angel1 zei:
stoppen met speed voor altijd heb ik het over, of toch voor hele lange tijd. en niet voor een dag. en waarom praat je telkens over asociaal?? heb je ervaring dan met dit onderwerp? ben je zelf lang dik geweest en is het je telkens niet gelukt om af te vallen dan?? ik vind het nogal cru dat je gelijk over asociaal begint. zet je eigen ervaring dan eens neer? voor iedereen is het anders. dus meteen asociaal noemen is een vooroordeel. en nee, ik voel me niet aangesproken omdat ik zo reageer. ik ben niet dik. dit is gewoon mijn mening hierover, niet over aangesproken voelen
Je moet ook goed lezen he...ook al stop je met speed je maag kan in de tussentijd niet zoveel meer hebben dus als je vanaf dan niet meer Asociaal gaat vreten lukt het best.
Haha en nee ik ben zelf niet dik..
Stoppen met speed lijkt mij niet moeilijk,als je dat gebruikt 2 dagen heb je dr echt geen zin meer in omdat je nachten overslaat en weer energie moet opbouwen.
Met asociaal vreten bedoel ik iemand die ontbijt,luncht,s'avonds eet *veelal verkeerd voedsel* en daarnaast nog eens zakke chips naar binnen kiept en dan gaat klagen over over gewicht..
Is dat cru? vind ik wel meevallen
Maar ik begrijp je reactie wel,je kan er even niet mee over weg dat iemand zo makkelijk reageerd op zo'n onderwerp omdat jezelf eigenlijk toch wel een beetje een dikkerd bent ,,,is het niet?
Althans ik lees dat je 12 kg bent afgevallen? Als ik dat bv zou doen moet ik worden opgenomen om aan te sterken
Dus niet ik zit ergens mee,maar jij zelf....
Een slechte eigenschap van dikkerds is ook dat ze gaan lopen reflecteren op de buiten wereld zoals jij boven laat zien..of in een vliegtuig...goh wat zijn die stoelen krap,lift te klein etc etc..