Kigh zei:
Flugeltje zei:
Die angst is echt wel bizar ja, terwijl je terug ghb neemt alles plots uitermate chill wordt
Als je dan weer trug ghb neemt, ben je toch duidelijk fout bezig en verslaafd, of ik moet het anders zeggen: je maakt de kans, af te kicken steeds kleiner.
Als je weer een volle dosis neemt wel, maar een onderhouds dosis die met de tijd kleiner wordt en uiteindelijk tot zero gebruik kan worden afgeschroeft is noodzakelijk.
Je moet 30 tot 40 procent van je dosis die normaal neemt telkens nemen op het moment dat je merk dat er vlagen van angst opkomen. Frequentie maakt niet uit, echt optimaal zou zijn om het half uur of uur 10 tot 20 procent van je dosis. Afhankelijk van hoe ver je bent. Gaat erom dat je niet met een volle dosering de receptoren bezet houd, daarvan worden ze meer afhankelijk. Maar telkens een beetje GHB laat ze juist veilig ontwennen.
Het gaat erom dat je nuchter blijft en van de GHB niets voelt, maar zodra je voelt dat je angst door de kleine dosis gedempt wordt en je hart rustig blijft is het al voldoende. Tja, GHB als afkick medicijn voor een GHB verslaving, klinkt suf, maar toch is het zo.
Neem van mij aan, dat je weinig keus hebt, want je maakt een langzame val richting delirium. De bizarre opwinding die daarmee gepaard is er eentje die je niet zult vergeten. Ben 1 keer midden in de nacht op de grond wakker geworden terwijl er een Chinese man over me heen stond gebogen. Deze verdween na 2 seconden. Blijkbaar heb ik gespartelt en ben zo naast m'n bed beland.
Als gedurende m'n slaap de GHB begon terug te lopen in m'n bloed waren de dromen bizar. Eenmaal zat ik in een grote pan bij een Afrikaanse stam die me aan het koken was en een zwart stamlid zette een mesje op m'n huid en begon deze af te schaven. Dan wordt je stijf wakker alsof je strak staat van de speed, opluchtig, maar tegerlijkertijd begint een nieuwe hel.
Als je dan geen GHB neemt, wordt ademhalen steeds beperkter en je hart gaat steeds langzamer z'n werk doen...