Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"de helft links en de helft rechts anders voel me ene neusgat zo leeg aan"
"meestal op de wc maar als er van die gillende domme wijven staan die zich aanstellen over hun nett gebroke nagel of andere onzin, doe ik het ook wel is buiten of ergens in een hoekje"
"pep in overvloed"
"Hoeveel betalen jullie voor 10 gram speed?"
"owja want mij is namelijk net aangeboden 10 g voor 45 Euro maar dat is dus niet echt duur"
"ja getest heb ik al want ik kreeg een halve gram om uit te proberen en het was ook zeker wel goed spul"
"oke dankje wel ik haal het morgen op, en 10 gram in 1 week is wel een beetje veel he :P ik doe der 2 a 3 week mee"
"haha zal wel lukken dankje"
"als ik dit allemaal lees zie ik dat ik het best goed koop heb kunnen kope"
"als k speed heb gehad word me huid heel vet en vlekkerig en soms wat kleine mini pukkels maar als ik een tijdje stop met gebruiken verdwijnt dat allemaal"