Ik geloof je op je woord "knurft" en ben blij dat jij wel bewust van bent van GHB gebruik , vele helaas niet. Ik ben te lang producent geweest en heb te veel mensen dat tegen mij horen zeggen. Maar toch telkens weer terug komen op kruipende handen en voeten (zelfs uit wanhoop maar PURE GBL in hun GHBO-kitje hebben). Echt letterlijk en figuurlijk.
Erg toch!?
Ik ken dan ook echt NIEMAND die nooit een slechte ervaring heeft meegemaakt met GHB.(out gaan en gevolgen ervan enz..)
Daarom is het moeilijk voor mij om te geloven als mensen zeggen ermee om te kunnen gaan en het verdedigen.
50% kan er mee omgaan andere 50% niet.
Ik doel zowiezo de "50% niet" maar vooral op degene in de "50% wel" zitten.
Daaronder wallen juist die mensen waar het gevaar het dichts bij schuilt.
Mijn Conclusie uit 8jaar onderzoek
Ik vindt het ook jammer want aan mijn plus lijst te zien is het de beste dope ooit.
En dat is juist het gevaar.
Eigenlijk zou je kunnen zeggen dat legalisering (mbt alle drugs) met toezicht op: dozering, gebruik gebruiker(recreatief) en juiste voorlichting de oplossing zou zijn. Maarja.... Dat is onmogelijk.
Ik heb het ooit lang geleden nog legaal gekocht in de smartshop maar met hele hele hele slechte voorlichting. met als gevog verbod.
Zelfs met goede voorlichting blijft het gevaarlijk.
Vele die verslaafd zijn wisten net als ik niks van de gevolgen. Nu gelukkiger door media(ook internet dus) worden eindelijk de negatieve kanten belicht, nog te weinig hoor.
Ik heb daarom nooit HEROINE gebruikt om dat ik wist van de verslaving.
Ik weet zeker dat als ik dat had geweten van GHB ik toen de eerste keer wel 3keer na had gedacht waar ik aan begon. Zelfs al lijkt het zo onschuldig.
Daarom goed voor newbies in de GHB scene dat ze worden gewaarschuwd voor de lichamelijke verslaving. Zodat ze net als ik en vele anderen niet die zelfde fout maken.
Ik wil er van af en ik weet dat ik zonder kan. Ik heb er van geleerd.
Al zal voor mij de verleiding van de kick opzoeken nooit weg gaan. Maar kan die wel verplaatsen naar wat nuttigs. Ik kick er nu bv van als lezers van mijn verhaal gaan denken.
Daarom ga ik er van weg en probeer mij Negatief over GHB op te stellen zo dat ik G ga haten en er hiernamaals nooit meer aan begin.