijn als je er maar genoeg van in neemt. Maar met drugs is het altijd oppassen geblazen. Dus niet alleen met GHB. Dat neemt helaas het verdriet niet weg wat u nu moet meemaken. :cry:
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ali zei:
Dank je.....het blijft je bezig houden......wat heb IK verkeerd gedaan.

WAT had IK nog meer kunnen doen. Ben bang dat dat nooit meer over gaat en ik zal daar mee moeten leren leven.

Alleen; HOE??
Klik om te vergroten...
Je had niets kunnen doen. Je bent geen epic fail en hij is er alleen zelf debet aan.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het wordt echt tijd dat iedereen eens afstapt van dat overdosering paranoide verhaal, dat is nu veiloos doorgedrongen.

Een verslaving = verschrikkelijk, je hele apparaat is er van afhankelijk, van je ademhaling, bloedsomloop t.e.v je nierfunctie. Waarschijnlijk zijn er vitale functies van z'n lichaam uitgevallen omdat z'n lichaam zoveel vroeg om te kunnen functioneren dat dat onhaalbaar was.

Gecondoleerd, ijzig verhaal.
S
Santa MariaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gecondoleerd.

Ik heb volgensmij het topic helemaal doorgelezen, maar ik vind nergens hoe ie nou precies is doodgegaan...?

Heel veel sterkte
e
exactLid
01-01-2024, 00:00
#15
dit topic is van

Geplaatst: 29 Mei 2006 13:15 Onderwerp: GHB DODELIJK

sjeezus :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

zowieso kuttopic, gewoon iemand die uit slechte ervaring een afkeer heeft tegen drug
S
Santa MariaLid
01-01-2024, 00:00
#16
hmmm sorry had ik niet gezien :wink:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als je te snel met een je auto rijdt, en je verongelukt door je snelheid, dat wil nog niet zeggen dat een auto een slecht iets is
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gecondoleerd...

Heb gezien hoe oud het topic is... heb t hele tijd geleden trouwens al eens gelezen, toen ik nog geen lid was.

Flugeltje zei:
Als je te snel met een je auto rijdt, en je verongelukt door je snelheid, dat wil nog niet zeggen dat een auto een slecht iets is
Klik om te vergroten...

+1

Drugs zijn niet (nauwelijks) dodelijk, het zijn de mensen die er verkeerd me om gaan die zichzelf om zeep helpen. Als je teveel water drinkt ga je ook dood.

Dit helpt de topicstarter niet, maar is jammer genoeg de harde realiteit.
e
exactLid
01-01-2024, 00:00
#19
de topicstarter heeft dit topic volgens mij al geen jaar meer gezien :wink:

:wave:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#20
het zal 99.9% van de gebruikers hier op het forum ook niet gebeuren.
gewoonweg omdat we bewust zijn van de gevaren van drugs.
ga je dood van drugs (srry da ik het zo cru moet zeggen) is het dik je eigen schuld.
gebruik drugs op een normale manier en er kan niks gebeuren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."