Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wiet en een lekkere hoeveelheid G om 18 uur 6ml genomen om 20:30 nog eens 5ml gepakt en ga zo nog wat nemen"
"Zelf wietboter maken is vrij eenvoudig. Men neemt een pan vult dat met een flinke bodem water ong 6cm hoog. Dan neemje de hoeveelheid boter die je nodig hebt om er een cake van te bakken, die stop je in de pan.Zet de pan op het vuur en verwarm het water en de boter, gebruik roomboter! (roomboter bevat veel vet en dat is nu net waar de thc zich aan hecht. Gooi nu de wiet erin in de hoeveelheid die jij zelf wilt (ik gebruikte altijd het knip afval dat ik had van de oogsten) laat het geheel een uur tot anderhalf uur rustig koken. Zeef dan alle wiet of wiet afval uit het water. laat de pan afkoellen en zet het in de ijskast zodat de boter goed stolt en op het water gaat drijven. Scheid dan de boter van het water en klaar is je wiet boter voor de spacecake."
"Je hebt de zaadjes/plantjes dicht bij een verwarming (Vloerverwarming) staan gehad. Dat is dan de boosdoenner, te veel warmte is niet goed, dan wil het plantje heel snel gaan groeien maar aangezien hij vrijwel geen blad heeft (2 kleine blaadjes) is de fotosynthese verre weg van optimaal en dat resulteert in een plantje met een lange maar heel dunne stam die uiteindelijk bruin wordt en dan is het over en uit. PS. dit geld niet alleen voor wiet maar voor alle planten. het beste is een kweek bakje nemen die ergens neer zetten in de kamer. en ze met rust laten ook niet zorgen maken over temperatuur vertroetelen kun je het beste doen als het plantje een stuk of 5 echte blaadjes heeft dan krijg jij heel mooie plantjes."
"Tja daarover verschillende meningen ieder heeft zo wel zijn eigen afwijkende methode. Waarom het gaat is dat de thc alleen oplost/hecht als er vet bij is. dus lijkt het mij verspilling om eerst wiet een tijd te koken en dan de boter erbij te doen ik doe het altijd te gelijk zo weet je zeker dat er weinig verloren gaat. en ja het moet een beetje koken om de thc los van de wiet te krijgen niet meteen op de grootste vlam maar lekker rustig een tijdje zacht laten koken."
"PLOF! ik heb van mijn 17de tot mijn 28ste zelf gekweekt 55 plantjes. en ik lig in een deuk hier whahahahahahahaha hadden ze toen lsd of paddo's gebruikt!? damm! zeg maar tegen je vrienden thc is niet los in een flesje of zo te koop dat zit in de plant zelf! en als je goede stekjes of zaden gebruikt wordt je er echt wel flink knetter van wordt je dat niet dan moet je je zelf eens leren kweken want dan doe je iets goed fout."
"Ik gebruik voor de gezelligheid en voor bij de sex. Sex met ghb en of xtc is het lekkerste dat er is."
"Neman zei: Valentino zei: Neman zei: GHB is idd erg link. Van oorsprong is het een narcosemiddel, maar het wordt tegenwoordig dus gebruikt als drug. Het is een vloeibare drug die je zelf moet gaan doseren (in een drankje bijvoorbeeld), waarbij een paar druppels teveel al fataal kan zijn. Je kunt je voorstellen dat mensen na enige alcoholische drankjes te hebben gedronken niet echt meer in staat zijn om nauwkeurig te doseren en daardoor gebeuren er veel ongelukken... Overigens proef je GHB meteen, je hoeft dus niet bang te zijn dat iemand het in je drankje heeft gedaan zonder dat je het merkt. Klik om te vergroten... Mind_Movie analyseert het ene gedeelte van de post, ik het andere. Wil je even tegen al die verkrachte meisjes vertellen dat je niet bang hoeft te zijn dat het in je drankje wordt gegooid ? Jaarlijks worden er tientallen meisjes verkracht na het ongewenst toebrengen van GHB (in bijvoorbeel het drankje). Mensen moet dus zeker opletten dat er niets in je drankje wordt gegooid !!! Klik om te vergroten... Ik heb gelukkig zelf geen ervaring met GHB, maar ik heb zo ongeveer letterlijk in m'n post gezet wat een arts uit ER Live laatst op TV heeft gezegd (de echte variant, van Discovery Channel). Ik mag toch aannemen dat die mensen weten waar ze