Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ge kunt paranoia worden als ge teveel gepakt hebt of als ge te lang wakker zijt of als ge niet op uw gemak zijt in het gezelschap waarin ge verkeerd. Maar zolang dat ge blijft beseffen dat ge niet nuchter zijt en da ge ook inziet dat ge paranoia zijt, kunt ge da allemaal onder controle houden. Het is niet omdat ge paranoia wordt dat ge op het punt staat van een psychose te krijgen. Ofwel hebt ge aanleg om een psychose te krijgen en dan zal die er bij speed of weed gebruik zo goed als zeker kome. Ofwel hebt ge geen aanleg voor psychoses en dan zal die er niet komen. Ik weet waar over ik praat want ik ging er vroeger altijd over. Als ik paranoia wordt dan pak ik kei veel speed en dan gaat dat over. Ik vindt het zelfs leuk als ik paranoia wordt om zo normaal mogelijk te doen zodat niemand iets door heeft."
"int begin tuurlijk zeker nie teveel snuiven en met iemand die er toch wel wat ervaring mee heeft en je goed kent.zeker genoeg drinken want ik kan er van meespreken voorkeur water tuurlijk of iets anders,je moet je ook nie verdrinken natuurlijk.elke mens reageert anders op speed int begin omdat je niet echt weet watje er van moet verwachten echt tast wat af denk er niet te veel bij na..lijntje snuiven is meestal over alles en nog wa babbelkicken,je euforisch voelen,het moet plezant blijven..je moet eigenlijk zelf zien wat je aankan laat je niet inpakken met cowboyverhalen het is geen om ter meeste speedcontest maar je goed voelen ,wakker blijven en feesten.het is je keuze .als je na tijdje pepgebruik wat paranoia en te strak begint te voelen ben je ni goe bezig altijd wat melkproduct of yoghurt ,ja en natuurlijk achteraf kan het niet zo fijn voelen maar daar neem ik dan een kwartje slaappilletje op"
"Ik krijg zelf vrij veel antidepresiva en stemmingsstabilisatoren en antipsychotica en concerta en ik gebruik daar bovenop mijn dagelijkse portie speed. ik merk helemaal niks op van bijwerkingen ofzo. Het is niet zo omdat het een en het ander wel eens op elkaar kan reageren dat dit bij jou het geval is. Ik zou zeggen in plaats van het zo te laten gewoon eens poroberen mischien valt alles wel goed mee. Volgens mij is het allemaal meer tamtam dan wat anders"
"Ik gebruik ongeveer 10 gram per week. Als ik echt een feestje houd of er een lap op geef zoals ikzelf zeg dan gebruik 5 tot 10 gram per nacht. Maar dan flash ik wel lekker hard"
"vroeger ik spreek over een periode van 15 tot 5 jaar geleden bleef ik altijd tussen de 7 en de 14 dagen achtereen wakker en als ik dan op de duur ging slapen zonder hulpomiddelen gewoon uit vermoeidheid dan lag ik soms van maandag tot vrijdag te slapen waarbij ik alleen wakker werdt voor toilet en iets te eten. Ondertussen ben ik door omstandigheden 2 jaar gestopt geweest. Ik heb altijd geweten dat ik terug zou beginnen. Ondertussen pak ik terug alle dagen. Ik ben ook helemaal niet van plan om daar verandering in te brengen. tegenwoordig heb ik mijn gebruik beter ondercontrole en gebruik ik maar 10 gram per week. Nu krijg ik pillen waardoor ik kan slapen en dat doe ik nu meestal elke dag, maar zo af en toe een nachtje overslaan kan ik toch niet laten."
"Ik heb pep binnen zo als altijd . Ik heb sigaretten gerookt dus tel nicotine er ook maar bij. Ook cafeïene want ik heb cola gedronken. Dan nog op voorschrift anti-depresiva, lithium, Solian, Seroquel en Concerta"
"Als het plakkerig is moet je zoals ik doen in plaats van al die moeite te doen om een lijn van dat spul te kunnen leggen, gewoon vinger in het zakje steken en dan vinger in het mondje effe lekker zabberen en die speed is ook weeral geconsumeerd."