Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeedafvalplan?

speedafvalplan?

120 antwoorden
39 weergaven
18-5-2026
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goanaut zei:
Stoer meissie, ik weet niet hoe oud jij bent, maar 40 kilo vind ik ziekelijk laag klinken. :/ En kijk maar uit met gratis drugs.
Klik om te vergroten...

magere meisjes zijn trouwens niet zo knap. er mag best een beetje vet aan je lijf zitten. niemand houdt van een bonestaak
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Gratis speed en een streefgewicht van 40 kg, mijn god, moet jij niet op een ANA forum stoer doen en fotos uploaden van je ribbenkastje.


Ja ANA ... zoek op ANA.

Hier heb je echt niks te zoeken, hier krijg je alleen maar negatief commentaar en logisch een gezonde meid weegt 60 kg of meer.
En nu is de speed gratis straks kost ie gewoon 15 euro want jij weet niet beter.




:wave:

Stonie
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#3
xxxMaraxxx zei:
niet dt daar iets mis mee is, ik wil zelf ook 20 kilo afvallen:grin:
vn 60 naar 40 :sunglasses:

k kan gratis aan speed komen :sunglasses:

een vriendin van me dealt erin en ik krijg gratis :P
Klik om te vergroten...

zoek hulp
:(
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb juist een beetje problemen met het afvallen van speed.

Sinds mn 9de zit ik op judo en heb op mn 18e mijn zwarte band gehaalt.
Nu doe ik mee aan wedstrijden die binnen de catogorie "zwaargewicht vallen". Dit is boven de 78 kilo. Zelf weg ik normaal iets van 78/80.

Sinds ik een jaar geleden speed ging gebruiken is mijn eetpatroon drastisch verandert. Op dagen waarop ik normaal een heel brood at, at ik nu niet eens 1 sneetje. Ook als ik een paar dagen niet had gebruikt bleef ik zo eten.

Toen ben ik dus in een paar maanden tijd (weekelijks speedgebruik) van 78/80 kilo naar 71kg afgevallen. Dit mag dan maar 9 kilo schelen maar heeft me wel de kans ontnomen om mee te doen aan wedstrijden.

Het grappige was dat toen ik aan de halfzware gewichtklasse (tot 72kg) mee ging doen, ik 3 kilo ben aangekomen :rolleyes:

Dus toen was ik ook gediskwalificeerd voor die klasse.

Om een lang verhaal kort te maken, door mijn af en aan speedgebruik heb ik al bijna een jaar geen wedstrijden kunnen spelen.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Speed is van oorsprong een afslankmiddel volgens mij ...

Nadat het recreatieve gebruik vanwege de bijwerkingen toenam is het op de lijst gezet of is dat een HOAX ?? Iemand ?

Stonie
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ben zelf eindelijk weer aan het aankomen :)

Van 62 naar 65 Kilo in de laatste 3 weken ofzo. Nu zie ik er al minder uit als een pepjunk, nog een kilo of 4 en dan ben ik tevreden.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
lysergine25 zei:
Speed is van oorsprong een afslankmiddel volgens mij ...

Nadat het recreatieve gebruik vanwege de bijwerkingen toenam is het op de lijst gezet of is dat een HOAX ?? Iemand ?

Stonie
Klik om te vergroten...


Wat is de geschiedenis van speed?
Speed of amfetamine werd in 1887 voor het eerst gemaakt. In 1927 werd het voor het eerst voorgeschreven als bloeddrukverhogend middel.

De doorbraak kwam pas in de dertiger jaren. Men was toen op zoek naar een middel tegen astma. Bekend was dat het hormoon adrenaline een astma-aanval kon tegengaan. Adrenaline wordt in acute stress situaties door de bijnier afgescheiden en zorgt voor extra energie. Het verhoogt de hartslag, vergroot de spierkracht en doet de bronchiën uitzetten waardoor de ademhaling sneller en makkelijker verloopt. Met name de laatste eigenschap maakte adrenaline zo aantrekkelijk voor het bestrijden van astma, waarbij de luchtwegen vernauwd zijn en de ademhaling zwaar en piepend wordt.

