Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB DODELIJK

GHB DODELIJK

363 antwoorden
119 weergaven
18-5-2026
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#1
mmn zei:
barry zei:
mmn zei:
Flugeltje zei:
:rolleyes:
Monster bump
Als je jaren op een stuk om de 2 uur gebruikt, dan weet je toch van jezelf dat je slecht bezig bent. Je moet je grenzen weten, anders is alles gevaarlijk en verslavend
Klik om te vergroten...

ben ik het mee eens. je staat ook gewoon niet stevig in je schoenen dan. en ik heb hier ook gelezen dat mensen 8 ml GBL nemen waar je wel K.O van gaat maar nog niet dood 8ml GBL komt overeen met 16+ ML GHB, want gbl werkt langer en toch heftiger en wie neemt er nou meer als 3 buisjes in 1 keer dan moet je wel dom zijn maar zelfs dan ga je nog niet dood
Klik om te vergroten...

hier wordt het meestal in flugels gedaan wat dus 20 ml is en dus moeilijker te doseren
Klik om te vergroten...


moeilijk jah wel moeilijker als een(':wave:') buisje maar niemand is toch zo stom om in 1 keer 20 ml te nemen
Klik om te vergroten...

ik heb het al mensen zien/horen doen maar zij zijn/waren wel 15-17 jaar miss dat het daardoor komt?

edit: en de kwaliteit natuurlijk ook :wink:
A
AliLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dank je.....het blijft je bezig houden......wat heb IK verkeerd gedaan.

WAT had IK nog meer kunnen doen. Ben bang dat dat nooit meer over gaat en ik zal daar mee moeten leren leven.

Alleen; HOE??
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#3
barry zei:
mmn zei:
barry zei:
mmn zei:
Flugeltje zei:
:rolleyes:
Monster bump
Als je jaren op een stuk om de 2 uur gebruikt, dan weet je toch van jezelf dat je slecht bezig bent. Je moet je grenzen weten, anders is alles gevaarlijk en verslavend
Klik om te vergroten...

ben ik het mee eens. je staat ook gewoon niet stevig in je schoenen dan. en ik heb hier ook gelezen dat mensen 8 ml GBL nemen waar je wel K.O van gaat maar nog niet dood 8ml GBL komt overeen met 16+ ML GHB, want gbl werkt langer en toch heftiger en wie neemt er nou meer als 3 buisjes in 1 keer dan moet je wel dom zijn maar zelfs dan ga je nog niet dood
Klik om te vergroten...

hier wordt het meestal in flugels gedaan wat dus 20 ml is en dus moeilijker te doseren
Klik om te vergroten...


moeilijk jah wel moeilijker als een(':wave:') buisje maar niemand is toch zo stom om in 1 keer 20 ml te nemen
Klik om te vergroten...

ik heb het al mensen zien/horen doen maar zij zijn/waren wel 15-17 jaar miss dat het daardoor komt?

edit: en de kwaliteit natuurlijk ook :wink:
Klik om te vergroten...

ja die zullen dan niet eerst info over deze drugs hebben opgezocht :wave:
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ali zei:
DODELIJK!!!!

Vorige week is mijn zoon overleden aan de gevolgen van een GHB verslaving. Zijn vriendin ligt nog in kritieke toestand op de intensive care. Volgens de artsen is dit de meest sluipende gevaarlijke drug op dit moment omdat een verslaving heel geleidelijk gaat en het bijna onmogelijk is om er vanaf te komen. Wij zijn kapot en daarom deze waarschuwing; BLIJF VAN DE GHB AF!!!! Voor ons kind is het helaas te laat.
Klik om te vergroten...

Gecondoleerd.

Maar persoonlijk denk ik dat alle drugs dodelijk kunnen zijn als je er maar genoeg van in neemt. Maar met drugs is het altijd oppassen geblazen. Dus niet alleen met GHB. Dat neemt helaas het verdriet niet weg wat u nu moet meemaken. :cry:
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ali zei:
Dank je.....het blijft je bezig houden......wat heb IK verkeerd gedaan.

