Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lana zei: En de crack is met minder water gekookt, dus automatisch krijg je dus een vuiler brokje coke. Wordt crack genoemd omdat het nog weleens wil knetteren/kraken als je ´t aansteekt. Klik om te vergroten... klopt niet altij, da knetteren komt van de CO2 die in de crack zit omdat het juist wel met water moet gecleaned worden"
"verdeel de coke in 2 delen voeg 1 deel maagzout toe tussen de 2 delen coke voeg flink wa water toe dit kort verhitten haal de klonters eruit me een mes giet water weg nog eens verhitten, heel kort de klont eruit hale, en voila ge hebt crack"
"melissa zei: heb je ook de versie met amoniak(hoe heet t dan ook alweer eens?) graag met foto"s......... ik wil nu weleens zien hoe men dat doet.......... enne nee ik heb geen rare ideeen Klik om te vergroten... ja geen enkel probleem, mor is ni moelijk ze, is hetzelfde proces alleen met ammoniak en niet me maagzuur"
"ik zal achtereen is grotere kleurefoto's derop zetten maar menne pc pakt menne gsm nimeer aan dus..."
"voeg ammoniak toe kort verhitten haalt de klont eruit me een mes giet de ammoniak weg verhit nog eens, heel kort haalt de klonter eruit ZEER BELANGRIJK !!! droogt de klont goed af met papiere zakdoek/keukenrol/wc papier en genieten van dien brok base"
"melissa zei: boels zei: ik zal achtereen is grotere kleurefoto's derop zetten maar menne pc pakt menne gsm nimeer aan dus... Klik om te vergroten... is dit live dan Klik om te vergroten... euhm .... euhm ...."
"melissa zei: weet je wat ik me altijd afvraag....... als je amoniak bij je sos gooit komt t dan echt wel weer goed...... ik bedoel.... ik zat eens met een vriendin(niet doordenken )in een bubbelbad t was binnen behoorlijk vochtig en toen ik een lijn wou nemen was mijn sos verdwenen door t vocht...... ik wil t toch een keertje ooit eens proberen al is t alleen om de kwaliteit te testen....... en no worry mede dfers,ik heb alleens eerder gerookt(voor t geval dat ik daar comentaar over krijg :P )ik ben er niet in gebleven..... volgens mij kan je er ook nog lekker van slapen.......toch Klik om te vergroten... volgens mij kwam da door de CO2 vorming van die bubbels,en omda dien coke te lang aan nen hogen temperatuur werd blootgesteld + da de lucht rond een broebelbad ok al vrij tot hard vochtig is, coke trekt vocht aan, alle tis mar ne gok é en ja da komt wel goe door ammoniak der bij te doen, ale ok ni teveel derbij doen en ni te lang me een vlam eronder, anders verdampe de werkzame stoffe ja, (...) doet altij de vlam eronder tot het een klein beetje bubbelt... en das inderdaad waar da ge de kwaliteit kunt teste door basevorm te make, als uwen base gelukt is der een trukske om te ongeveer te zien hoe puur da de coke is: door gewoon een beetje base op een zilverpapiertje te legge en der een kleine vlam onder, hoe doorzichtiger en helder de base wordt, hoe beter de coke was/is ik weet iemand waar de base gewoon verbrande en donkerbruin-zwart begon te zien, das een teken da der veel pep in zit voila khop dak wa geholpe hem"
"melissa zei: boels zei: melissa zei: boels zei: ik zal achtereen is grotere kleurefoto's derop zetten maar menne pc pakt menne gsm nimeer aan dus... Klik om te vergroten... is dit live dan Klik om te vergroten... euhm .... euhm .... Klik om te vergroten... you....... lucky you Klik om te vergroten... is ni moeilijk ze, alleen het beste is da iemand da ge kent da al is gedaan heeft da ge is kunt zien, en derna kunde zelf beginne experimente en begint ge zelf door te hebbe wa goe is en ni"
"ahja iet vergeten, als ge ammoniak echt weg wilt, kunde nog altij is extra "naspoele" me een klein beetje water"
"Anoniem zei: zakkie zei: BobG zei: Tis een van de meest destructieve drugs, dan kan je beter een keertje echte base nemen ipv crack. Dat is iets minder schadelijk, en iets fijner. Maar door dat voordeel misschien ook wat verslavender??? Hou het in de hand, en niet andersom. Klik om te vergroten... Hmm dit snap ik niet. Dacht dat crack en base hetzelfde was? Klik om te vergroten... Je hebt crack en freebase coke, ofwel basecoke, crack maak je met ammoniak, en basecoke... ja dat weet ik eigenlijk niet maar dat schijnt meer puur te zijn, en iets minder schadelijk omdat er geen ammoniak in verwerkt is. Volgens mij. Klik om te vergroten... volgens mij ist toch omgekeerd ze, base mokte me ammoniak en crack me maagzuur of een bijproduct zoals keukenzout (als der op de verpakking mor staa da der NaHCO3 (natriumbicarbonaat) in zit) het keukenzout zelf is volledig onschadelijk en lost op in het water"