Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Frisko zei: Bal0n zei: Suiker heeft er niets mee te maken. En ja, poeder maakt wel iets uit, maar niet meer dan een kwartier :P. Vandaar dat je het zo snel voelde. Klik om te vergroten... wss ja,ik hoop dat ik de mogelijkheid krijg van ut te laten testen...want dit was echt het beste tripspul wat ik ooit gehad heb!!!! Klik om te vergroten... Lsd en alchohol is heerlijk,je kan meer zuipen dan normaal... Moet je eens portie truffels samen met hawaainse nemen Dan ga je echt wat mee maken.."
"matthijs zei: Ik had toen 200 ug. Weet nog wel ongeveer wat ik heb gedaan maar lang niet alles van de eerste 4 uur. Klik om te vergroten... Nee precies dat heb ik ook,de geniale issues die spelen op de piek vergeet ik vaak,ik denk doordat je daarna nog zo lang uitript en het daardoor vergeet,natuurlijk weet ik ook nog wel in grote lijnen wat er speelde maar detail gaat bij mij vaak verloren."
"azgaza zei: Klinkt fantastisch, precies wat ik gehoopt had (detailvolle visuals dus), want het jammere aan paddo's is dat het overwegend vrij grove hallicunaties zijn. Hoewel het natuurlijk ook erg mooi is altijd. Ik kijk er alvast naar uit Klik om te vergroten... Terecht,ik vind zelfs dat ieder mens in zijn leven tenminste 1x lsd moet proberen."
"mathijs zei: Psychonaut1976 zei: azgaza zei: Klinkt fantastisch, precies wat ik gehoopt had (detailvolle visuals dus), want het jammere aan paddo's is dat het overwegend vrij grove hallicunaties zijn. Hoewel het natuurlijk ook erg mooi is altijd. Ik kijk er alvast naar uit Klik om te vergroten... Terecht,ik vind zelfs dat ieder mens in zijn leven tenminste 1x lsd moet proberen. Klik om te vergroten... Ik moet zeggen dat ik dat eerder met paddo's heb. Dat vond ik meer een "ervaring" LSD vond ik vooral ongelofelijk vet. Klik om te vergroten... Ja paddo's moet iedereen sowieso een paar x per jaar doen,al is het alleen maar om ff de knopen uit de grijze massa te halen."
"Hoogswaarschijnlijk heeft ie gewoon een vierkantje uit een verhuisdoos geknipt en deze aangeboden... Enige troost is dat die diegene de grootste zielepoot is die je kent,omdat hij iemand flasht voor 2 tientjes ofzo?...ja dat is zielig en triest.."
"mathijs zei: Haha inderdaad. Een van mijn redenen om LSD te doen was ook om uit te vinden, what all the fuzz's about. Beviel prima...wordt de nieuwe partydrug :P Klik om te vergroten... Welcome 2 the club! Ik ga morgen weer ff dotten..."
"Lsd veroorzaakt vaak een gevoel van telephatie met degene met wie je tript en/of laat je ogenschijnlijke naakte waarheden zien of soms zelfs helderziendheid. Nu in deze tijd besef je maar al te goed dat het natuurlijk misleidend is en deze waarheden bullshit zijn,maar ga eens terug in de tijd,de tijd dat hele massa's dit produkt voor het eerst nuttigde en zo samen waren en gebruikte dan begrijp je het meteen.....als ik in die tijd leefde en in aanraking was gekomen met dit produkt was ik waarschijnlijk 1 van de grootste hippie's hehe... Lsd vind ik puur recreatie in alle opzichten.Psilosybine vind ik echt een psychisch medicijn voor jou alleen.."
"mathijs zei: Hoe sterk zijn de blotters die je krijgt? Denk dat je opzich ook wel kan beginnen met 100ug Klik om te vergroten... Gewoon wat meer halen,en de eerste keer aftasten..een halfje of hele.. Als het niet naar wens is neem je volgende keer iets meer.."
"mushiemadness zei: hoe sterk de blotters zijn weet ik niet ok ik zal eerst beginnen met een halfje ik hoop dat ik het wat kan sturen want van weed ben ik tegenwoordig behoorlijk fel de weg kwijt Klik om te vergroten... Ik kan ook niet tegen weed.....maar wel tegen 4 dots tegelijk....van weed word je lam en hangerig,van lsd krijg je een soort mdma rush,alleen wees niet bang voor de vlagen van gevoelens die kunnen je ff beet pakken zoals buzzy ook al schreef in zijn report,maar ze zijn ook zo weer weg...let it go......go with the flow.."
"L-Mack zei: slunse zei: pissen tegen de muur van je kamer omdat je slaapwandelt en denkt da je voor de plee staat Klik om te vergroten... HEEY IK HEB NET HETZELFDE GEHAD!!! Alleen had ik wat minder geluk dan jou. Ik zweer het je! Ik was straalbezopen gaan slapen. Ik weet niet hoe en wat er gebeurt is maar ik ben opgestaan in de donker, naar het toilet geslaapwandelt (dacht ik op dat moment) en daar begon ik te pissen. Plotseling hoor ik een stem roepen en werd ik wakker (eerder gewoon bij bewustzijn) en toen besefte ik dat ik in de slaapkamer van mijn ouders was en tegen de muur aan het pissen was!!! Een van de ergste momenten uit mijn leven en ik heb het allemaal te danken aan een fles vodka... Klik om te vergroten... Haha,Ik heb ook een keer in een trip snachts in een plantebak staan zeiken dat ik dacht dat ik op het toilet was...en een keer uit het raam... bah bah ja ik was heel ver heen....haha"