Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"de topicstarter heeft dit topic volgens mij al geen jaar meer gezien"
"denk dat het geen kwaad kan om na verloop van tijd je ghb gehalte in je bloed 'bij te vullen'"
"flexlexie zei: Lijkt me dat je het gewoon eerst weegt ( I), dan het droogkookt, en nog een dag op de verwarming zet, dan dat spul ook weegt (II) Dan (I / II) * 100 Damn .. is toch niet zo moeilijk lijkt me Klik om te vergroten... EXACTly"
"+1"
"het is waarschijnlijk versneden met pis :P"
"van wikip.: Oxytocine Oxytocine is net als vasopressine een cyclisch nonapeptide geproduceerd in de neurohypofyse. Als functies: contractie van glad spierweefsel (vb. de baarmoeder) en regelt het toeschietreflex bij borstvoeding. dus koeien gaan dr inderdaad melk van 'schieten', er staat niks over de werking of gebruik ervan bij mensen. ik denk dat het wel erbij zou staan als mensen het ook zouden gebruiken."
"met een maat bij een soort vijver in het donker, hij had een lamp in zijn hand maar ik kon zijn gezicht niet zien ik: "doe eens de lamp bij je gezicht" *hij doet de lamp bij zijn gezicht en ik kan zijn gezicht zien ik: "boh, daar is gewoon IEMAND""
"Phreakingout zei: citrobacter zei: djristo zei: Ik zou het niet doen maat, ik werk als veiligheidsagent op de luchthaven. In de kelder lopen er sowieso altijd drugshonden rond die de bagages willekeurig controleren. En op de fouille zou ik het ook niety risceren!!! Wil je het toch doen dan maak je 50 percent kans dat ze je niet pakken Good luck en anders als ze je pakken zit je goed vo 4 jaar onder de turkse zon en zal je aars lekker groot worden Klik om te vergroten... lol, wist niet dat luchthavenveiligheidsagenten ook aan de uppers zaten... Klik om te vergroten... Iedereen in de Beveiligings "scene" volgens mij hahah... Maar XTC pillen zijn geurloos. Alleen goed verstoppen. Klik om te vergroten... XTC pillen geurloos? voor de mens, ja. maar honden ruiken het ZEKER en dat door ALLES heen."
"Varry zei: aandachtshoer. Klik om te vergroten... amen! edit: sorry, had het niet gemerkt :P"
"dit topic is van Geplaatst: 29 Mei 2006 13:15 Onderwerp: GHB DODELIJK sjeezus zowieso kuttopic, gewoon iemand die uit slechte ervaring een afkeer heeft tegen drug"