Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik gebruik meestal alleen in het weekend coke, maar de hele weer erna ben ik er gewoon chronish verkouden van. wie heeft daar nog meer last van want ik loop echt de hele week te snotteren! grtz snuggz"
"Drugstore Cowboy blow is iid ook vette film"
"ik had dat ook altijd dat ik niet kon slapen na het laatste lijntje. ik nam dan meestal een paar flinke slokken sterke drank waardoor ik vanzelf in slaap viel. geen gezonde oplossing maarja het helpt wel"
"ik gebruik elk weekend en doe het doordeweeks niet want dan werk ik de hele week en wil niet dat mijn werk eronder lijd (wakker liggen, gebruik gaat gepaard met veel alcohol). het enige wat ik doordeweeks neem is af en toe een paar biertjes maar ook dan kom ik niet eens in de verleiding coke te gaan gebruiken. dit is al bijna 5 jaar zo en kan er doordeweeks prima vanaf blijven. ik noem mezelf dan ook "weekend verslaafd" grtzzzzzzz"
"ik heb ook een vriendin sinds een half jaar ze drinkt bijna niet en gebruikt ook geen drugs, ik echter wel en ben, zoals ik het omschrijf "weekend verslaafd". ik snuif sowiezo op vrijdag en zaterdag maar de rest van de week snuif ik bijna nooit want ook ik heb een goede baan en doordeweeks op mijn werk ben ik een ander persoon en heb ik ook geen drang naar coke. ik denk dan dat ik, omdat ik dan de hele week hard heb gewerkt, in het weekend lekker los mag gaan. mijn vriendin die komt alleen in het weekend naar mij toe omdat ze een paar uur rijden van mij vandaan woont. doordeweeks kan ik wel gewoon een biertje drinken maar heb geen drang naar coke. ik vind het niet eens lekker zonder dat ik bier op heb. als ik in het weekend gebruik drink ik ook erg veel en dat komt door de coke. maar als we in het weekend bij mijn vrienden zijn en ik een paar biertjes op heb kom je snel in de verleiding als je vrienden dan gebruiken, dan kan je wel goede voornemens hebben maar die goede voornemens veranderen in spijt die je hebt de dag nadat je hebt gebruikt. het is immers niet goedkoop en soms denk je waar doe ik het voor. je moet gewoon geestelijk sterk zijn want anders heb je kans dat je steeds meer afhankelijker wordt. het sluipt erin. naar mijn idee duurt dat wel een aantal jaar maar dat is afhankelijk van de persoon zelf denk ik. ook ik ben er niet trots op dat ik elk weekend gebruik maar hou mn gebruik wel goed in de gaten en zorg ervoor dat het niet uit de klauwen loopt. het moet tenslotte wel leuk blijven he grtzz"
"ik heb het ook weleens dat ik moet nekken maar dat komt dan omdat ik dan te snel snuif nadat ik gegeten heb. laat eerst je eten zakken voordat je wat door je neus jaagt"
"bewaren? hield ik maar eens een x wat over haha"
"melissa zei: wel met mensen die ook gebruikte om zo lekker een eind weg te zwetsen over allerlei oppervlakkigge dingen.... en dan maar opmerkingen maken die je anders wel voor je had gehouden........ ze floepen er gewoon uit Klik om te vergroten... haha dat heb ik ook zoals grapjes die eigenlijk nergens op slaan en dom gelul haha"
"tsja sommige mensen kunnen hun gebruik niet in de hand houden he"
"als je snuift als je verkouden bent komt de verstopte neus wel los. je kan ook een theelepel franse mosterd eten raakt je verstopte neus ook los"