over praten, maar wellicht is het in bepaalde drankjes slecht te proeven... Klik om te vergroten... En waarom zouden alleen meisjes ermee verkracht worden? Helaas heb ik het zelf een tijd geleden mee gemaakt op een leuk feestje daar blijven slapen. Had een snoepje gepakt (Xtc) en een ghb'tje toen ik wakker werdt merkte ik dat ik dus verkracht was. en de ghb was toch al aardig uitgewerkt bij mij toen ik ging slapen. Ghb is een wonderbaarlijk mooi goedje Als je kijkt waar voor het allemaal op medisch gebied en welke klachten het goed is. De maker van dit spul mag van mij de nobelprijs krijgen, het nadeel is dat er dus ook misbruik van gemaakt kan worden en veel risico's aan kleven,Maar dat verschilt ook weer van welke ghb je hebt is het puur spul (poeder) of is het normale opgeloste ghb Ook de concentratie speelt mee of is het Natrium ghb.(wat men in ziekkenhuizen gebruikt Somsanit).Bij een overdosis is er een middel dat dit tegen gaat (Physostigmin, Anticholium) zoals bij alle drugs kies je er zelf voor om het te gebruiken en zolang je het op een wijze manier gebruikt en niet met vanalles en nog wat gaat combineren. kan er weinig fout gaan. alleen nooit gebruiken als je naar een feestje/date gaat en er blijft slapen. gegroet TB."
"c&m zei: ik ben ook behoorlijk ziek geweest van het gebruik van Ghb .nu ben ik er achter waarom dat zo is gekomen ,... ik dronk een glas met cola/ghb leeg in 1 x iedere keer werdt ik er harstikke ziek van .. ik doet he nu zo ...1 glas cola met ghb en ik doet er ongv een half uur /3 kwartier over om het glas op te drinken zo gaat het langzamer werken en niet te snel en dan gaat het wel goed . wij schrijven ook de tijd op van inname zodat wij weten hoe of wat ...\\ mss C Klik om te vergroten... ik doe het ook met cola in nemen neem een klein glaasje daar de G in en dan bij vullen met cola dan kan je het in een slok opdrinken,kan ook in een normaal glas zorgen dat je een bodempje hebt met cola daar de G in en drinken maar zorgen dat je het met een slok of 2 slokken kan op drinken."
"Ik heb het zelfde een tijdje terug meegemaakt op een feestje hebben g in mijn cola gestopt. Bij eerdere post was ik ook een van de mensen die hard riep "dat proef je toch!" MOOI NIET DUS! Ik proefde wel iets vreemds aan de cola maar geen ghb smaak. nu had ik al g en xtc op dus dat speelt dan ook een rol en dat terwijl ik net van een kleine ghb verslaving af ben. Wat voor mij ook mijn geluk is geweest mede doordat ik in de tijd dat ik verslaafd was aan g ong 20 a 25 ml op een dag zoop en daar door toch een kleine tollerantie heb opgeboud zorgde er voor dat ik me zelf nog wakker kon houden De keer erop dat ik er heen ging en ik voor een ghb'tje vroeg deed ik een beetje opletten en ja hoor ik kon vanuit de woon kamer zien dat ze ong 7 ml in een glas deden om me nok te krijgen wat dus mislukte omdat ik het gezien had. Helaas was aangiften geen optie enige dat ze zeggen is als ze toe geven kunnen we wat heb je dus ook geen een f*ck aan. Maar wat ik wel weer raar vindt is dat het heel veel uitmaakt in welke verhouding je het mengt dus ghb en bv cola of een sapje een maat heeft kleine borrel glaasjes als we die gebruiken voor de g merk je eigenlijk weinig van de ghb smaak maar doe ik de zelfde ghb in een cola glas met een scheut cola dan is het niet te zuipen zo goor dit soort ziekke gasten die dit soort geintjes doen mogen van mij flink wat klappen krijgen om het ze afteleren! maar dat je 2 dagen nok bent geweest kan ik niet plaatsen als ik nu 10 ml g zuip dan is het slaap zacht maar na ong 3 uur ben ik weer klaar wakker! zonder me rot te voellen of wat dan ook, daarom dat ik ook van mening ben dat het hoogstwaarschijnlijk geen g was."
"Lijkt me dat je daar wel een leuke avond kan doorbrengen helaas zit ik dan in de VS, dus kan er niet heen.wens je een gaaf en spetterend optreden toe. PS. voor 150 euro mag je wel een avondje of nacht bij mij thuis komen spelen!"