Het probleem was echter dat adrenaline niet oraal ingenomen kon worden, maar alleen gespoten kon worden. Spuiten had weer ernstige effecten op hart en bloedvaten. Men moest dus op zoek naar een alternatief voor adrenaline.

Omstreeks 1920 ontdekte een Amerikaanse farmacoloog dat een Chinese plant, Ma Huang ofwel ephedra, veelvuldig voorgeschreven werd tegen astmatische aanvallen. Het lukte de farmacoloog om het werkzame bestanddeel, efedrine uit deze plant te halen. De verbinding vertoonde grote overeenkomst met adrenaline. Omdat efedrine wel oraal gegeven kon worden en niet gespoten hoefde te worden werd efedrine hét middel voor de behandeling van astma. Probleem was echter dat de plant Ma Huang schaars was zodat men weer op zoek moest naar een alternatief. En zo kwam men uiteindelijk terecht bij de in 1887 geïsoleerde chemische stof amfetamine dat wat betreft structuur op efedrine lijkt.
Ook amfetamine bleek verlichting te geven bij astma en bronchitis. Voordeel boven efedrine was nog dat het in vluchtige vorm geleverd kon worden. Amfetamine kwam dan ook onder de merknaam Benzedrine, in de vorm van inhaleerapparaatjes legaal op de markt. Men besefte toen nog niet dat amfetamine tot misbruik en verslaving kon leiden.

In 1937 werd er op een Amerikaanse Universiteit studie verricht naar de effecten van amfetamine. De uitkomst was dat amfetamine vermoeidheid en slaap tegenging. Dat nieuws ging als een lopend vuurtje rond en vele studenten die moesten blokken voor een examen en wakker moesten blijven kochten het middel bij de drogist.

Vanwege de oppeppende werking werd amfetamine niet alleen dé drug van de jaren dertig, maar ook van de Tweede Wereldoorlog. Het werd gebruikt door Engelse en Duitse soldaten en ook Hitler liet zich vijf keer per dag injecteren met een speedinjectie. In Japan kregen zowel militairen als fabrieksarbeiders amfetamine om de vechtlust en de productie op te voeren. Later, in de zestiger jaren, zou ook de Amerikaanse president John F. Kennedy speed gebruiken, met name in tijden van uitputting en vermoeidheid.

In de loop van de veertiger jaren werden de negatieve gevolgen van amfetaminegebruik langzamerhand zichtbaar. Japan bleef na de oorlog met enorme voorraden zitten en probeerde deze aan de man te brengen. Op een gegeven moment was 5 % van de Japanse bevolking tussen 16 en 25 jaar afhankelijk geworden. In Zweden zag men de nadelige gevolgen snel in en werd amfetamine in het begin van de vijftiger jaren verboden.

Fervente amfetaminegebruikers in San Francisco ontdekten eind jaren zestig dat je amfetamine naast slikken ook kon spuiten, hetgeen niet alleen de roestoestand versnelde maar ook gewenning veroorzaakte. Het gevolg was dat gebruikers naar steeds hogere dosissen grepen.

Ondanks dat de verwoestende werking van amfetamine begin jaren vijftig al lang bekend was, duurde het nog ruim twintig jaar voordat amfetamine en verwante stoffen in Nederland verboden werden. In 1969 mocht amfetamine alleen nog maar op recept voorgeschreven worden. In 1976 werd het opgenomen in de opiumwet. Amfetamine wordt op dit moment voorgeschreven voor narcolepsie (aanvallen van slaapzucht) Voor de behandeling van ADHD schrijft men tegenwoordig Ritalin voor. Deze stof heeft hetzelfde effect als amfetamine. Als drug wordt het vooral in het partycircuit gebruikt. In een onderzoek onder uitgaanders in het club- en partycircuit in 1998 bleek dat 7% van de bezoekers de afgelopen nacht amfetamine had gebruikt.
Klik om te vergroten...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn dank is groot Saivy .....


