#1
Ik ben links en meestal snuif ik ook links. Ligt er maar net aan welk neusgat open is. Maar vaker links.
Goanaut zei:Ik snuif 50 / 50 tot nu toe, ik doe de eerste helft van de lijn rechts, dan de rest links.
Qocaïne zei:Goanaut zei:Ik snuif 50 / 50 tot nu toe, ik doe de eerste helft van de lijn rechts, dan de rest links.

wiet busje zei:nogwtf
![]()
dit topic wou ik openen gek![]()
met hetzelfde onderwerp, alleen dan gewoon in het algemeen met alle snuifdrugs.
Ikzelf snuif bijna altijd met rechts, dat gaat echt veel beter dan links. Die gaat vaak pijn doen. Toch doe ik soms een beetje met links om toch af en toe een beetje de belasting te verdelen over mn neusgaten.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."