Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wandmeubel?"
"caatje zei: Voor iemand die denkt D te kennen, sta ik raar te kijken van jou vraagteken. Klik om te vergroten... Wat is er raar aan het vraagteken? Ik neem aan dat je deranged bedoelt met D? Ik ken hem niet, maar ik heb voldoende gezien inmiddels om dat ook niet te willen. Vraagteken zou ik nu ook niet meer zetten."
""
"Ik moest gewoon lachen(dat was mijn eerste reactie) Ik moet zeggen dat je me wel nieuwsgierig maakt naar de ware essentie in alles wat hier overal beschreven staat. Wat ik allemaal niet zou begrijpen? leg het me dan uit. Of ken jijmij nu ook al zo goed dat ik dat waarschijnlijk niet kan? Deranged zei: , dus je bent duidelijk niet in staat om uberhaupt over mij te oordelen zoals je dat deed. En ook ben je niet in staat met mij een fatsoenlijke discussie aan te gaan omdat je het allemaal gewoon niet begrijpt. Klik om te vergroten... Ik denk ook zeker niet dat ik in staat ben om al zo vroeg over je te kunnen oordelen. Ik irriteerde me gewoon aan je post. Ik wist ook niet dat we een echte discussie hadden."
"Ik zou het doen. Ik zou MDA op mijn lijstje moeten zetten. Zo'n deal kom je niet snel tegen. (niet de prijs maar de stof dan....)"
"Ik heb lang geleden met een vriend op oud en nieuw een paddo-feestje georganiseerd. Ongeveer 15 mensen die allemaal paddo's namen waarvan het voor velen de eerste keer was. Ik kan je vertellen dat ik het erg jammer vond van mijn oudjaarsavond. Ten eerste ging ik me op een ogenblik aan 70% van de mensen irriteren. Daarna was het me geheel onduidelijk hoe laat het was en wanneer we om 12 uur iets moesten gaan vieren.... Ik en enkele van mijn goede vrienden kwamen er iets te laat achter dat het 12 uur was. We keken een beetje naar het vuurwerk vanuit het huis. Ik had totaal niet het gevoel dat het oud en nieuw was. Het was eigenlijk niets behalve een trip,een andere wereld, een andere tijd, het leek wel bevrijdingsdag. Een belevenis die net zo goed kon plaatsvinden op een andere willekeurige dag. Zonde van oudjaarsavond. Maar MDMA weet ik niet zo zeker...behalve dan dat ik het wel eens op een groot feest op 31 december had genomen..... Maar dat hoeft voor jou uiteraard niet zo uit te werken. Maar ik wil alleen zeggen dat paddo's je wereld zo kunnen veranderen dat het er niet zo toe doet of je het op en feestdag neemt."
"Dat ben ik met je eens maar ik bedoel dan ook dat je moet beginnen met een dosering hoger dan 120 mg omdat je anders nooit het effect krijgt van euforie (dat ik persoonlijk dan wil hebben) Stel je neemt 80 mg en merkt dat het effect lekker is maar wat magertjes...neem er een half tabletje bij en voor mijn gevoel zul je niet je plateau halen als wanneer je 120 mg in een keer neemt. Het is maar een theorie....ik vraag me af of iemand daar ervaring mee heeft."
"Misschien als voorbeeld met alcohol..... Als ik in een half uurtje een halve fles rum drink wordt ik zeer vrolijk, bijna euforisch en hopelijk niet vervelend. Als ik een hele fles in 6 uur leegdrink gaat mijn stemming kabbelend rustig naar een dronken niveau waarbij ik uiteindelijk ook niet meer fatsoenlijk zal functioneren. Maar daar zal de euforie ontbreken. Voor mijn gevoel moet dit ook gelden voor schijven."
"Ellesdee zei: ik begin altijd met 2pillen anders kom ik niet op t plateau wat ik wil hebben... en dan blijf ik ergens tussen wel en niet werken hangen... Klik om te vergroten... Precies....dat gevoel heb ik dus ook...maar weet je dan ook hoeveel er in die pillen zat? Niet dat je bijvoorbeeld op 200 mg tegenwoordig pas gaat knallen (zoals bij mij het geval kan zijn)"
"MDMA bij vrienden. Ecstasy cq pillen bij vreemden..."