Stonie
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik woog een jaartje terug 95 kilo en ben 1.83 dus best wel iets te zwaar :beer: het kon me eigenlijk nog al weinig schelen. Maarja hoe dan ook, een half jaar later woog ik in eens 70 kilo. Ik deed in die periode elk weekend een half grammetje ofzo. Ik doe tegewordig nog maar 1 lijn per maand en ik blijf maar op die 70 kilo hangen. Nouja bij iedereen anders zullen we maar zeggen.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Afvallen op speed werkt niet. Alleen tijdelijk.... Ik ben destijds ook aan de speed gegaan omdat ik af wilde vallen. In een korte tijd was ik bijna 14 kg kwijt en een verslaving rijker... Want als ik nu met speed stop, zit er in een week tijd alweer 5 kg bij. En dus blijf ik het telkens gebruiken, om maar niet boven de 60 kg uit te komen. En ja, het gevoel van speed is ook veels te lekker om er van af te kunnen blijven...
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#11
angel1 zei:
Psychonaut1976 zei:
angel1 zei:
stoppen met speed voor altijd heb ik het over, of toch voor hele lange tijd. en niet voor een dag. en waarom praat je telkens over asociaal?? heb je ervaring dan met dit onderwerp? ben je zelf lang dik geweest en is het je telkens niet gelukt om af te vallen dan?? ik vind het nogal cru dat je gelijk over asociaal begint. zet je eigen ervaring dan eens neer? voor iedereen is het anders. dus meteen asociaal noemen is een vooroordeel. en nee, ik voel me niet aangesproken omdat ik zo reageer. ik ben niet dik. dit is gewoon mijn mening hierover, niet over aangesproken voelen
Klik om te vergroten...


Je moet ook goed lezen he...ook al stop je met speed je maag kan in de tussentijd niet zoveel meer hebben dus als je vanaf dan niet meer Asociaal gaat vreten lukt het best.

Haha en nee ik ben zelf niet dik..
Stoppen met speed lijkt mij niet moeilijk,als je dat gebruikt 2 dagen heb je dr echt geen zin meer in omdat je nachten overslaat en weer energie moet opbouwen.

Met asociaal vreten bedoel ik iemand die ontbijt,luncht,s'avonds eet *veelal verkeerd voedsel* en daarnaast nog eens zakke chips naar binnen kiept en dan gaat klagen over over gewicht..

Is dat cru? vind ik wel meevallen :wave:

Maar ik begrijp je reactie wel,je kan er even niet mee over weg dat iemand zo makkelijk reageerd op zo'n onderwerp omdat jezelf eigenlijk toch wel een beetje een dikkerd bent ,,,is het niet?

Althans ik lees dat je 12 kg bent afgevallen? Als ik dat bv zou doen moet ik worden opgenomen om aan te sterken :wink:

Dus niet ik zit ergens mee,maar jij zelf....
Een slechte eigenschap van dikkerds is ook dat ze gaan lopen reflecteren op de buiten wereld zoals jij boven laat zien..of in een vliegtuig...goh wat zijn die stoelen krap,lift te klein etc etc..
Klik om te vergroten...

je kent me niet,( houden zo) je hebt totaal geen idee hoe ik eruit zie ofzo. dus die belachelijke oordelen mag je voor jezelf houden.en dat als jij afvalt moet worden opgenomen, tja das dan zielig voor jou. en aangezien je dat zo zegt, kan k er ook mooi uit opmaken dat je er dus zelf geen ervaring mee hebt. en mij dik noemen terwijl je niet eens weet hoe ik eruit zie is natuurlijk ook zielig. dat ik er zo op reageer hoeft niet eens wat met mezelf te maken te hebben. maar dat weet je ook niet, wil je waarschijnlijk niet eens weten aangezien je je oordelen al klaar hebt

en over dat je maag niet zoveel kan hebben na een tijdje van weinig eten? misschien de eerste paar dagen, maar zo snel als de maag wat gekrompen is, zo snel zet ie ook weer uit, dat zou jij als ik-weet-alles-beter toch moeten weten :wave:
Klik om te vergroten...

Tsja iemand die zomaar ff 12 kg afvalt lijkt mij nogal aan de dikke kant,maar doet boeit me idd weinig verder..

