Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik gebruik altijd drum halfzwaar van nelle halfzwaar of davenport halfzwaar maar drum vindt ik het fijnste in een joint"
"ik word meestal lui als de wiet een beetje uitgewerkt is maar bij hasj heb ik daar geen last van k rook liever wiet hier dan hasj want de hasj hier in de shop vindt ik niks"
"ik rookte onder schooltijd altijd 1 a 2 joints het is dan wel fijn gevoel maar je kunt er niet beter op leren licht eraan wat voorn werk he om onder werktijd stoned te zijn als je werk hebt waarbij je hoofd moet gebruiken zou ik niej onder werktijd gaan blowen als ik jou was"
"ik heb gehoord dat als je vaak thee zou roken dat je dan gaten in de longen zou krijgen maar ik weet niej 100% zker of dat waar is"
"eerst draaide ik joints met veel shag en slappe joints nu draai ik fijne joints( die lkkr teugen) en nu lijken ze net op shopjoints"
"moet je is een paar dagen stoppen met blowen en dan weer verder gaan de eerste joint wat je dan rookt word je knetterstoned van (heb ik teminste elke x en ik blow 2 jaar elke dag)"
"je kunt het beste gewoon met lichte wiet(met weinig thc) beginnen als je stoned ben voel je de pijn wel minder worden/denk je er niet aan"
"ik draai joints altijd met smoking deluxe(black) smoking blue/red/gold of rizla blauw"
"hier in coevorden kun je nog steeds in de coffeeshop bluntvloei halen ik heb gister nog paar gekocht"
"met natte pep dat doe ik zelf altijd in een papiertje dubbelvouwen er wat op zetten en 5 min laten drogen ander papiertje pakken weer dubbelvouwen en er wat opzetten en 5 min laten drogen en dan versnijden dan is het bij mij altijd wel goed droog"