WAT had IK nog meer kunnen doen. Ben bang dat dat nooit meer over gaat en ik zal daar mee moeten leren leven.

Alleen; HOE??
Klik om te vergroten...
Je had niets kunnen doen. Je bent geen epic fail en hij is er alleen zelf debet aan.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het wordt echt tijd dat iedereen eens afstapt van dat overdosering paranoide verhaal, dat is nu veiloos doorgedrongen.

Een verslaving = verschrikkelijk, je hele apparaat is er van afhankelijk, van je ademhaling, bloedsomloop t.e.v je nierfunctie. Waarschijnlijk zijn er vitale functies van z'n lichaam uitgevallen omdat z'n lichaam zoveel vroeg om te kunnen functioneren dat dat onhaalbaar was.

Gecondoleerd, ijzig verhaal.
S
Santa MariaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gecondoleerd.

Ik heb volgensmij het topic helemaal doorgelezen, maar ik vind nergens hoe ie nou precies is doodgegaan...?

Heel veel sterkte
e
exactLid
01-01-2024, 00:00
#8
dit topic is van

Geplaatst: 29 Mei 2006 13:15 Onderwerp: GHB DODELIJK

sjeezus :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

zowieso kuttopic, gewoon iemand die uit slechte ervaring een afkeer heeft tegen drug
S
Santa MariaLid
01-01-2024, 00:00
#9
hmmm sorry had ik niet gezien :wink:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je te snel met een je auto rijdt, en je verongelukt door je snelheid, dat wil nog niet zeggen dat een auto een slecht iets is
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gecondoleerd...

Heb gezien hoe oud het topic is... heb t hele tijd geleden trouwens al eens gelezen, toen ik nog geen lid was.

Flugeltje zei:
Als je te snel met een je auto rijdt, en je verongelukt door je snelheid, dat wil nog niet zeggen dat een auto een slecht iets is
Klik om te vergroten...

+1

Drugs zijn niet (nauwelijks) dodelijk, het zijn de mensen die er verkeerd me om gaan die zichzelf om zeep helpen. Als je teveel water drinkt ga je ook dood.

Dit helpt de topicstarter niet, maar is jammer genoeg de harde realiteit.
e
exactLid
01-01-2024, 00:00
#12
de topicstarter heeft dit topic volgens mij al geen jaar meer gezien :wink:

:wave:
m
martijnhotdogLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je gaat niet zo snel dood van pure GHB maar je kan bij een detox die ondeskundig behandeld wordt wel overlijden.
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re:

exact zei:
de topicstarter heeft dit topic volgens mij al geen jaar meer gezien :wink:
Klik om te vergroten...

Statistieken gebruiker

Geregistreerd op:
29 mei 2006 14:05
Laatst bezocht:
17 jul 2008 14:55

Dus wel... :grin:

@TS; Al een plekje kunnen geven? Denk dat je gedaan hebt wat je kon, sterkte.
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
geqout :

Gecondoleerd.

Maar persoonlijk denk ik dat alle drugs dodelijk kunnen zijn als je er maar genoeg van in neemt. Maar met drugs is het altijd oppassen geblazen. Dus niet alleen met GHB. Dat neemt helaas het verdriet niet weg wat u nu moet meemaken.

mijn maatje heeft een cakeje gegeten van 25 gram wiet , 22 gram knipafval... hij leeft nog steeds ... wiet en hasj is ook drugs ... maar je kunt wiet en hasj niet dodelijk dosiseren ... of je moet een extract maken als hasjolie of daar weer een extract op .... maar zelfs bij hasjolie moet je zoveel roken om in coma te komen dat je je vaak halverwege al bedenkt ...

en tsjaa er zullen hier in nederland slecht een handje vol mensne zijn die een extract van hasjolie hebben wat voor 1 gram hasjolie = 10 gram goede wiet ongeveer nodig voor het extract dat je maakt van hasjolie heb je 8 tot 10 gram hasjolie nodig ( 80 tot 100 gram wiet uiteidnlijk ) om een 1 gram van dit goedje te kunnen krijgen ...

weinig mensne die dat willen omdat het te veel wiet kost.... en omdat hasjolie van zich zelf al tot 90 % thc kan bevatten ... boeit die andere 10% dus niet ...

of wel niet alle drugs zijn dodelijk op zeer korte termijn ( zeg maar overdose ) op langer termijn is is elke drugs dodelijk ... maar dat is het leven ook
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Voor de ALLER ALLER laatste keer. Het gaat niet om overdoseren.