En dat als ik 12 kg zou afvallen opgenomen moet worden is juist mooi want dat betekend dat ik iig niet dik ben he.. :grin:

Dat je maag weer snel uitzet heeft een reden die ik nu voor de 3e keer noem..omdat je dan asociaal hebt zitten vreten..

succes verder... :grin: :grin:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Formshift zei:
rozemieke zei:
hallo ,
ik weet dat afvallen met speed geen goed idee is
maar toch ben ik van plan om het te proberen
maar met mate bv. 1 maal in de week speed nemen (een dag veel sporten en niet eten )
en voor de rest vd week gezond eten
dan is speed toch niet verslavend als je er een week tussen laat ?
zodra ik weer op mijn streefgewicht ben stop ik met speed en en eet ik die dagen waarop ik normaal speed zou nemen niks dan komen de kilo's er ook niet weer aan
wat denken jjullie ?
Klik om te vergroten...

Wat ik denk?
Speed gebruiken om af te vallen moet je gewoon NIET doen.
Als je eenmaal door heb dat het gaat werken dan blijf je aan de gang.

Niet eten? Je moet juist wel eten, gezond eten dus.

Je bent gewoon een TYPISCH WIJF. Typische wijven kiezen altijd de snelste en makkelijkste weg om af te vallen: Speed.
Misschien te lui om door te sporten?


* sorry maar ik heb gewoon GEEN respect voor deze mensen
Klik om te vergroten...
Ik ben het ook niet eens met deze manier van afvallen maar dit gaat TE ver wat je zegt. Probeer haar liever te waarschuwen ze zal er aan kapot gaan uit eindelijk....
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#13
rozemieke zei:
Hoeveel speed moet ik nemen om een dagje zonder eten te kunnen en te sporten?
groetjs
Klik om te vergroten...
Jij wilt dus WEL sporten NIET eten resultaat ------> Onbewusteloos? Ben je daar lekker aan het rennen BANG nok op de grond.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja dat snap ik.
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#15
slipperman zei:
rozemieke zei:
Hoeveel speed moet ik nemen om een dagje zonder eten te kunnen en te sporten?
groetjs
Klik om te vergroten...
Jij wilt dus WEL sporten NIET eten resultaat ------> Onbewusteloos? Ben je daar lekker aan het rennen BANG nok op de grond.
Klik om te vergroten...
je kan het "on" wel weg laten hoor. het is namelijk gewoon "bewusteloos" :)
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#16
cunt zei:
slipperman zei:
rozemieke zei:
Hoeveel speed moet ik nemen om een dagje zonder eten te kunnen en te sporten?
groetjs
Klik om te vergroten...
Jij wilt dus WEL sporten NIET eten resultaat ------> Onbewusteloos? Ben je daar lekker aan het rennen BANG nok op de grond.
Klik om te vergroten...
je kan het "on" wel weg laten hoor. het is namelijk gewoon "bewusteloos" :)
Klik om te vergroten...
LoL, foutje moet kunnen toch?
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#17
slipperman zei:
cunt zei:
slipperman zei:
rozemieke zei:
Hoeveel speed moet ik nemen om een dagje zonder eten te kunnen en te sporten?
groetjs
Klik om te vergroten...
Jij wilt dus WEL sporten NIET eten resultaat ------> Onbewusteloos? Ben je daar lekker aan het rennen BANG nok op de grond.
Klik om te vergroten...
je kan het "on" wel weg laten hoor. het is namelijk gewoon "bewusteloos" :)
Klik om te vergroten...
LoL, foutje moet kunnen toch?
Klik om te vergroten...
geen probleem :) probeer alleen maar ff te helpen :wink:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#18
On-topic!
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#19
rozemieke zei:
hallo ,
ik weet dat afvallen met speed geen goed idee is
maar toch ben ik van plan om het te proberen
maar met mate bv. 1 maal in de week speed nemen (een dag veel sporten en niet eten )
en voor de rest vd week gezond eten
dan is speed toch niet verslavend als je er een week tussen laat ?
zodra ik weer op mijn streefgewicht ben stop ik met speed en en eet ik die dagen waarop ik normaal speed zou nemen niks dan komen de kilo's er ook niet weer aan
wat denken jjullie ?
Klik om te vergroten...

Niet doen, je kunt misschien niet eten maar daarna eet je het er toch weer aan.
S
S ][Nickname][Lid
01-01-2024, 00:00
#20
probeer het met efedra..
maar een weekje (erg) weinig eten is toch niet zo lastig als je een beetje een sterke wil hebt.. vind het een beetje een teken van zwakte om daar pep bij nodig te hebben

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."