Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nicotine by far.... hardnekkige verslaving waar ik maar niet van kan winnen helaas. 2 Januari weer een nieuwe poging. Beter voorbereid, serieuzer... En chicken kebab Heilig voedsel... maar zolang ik niet mollig wordt hoef ik hier van mezelf niets aan te veranderen."
"spacekonijn zei: gek genoeg vind ik nicotine bijna niet verslavend Klik om te vergroten... Wou dat ik dat had Ah, ik ben er zeker van dat als ik er niet zo jong mee was begonnen het nooit zo ver was gekomen ook. Is gewoon ongelooflijk dom geweest."
"HolySmoke zei: Muziek! Zonder wiet, seks of drank red ik me wel een weekje of wat, maar een muziekloos bestaan zou fataal zijn. Klik om te vergroten... Daar noem je me wat inderdaad! Ook liever blind dan doof?"
"HolySmoke zei: Absoluut! Klik om te vergroten..."
"Nope. Ben wel eens naar informatie er over opzoek geweest. Schijnt hetzelfde te zijn als eten. Het komt alleen wat harder op ofzo. Alleen bij het roken krijg je wel kankerverwekkende stoffen in je longen. Zou alleen niet weten waar ik dat gelezen had. Zou ze dus lekker blijven eten"
"Björk - Hyperballad"
"In principe houd ik van alle "echte" muziek. En ik sta altijd open voor iets nieuws. Het is jammer om te zien hoeveel mensen met een goede smaak zich beperken door afwijkende stijlen af te doen als waardeloos. Om thuis te luisteren vaak Björk, Aphex Twin, Shpongle, Prodigy, Depeche Mode, David Bowie, Kraftwerk, Tom Waits, Radiohead, Matmos, Squarepusher, Prince, Basement Jaxx, 2pac, Wu-Tang en Air. Om maar wat te noemen om de diversiteit aan te tonen. (U2 en Queen vind ik dan wel echt verschrikkelijk) Toch ondanks mn (naar mijn mening goed) ontwikkelde muzieksmaak, krijg ik de grootste kick van hardstyle En dan niet dat jump/ hardcore achtige gebeuren van de laatste tijd. Maar die heerlijke oudere plaatjes uit 2001-2002 - de beginperiode With nothing more then a kick, and the reversed bass (derb, scot project, zenith, tuneboy, kai tracid, gary d) gewoon prachtig! Was dus ook zeker op afgelopen Qlubtempo. back to 2001-2002 te vinden op in Qontrol zal ik waarschijnlijk ook in het kleine zaaltje voor die heerlijke 2001-2002 style te vinden zijn"
"baarsjesbewoner zei: die oude hardstyle is wel ok.. maar tegenwoordig ( en ook toen al ) is het alleen maar jatten van hardcore samples. Ook de opbouw is altijd hetzelfde en daarom te simpel ( naar mijn smaak ) Klik om te vergroten... Het is ook echt simpel idd Zal ook niet zeggen dat het hoogstaande muziek is. Maar vind het gewoon heerlijk, vooral de sfeer enz bij die wat oudere. Fantastisch."
"fc zei: Als julie stappen of eens thuis een avondje sos nemen hoeveel nemen jullie dan normaal ieder uur een lijntje of meer of minder Klik om te vergroten... Ik gebruik ca. 1,5 tot 2 gram per avond. Vrij veel misschien volgens sommigen. Ik doe met 1 gram vier uur en ik moet met HD toch vaak 8 uur ondergaan voordat ik er tevreden mee ben.. Als ik iets over houd met coke gooi ik het weg. Vind het te verslavend spul om te bewaren dat wel... It's done when it's done... Wanneer ik een flinke avond heb gehad is het ook vaak wel genoeg geweest voor me voor een tijdje en heb ik er (op het weekend er na) geen behoefte meer aan..."
"nicotine, vormgeving, kunst, filosofie en programmeren."