Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dlaor zei: Niks gister toch maar xtc genomen en de mdma lekker thuis gelaten. Klik om te vergroten... En wa is het verschil dan :P?"
""
"Ik ga zowiezo naar Rhakti Dei en waarschijnlijk ook nog naar dour en alles goed zit kan ik miss werken op pukkelpop :P Maar ik heb wel even een vraag weet er iemand hier soms meer over Rhakti Dei? Want de site is off-line opeens"
"Idd nu is de voorpagina er terug, een tijd geleden was ide opeens verdwenen en ik had al zoiets van O NEE!!! het gaat niet door dees jaar, maar blijkbaar toch wel dan :P , gelukkig maar"
"Heeft er iemand informatie over Rhakti Dei dit jaar, want ik heb onlangs vernomen dat het maar 1 dag zou zijn, da zou echt zonde zijn ."
"Een goede klets absinth :P"
"Nog een beetje ket en nog wat afghaan, maar na de examens wordt deze collectie hopelijk weer aangevuld !"
"Ik heb ook makkelijk last aan men maag van ketamine, maar ik vind dat als je moet overgeven er op dat dat dan best goed meevalt . Het komt er gewoon zo zacht uit !"
"Ik rook altijd lekker puur :P , maar hoeveel er nu precies ingaat weet ik niet. Ik haal ongeveer zo'n 12 jointjes uit een 20je. maar nu even iets anders, kan het zijn dat er iets op je wiet zit ofzo, want ik heb nu wiet en geloof mij, daarvan ga ik echt trippen. Jullie denken waarschijnlijk allemaal dat ik hier dik aan het zeveren ben, maar echt, van deze word je niet gewoon stoned, maar ik graak daar gewoon van in stownieland :P , zoals op dit moment :P ."
"hupsa"