Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk ben rechts.

Ik ben rechts.

78 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#1
beide neusgaten, anders voelt het niet lekker..
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#2
rechtshandig
x
buisje: rechterhand
snuiven: rechts heel soms links
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Allebei de neusgaten...

Bij elke lijn begin ik idd met rechter neusgat. (van de linkerkant van de lijn tot het mdden) en dan met het linker neusgat van het midden tot rechts :P :wave:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#4
ademen door het linker neusgat stimuleert de rechter hersenhelft, dit geldt omgekeerd eenredig ook voor het rechter neusgat waar de adem de linker hersenhelft stimuleert

binnen de yoga geldt ademhalen als volgt (linker neusgat – vrouwelijke energie) en de Pingala (rechter neusgat – mannelijke energie)

zou speed/coke/snuiverijen hierop van invloed zijn wat betreft snuifkant?
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#5
hahaha, ja misschien kan het AMC daar een onderzoek over starten voor ons
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#6
zeker, jij niet dan? Maar mijn neus zal wel niet natuurlijk genoeg meer zijn om toe te treden tot dit onderzoek :cry:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik ben rechts :)
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik snuif 50 / 50 tot nu toe, ik doe de eerste helft van de lijn rechts, dan de rest links. Heerlijk chemisch die speedsmaak, vind het echt lekker smaken haha.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#9
mijn neus word zelden toegetakeld..


bommetjes :wave: werken netzogoed
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik snuif altijd twee lijntjes, 1 in elk neusgat.

Symmetrie is alles.
*denkt aan requiem for a dream... die ene arm... :openmouth:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mr Sossa zei:
links coke en rechts speed... :mrgreen:
Klik om te vergroten...


Hahahaha, dat doe ik ook! :grin:

Ik wissel wel de neusgaten af als ik bijvoorbeeld maar 1 soort snuif gebruik, dan wisselen, maar kan ook zijn, dat ik alleen mijn linkerneusgat pak! :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Halfuurtje ofzo.
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#13
Intoxicated zei:
Ik snuif altijd twee lijntjes, 1 in elk neusgat.

Symmetrie is alles.
*denkt aan requiem for a dream... die ene arm... :openmouth:
Klik om te vergroten...

Gadver ja inderdaad.. als je het zo ver laat komen zit er iets niet helemaal snor.

Btw duurt het eigenlijk lang voordat de speed inkickt als je het slikt?
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik kijk gewoon welk neusgat wakker is. Want het schijnt zo te zijn dat ze elkaar afwisselen om de zoveel uur omdat ze moeten "slapen". Let maar eens op, er is altijd 1 neusgat minder open zeg maar.. en het wisselt inderdaad.

Daarom laat ik de slaper dan maar slapen op dat moment :)
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Je kunt hem wel goed wakker maken met speed.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben links en meestal snuif ik ook links. Ligt er maar net aan welk neusgat open is. Maar vaker links.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Goanaut zei:
Ik snuif 50 / 50 tot nu toe, ik doe de eerste helft van de lijn rechts, dan de rest links.
Klik om te vergroten...
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Qocaïne zei:
Goanaut zei:
Ik snuif 50 / 50 tot nu toe, ik doe de eerste helft van de lijn rechts, dan de rest links.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Ik ook :grin:
H
Ha!Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Rechts. Heb misschien 5 x links gedaan, maar dat gaat gewoon niet lekker, ach. Mijn neus kan wel wat hebben..
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#20
kijk gewoon welk gat open is en das vaak rechts en daar verdwijnt de handel dan in

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."