Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk ben rechts.

Ik ben rechts.

78 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
w
wiet busjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
nog :openmouth: wtf :openmouth:

dit topic wou ik openen gek :openmouth:

met hetzelfde onderwerp, alleen dan gewoon in het algemeen met alle snuifdrugs.

Ikzelf snuif bijna altijd met rechts, dat gaat echt veel beter dan links. Die gaat vaak pijn doen. Toch doe ik soms een beetje met links om toch af en toe een beetje de belasting te verdelen over mn neusgaten.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik wissel af van kant.
maar het meest voorkomende is bij mij links.
maar ze werden wel alle 2 gemarteld.
T
TLK#1Lid
01-01-2024, 00:00
#3
afwisselend... :)
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja ik verdeel t ook als t de moeite is om te verdelen.

Maar mijn voorkeur is rechts. Tot t gaat bloeden dan enkel nog links...
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Van een grote lijn, doe ´k de ene helft links, de andere helft rechts. Zijn ook beide even aangetast.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#6
wiet busje zei:
nog :openmouth: wtf :openmouth:

dit topic wou ik openen gek :openmouth:

met hetzelfde onderwerp, alleen dan gewoon in het algemeen met alle snuifdrugs.

Ikzelf snuif bijna altijd met rechts, dat gaat echt veel beter dan links. Die gaat vaak pijn doen. Toch doe ik soms een beetje met links om toch af en toe een beetje de belasting te verdelen over mn neusgaten.
Klik om te vergroten...

Haha, lachen man.

Ik ben dus niet de enige :grin:

Soms doe ik ook weleens wat met links, maar die zit daarna dan vaak een tijdje dicht :tongueout: Ik denk dat minimaal 90% toch wel met rechts wordt gedaan.
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#7
hmm..tja, hetzelfde kun je je afvragen of je rechts of linksdragend bent :P
ik weet niet of dit in verband staat met mekaar maaaar, t zou kunnen...voor mij denk ik wel want ik wissel toch wel vaak af. Probeer beide gaten te martelen zodat de marteling over het geheel verdeeld is :mrgreen:
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik snuif 50 / 50 tot nu toe, ik doe de eerste helft van de lijn rechts, dan de rest links. Heerlijk chemisch die speedsmaak, vind het echt lekker smaken haha.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#9
mijn neus word zelden toegetakeld..


bommetjes :wave: werken netzogoed
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik snuif altijd twee lijntjes, 1 in elk neusgat.

Symmetrie is alles.
*denkt aan requiem for a dream... die ene arm... :openmouth:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mr Sossa zei:
links coke en rechts speed... :mrgreen:
Klik om te vergroten...


Hahahaha, dat doe ik ook! :grin:

Ik wissel wel de neusgaten af als ik bijvoorbeeld maar 1 soort snuif gebruik, dan wisselen, maar kan ook zijn, dat ik alleen mijn linkerneusgat pak! :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Halfuurtje ofzo.
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#13
Intoxicated zei:
Ik snuif altijd twee lijntjes, 1 in elk neusgat.

Symmetrie is alles.
*denkt aan requiem for a dream... die ene arm... :openmouth:
Klik om te vergroten...

Gadver ja inderdaad.. als je het zo ver laat komen zit er iets niet helemaal snor.

Btw duurt het eigenlijk lang voordat de speed inkickt als je het slikt?
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik kijk gewoon welk neusgat wakker is. Want het schijnt zo te zijn dat ze elkaar afwisselen om de zoveel uur omdat ze moeten "slapen". Let maar eens op, er is altijd 1 neusgat minder open zeg maar.. en het wisselt inderdaad.

Daarom laat ik de slaper dan maar slapen op dat moment :)
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Je kunt hem wel goed wakker maken met speed.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben links en meestal snuif ik ook links. Ligt er maar net aan welk neusgat open is. Maar vaker links.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Goanaut zei:
Ik snuif 50 / 50 tot nu toe, ik doe de eerste helft van de lijn rechts, dan de rest links.
Klik om te vergroten...
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Qocaïne zei:
Goanaut zei:
Ik snuif 50 / 50 tot nu toe, ik doe de eerste helft van de lijn rechts, dan de rest links.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Ik ook :grin:
H
Ha!Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Rechts. Heb misschien 5 x links gedaan, maar dat gaat gewoon niet lekker, ach. Mijn neus kan wel wat hebben..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."