#1
nog
wtf
dit topic wou ik openen gek
met hetzelfde onderwerp, alleen dan gewoon in het algemeen met alle snuifdrugs.
Ikzelf snuif bijna altijd met rechts, dat gaat echt veel beter dan links. Die gaat vaak pijn doen. Toch doe ik soms een beetje met links om toch af en toe een beetje de belasting te verdelen over mn neusgaten.
dit topic wou ik openen gek
met hetzelfde onderwerp, alleen dan gewoon in het algemeen met alle snuifdrugs.
Ikzelf snuif bijna altijd met rechts, dat gaat echt veel beter dan links. Die gaat vaak pijn doen. Toch doe ik soms een beetje met links om toch af en toe een beetje de belasting te verdelen over mn neusgaten.

werken netzogoed