#1
Sommige verhalen zijn eigenlijk vooral geschikt om stil van te worden. Of in ieder geval een beetje treurig...
Vooral als je eerst dit leest, en daarna in het opiaten forum hoe het besef ineens doordringt dat hij is afgezakt in een diepe afgrond waarvan hij zeker wist dat hij er nooit zou belanden...

Goed verhaal overigens, denk je zelf ook al dat je van recreatief gebruik naar gewoonte bent overgestapt?