Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk ben rechts.

Ik ben rechts.

78 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
w
wiet busjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb vandaag zo veel mogelijk afgewisselt, maar m'n neusgaten deden zo'n verschrikkelijke pijn als ik telkens weer een lijn nam :( en dan toch flink doorheisen... maargoed dit was dan ook de laatste keer dat ik heb gesnoven voorlopig :wave:
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#2
Doe het altijd om en om :) Maar ben ik nou de enige rechtshandige die juist het linkerneusgat het fijnst vind? :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
TeQ zei:
Maar ben ik nou de enige rechtshandige die juist het linkerneusgat het fijnst vind? :)
Klik om te vergroten...

Nope, hier een medestander. :wave:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik doe ook altijd rechts :openmouth: en m'n rechterneusgat is ook altijd verbrand :rolleyes:
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik snuif bijna nooit, maar als ik het een keertje doe doe ik met rechts weet niet waarom
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#6
MetaalKonijn zei:
TeQ zei:
Maar ben ik nou de enige rechtshandige die juist het linkerneusgat het fijnst vind? :)
Klik om te vergroten...

Nope, hier een medestander. :wave:
Klik om te vergroten...


Haha ok dan :) Ja vind het veel fijner mn rechterhand juist te gebruiken om het rechter neusgat dicht te houden. Linkerhand kokertje...

Maar verdeel de schade verder altijd wel, dus om en om
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#7
In de regel snuif ik ook met rechts, maar heel af en toe gaat dat toch echt niet meer en dan doe ik het wel eens met links, of ja deed dan.. :) Maar deed het alleen links omdat er rechts niets meer in wilde gaan.
M
MissParanoidLid
01-01-2024, 00:00
#8
heb besloten om de schade in men neus te verdelen, dus men linkerneusgat is nu aan de beurt en vreemd genoeg vind ik deze kant echt veel leuker om te snuive...
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik gebruik gewoon het neusgat dat het meest "open" is, verschilt altijd. Als het goed kan met allebei wissel ik het af.
t
trippykeesLid
01-01-2024, 00:00
#10
om en om :mrgreen:
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#11
trippykees zei:
om en om :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Zoals trippykees zegt....
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#12
kijk gewoon welk gat open is en das vaak rechts en daar verdwijnt de handel dan in
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#13
trippykees zei:
om en om :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Zoals trippykees zegt......om en om.
M
MarjOnLid
01-01-2024, 00:00
#14
de helft links en de helft rechts anders voel me ene neusgat zo leeg aan :grin:
d
dikkebluntLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik doe zelf bijna altijd met links omdat ik links ben
ik doe heel af en toe rechts
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#16
zommes zei:
Ja, met rechts de buis vasthouden is veel makkelijker.
Klik om te vergroten...

Altijd links,rechts.....je loopt toch ook niet op 1 been? :wink:
Z
Zot_SolliekeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ergens onderweg ben ik gestopt met speed snuiven en heb ik besloten mijn speed op te eten.
Sinsdien snuif ik alleen maar Coke maar das al zo lang geleden dat ik niet meer weet wat mijn neusgat is waar ik gewoonlijk mee snuif maar als ik me niet vergis is het mijn linkse.
:grin: :rolleyes: :wave: :beer:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik snuif ook altijd met rechts. Terwijl ik met links schrijf. Vage motoriek. Mijn rechterneus is ook beetje naar de klote. Snuit er bloed uit af en toe. Maar ik blijf bij de rechter, heel soms de linker omdat de rechter dan verstopt zit. Maar waarom links ook kapot maken? Straks kan ik helemaal niks meer ruiken en dan nog wel met links :grin:

Gewoon rechts blijven zommes, rechts Heerscht. :sunglasses:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik wissel om
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik let er zo niet op. Gebruik ze beide. Meestal wel rechts. Vroeger heel veel gesnoven en nu bijna nooit meer. Ben niet meer zo voor snuiven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."