Bij verslaving verleren je organen om zonder de aanwezigheid van GHB hun functie te vervullen.

Ze moeten langzaam ontwennen om weer zonder de aanwezigheid van GHB in het bloed weer te functioneren. Dit moet trapsgewijs.

En als het je lukt, ben je weer prima gezond, langdurig GHB gebruik zal je lichaam niet aantasten in de zin dat het toxisch wordt of echt zaken vernietigd. Zoals alcohol dat wel doet.

Het zal alleen een tijdelijke verreiste zijn om het hart te laten pompen.

Het lichaam loopt pas schade op als het z'n GHB niet krijgt na een lange tijd het continue te hebben gehad.
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#17
Flugeltje zei:
Die angst is echt wel bizar ja, terwijl je terug ghb neemt alles plots uitermate chill wordt
Klik om te vergroten...

Als je dan weer trug ghb neemt, ben je toch duidelijk fout bezig en verslaafd, of ik moet het anders zeggen: je maakt de kans, af te kicken steeds kleiner.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja man, ik ben de ontkenningsfase al lang voorbij
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kigh zei:
Flugeltje zei:
Die angst is echt wel bizar ja, terwijl je terug ghb neemt alles plots uitermate chill wordt
Klik om te vergroten...

Als je dan weer trug ghb neemt, ben je toch duidelijk fout bezig en verslaafd, of ik moet het anders zeggen: je maakt de kans, af te kicken steeds kleiner.
Klik om te vergroten...

Als je weer een volle dosis neemt wel, maar een onderhouds dosis die met de tijd kleiner wordt en uiteindelijk tot zero gebruik kan worden afgeschroeft is noodzakelijk.

Je moet 30 tot 40 procent van je dosis die normaal neemt telkens nemen op het moment dat je merk dat er vlagen van angst opkomen. Frequentie maakt niet uit, echt optimaal zou zijn om het half uur of uur 10 tot 20 procent van je dosis. Afhankelijk van hoe ver je bent. Gaat erom dat je niet met een volle dosering de receptoren bezet houd, daarvan worden ze meer afhankelijk. Maar telkens een beetje GHB laat ze juist veilig ontwennen.

Het gaat erom dat je nuchter blijft en van de GHB niets voelt, maar zodra je voelt dat je angst door de kleine dosis gedempt wordt en je hart rustig blijft is het al voldoende. Tja, GHB als afkick medicijn voor een GHB verslaving, klinkt suf, maar toch is het zo.

Neem van mij aan, dat je weinig keus hebt, want je maakt een langzame val richting delirium. De bizarre opwinding die daarmee gepaard is er eentje die je niet zult vergeten. Ben 1 keer midden in de nacht op de grond wakker geworden terwijl er een Chinese man over me heen stond gebogen. Deze verdween na 2 seconden. Blijkbaar heb ik gespartelt en ben zo naast m'n bed beland.

Als gedurende m'n slaap de GHB begon terug te lopen in m'n bloed waren de dromen bizar. Eenmaal zat ik in een grote pan bij een Afrikaanse stam die me aan het koken was en een zwart stamlid zette een mesje op m'n huid en begon deze af te schaven. Dan wordt je stijf wakker alsof je strak staat van de speed, opluchtig, maar tegerlijkertijd begint een nieuwe hel.

Als je dan geen GHB neemt, wordt ademhalen steeds beperkter en je hart gaat steeds langzamer z'n werk doen...
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#20
het zal 99.9% van de gebruikers hier op het forum ook niet gebeuren.
gewoonweg omdat we bewust zijn van de gevaren van drugs.
ga je dood van drugs (srry da ik het zo cru moet zeggen) is het dik je eigen schuld.
gebruik drugs op een normale manier en er kan niks gebeuren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."