#1
Ik heb vandaag zo veel mogelijk afgewisselt, maar m'n neusgaten deden zo'n verschrikkelijke pijn als ik telkens weer een lijn nam
en dan toch flink doorheisen... maargoed dit was dan ook de laatste keer dat ik heb gesnoven voorlopig 


TeQ zei:Maar ben ik nou de enige rechtshandige die juist het linkerneusgat het fijnst vind?![]()


MetaalKonijn zei:TeQ zei:Maar ben ik nou de enige rechtshandige die juist het linkerneusgat het fijnst vind?![]()
Nope, hier een medestander.![]()

trippykees zei:om en om![]()
trippykees zei:om en om![]()
zommes zei:Ja, met rechts de buis vasthouden is veel makkelijker.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."