Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"die stukjes (korreltjes) zijn bij mij gewoon niet opgelost Noah hoor vaak heb ik 2 a 3 stukjes per 500 ml dus dat is wel te doen"
"dat wil ik echt nog eens mee maken dat ik iemand zo raar zie doen dan weet ik genoeg :P"
"maar wat moet je dan tegen die bloedverzuring doen. ik gebruik maar maximaal 10 ml GBL per week. maar beter voorkomen als genezen toch ?"
"Hebben meerdere mensen hier ervaring mee dat van ghb blijf je rustig, maar van GBL wordt ik vooral als ik eerst meer neem super onrustig kan geen moment stil zitten?"
"Heel irritant probleem ken het heb ook nog steeds geen vervanger kunnen vinden en GBL online vinden is niet meer te doen heb zelf al phenibut en hoge doseringen baclofen geprobeerd. Tuurlijk Ik voelde wel dar het de gaba-b receptor raakt maar niet in verhouding. Nouja ik blijf verder zoeken"
"zet tegenwoordig de tijd van inname in een memo op mijn telefoon en neem dan pas de volgende dosis na 1 uur, dit omdat ik soms echt niet meer weet hoelaat ik nou precies heb genomen vooral op vakantie net nog gvd 150 euro voor de ambulance moeten betaling kut zooi"
"Re: Tollerantie herstel in 1 dag denk het toch niet 15 gram iboga root is niet dat is namelijk gewoon de hele wortel en daar zit bijna geen werkzame stof in ,maar we zullen het zien"
"bijna dood na een slok GHB lijkt me overdreven sorry, maar dat hij out gaat lijkt me logisch de dosis was te hoog en dat hij in het ziekenhuis belande was denk ik alleen maar omdat hij out was gegaan. Heb zelf een een hele slok GBL op toen ging ik ook zwaaaar out voor 6 uur en dat was thuis helemaal alleen en werd gewoon wakker wel helemaal bont en blauw en mijn bed was zwaar vernield"
"Re: Tollerantie herstel in 1 dag dit is nu mijn 3de dag en mijn tolerantie is nog steeds laag. en dit is een stuk beter als DXM, want het is goedkoper en je kan het nemen terwijl je GHB verslaafd bent. Hierdoor zou de afbouw van GHB 2 x zo snel gaan ik heb overgens gewoon de root gekocht wat de hele iboga wortel is die gemalen is en eigenlijk zit de meeste werkzame stof in de bast van de wortel er is dus heel weinig nodig"
"erg leuk om te lezen en erg herkenbaar haha ik ook nog ongeveer 4 weken wachten dan ga ik ook weer daten met alice, gewoon weer waar mijn ouders en zus bijzijn. (die weten er niks van :P ) gewoon weer trippen met mensen die niks door mogen hebben"