Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik denk dat de schade nog mee zal vallen het is niet zo dat je elke dag enkele grammetjes weg werkt en je slaapt en eet normaal elke dag neem ik aan ik denk dat bij uppers het slaap/vitamine en voedings tekort zorgt voor een ongezonde situatie"
"Wacky zei: verhoogde bloeddruk en hartslag zorgt ook voor wet extra "slijtage" lijkt me.[/quote jaja tuurlijk maar ik denk dat niet slape en niet ete toch de doorslag geeft Klik om te vergroten..."
"eve vraagje tusse door vond het nog al absurd om er nieuw topic voor te make diazepam is valium hè ik heb tijd terug clozan gekrega voor slape en tege angste maar valium geve ze ook bij overdosering van pep middelen kan je van zo 1 10mg pilletje slape na een avond zwaar nakke en zou het voorschrift ervan te krijge zijn bij de dokter als ik het gewoon uitleg dat ik speed gebruik maar toch af en toe zou wille slape terwijl dat zonder zoiets niet gaat ???"
"clozan heb ik al gekrege terwijl ze wiste dat het voor in combi met speed te neme"
"eend zei: Toen ik nog jong was (ahum) kreeg ik tijdens een paniekaanval - flippen van de speed na twee dagen en nachten doorgaan wel Valium. Dat was dan wel midden in de nacht bij de spoedeisende hulp. Ik kreeg er twee van tien mg. Eén direct ingenomen en de andere was voor later, indien nodig. Voor was het uitermate effectief. Ik kwam lekker tot rust en sliep als een roos. De dagen na dit voorval heb ik natuurlijk geen speed meer genuttigd. Dat lijkt mij ook niet verstangdig om wel te doen. Gewoon voor een "noodsituatie", dan is het wel te doen volgens mij. Gr., De eend Klik om te vergroten... ja dat bedoel ik stel nu je word ziekehuis in gegooid met een overload pep in je snoeffer dan geve ze je toch diazepam om je hartslag/bloeddruk/en je totaal geschifte gedachtegang wat je dan echt wel hebt een beetje te kalmere"
"Dzy zei: Omdat hero held in het engels is, en je heroïne nou niet echt een heldenmiddel kunt noemen. Klik om te vergroten... de uitspraak van hero is wel anders als het woord held in de engelse taal eh :d"
"1 spun 2 fear and loathing in las vegas 3 requiem for a dream 4 trainspotting 5 blow en nee scarface vind ik slecht super slecht spun en fear and loathing vink zowat de beste :d spun grappig =>groene hond, kerel mept gozer met een 6pack bier:d,kerel schiet iem in de klote fear and loathing :vaaaaaaageeeee film ook wel grappig: -easy they use any excuse to shoot -they give you what LSD CASTRATION!!!! -en dan nog mar te zwijge over de suites die ze vernield hebbe trainspotting: -zetpil avontuur in cafee wc:d -baby op plafond door de afkick:d requiem: meid pijpt voor haar dope en laat zich later met enorme dildo in de reet ass to ass in bijzijn van 50 man ofzo -moeder is zwaar paranoia:d -zoon raakt ram ze arm kwijt door het spuite"
"nog nooit probs gehad met politie ivm drugs7 wel eens veel geluk gehad met kamerade naar shaft geweest en ik en de bestuurder ware de enige met vast rijbewijs wat gebeurde er ik gram speed en halve flugel (ghb) gebruikt de bestuurder enkel ghb en gaat nok aangezien ik enige was vroeg iedereen rij jij dan omdat niemand vertrouwde in een wazige nokkerd ik het tegen mijn zin maar gedaan worde we aan de kant gezet door politie ik 4 gram in het neusje en 4 gram onder mijn voet in men sok gelukkig hebbe ze niets gezien ze zeide het is in orde rij maar door en prettige nacht nog ik wil in stappe zie ik een ernorme witte vlek poeder en korrels op de autozetel dus ik denk dat die woute gewoon in een goede bui ware veel geluk dus ik zat op een vensterbank na dat ze mij gefouleerd hadde en bezig ware met de andere te foullere men beeld ging gewoon cm op en af zo ging men hart te keer:d"
"heb in een maand tijd 6 flesjes bier gedronke. was wel beetje verslaafd aan wiskey. deed het ook soms voor ik ging werken, en heb het beste werk wat ik me kon indenke door men gezuip verkloot. door zat in bed te ligge en niet op te dage en van die dingen. blij dat ik daar overheen ben,jammer dat het merendeel alcohol niet ziet als drugs. TERWIJL HET NET EEN VAN DE HARDNEKKIGST VERSLAVENDE HARD DRUGS IS WAT IN MIJN OGE MEER KAPOT KAN MAKE DAN ANDERE DRUGS. (ps:deranged moes je dit bericht toevallig lezen is dit wat je bedoelde?)"
"de 10 mg? of de caps 30mg meeste wat ik in een keer nam was 1 30mg en direkt erna 3 10mg's snuive dan maar toen deed ik het elke dag en nu heeft het gewoon geen effect meer op me (btw nu ik dat zeg vraag ik me af heb ik nu adhd of add)"