Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeedafvalplan?

speedafvalplan?

120 antwoorden
40 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Daar gaat het ook om. Dat je er niets van voelt.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
mathijs zei:
Daar gaat het ook om. Dat je er niets van voelt.
Klik om te vergroten...

ja k snap dat hij niets wil voelen van de speed zelf maar een lijn van ongeveer 0,1 neemt mijn hongergevoel niet helemaal weg, verschilt natuurlyk per persoon maar 15 mg lijkt me dan wel heel weinig
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het hongergevoel gaat weg als bijwerking van het speed effect, niks van de speed voelen maar toch geen honger hebben kan niet. Bovendien is speed heel moeilijk te doseren en weet je nooit hoe je er zelf op reageert en hoe sterk het is. Als je alleen het hongergevoel wil onderdrukken kun je daarvoor maar zat vage pillen kopen in van die health shops, speed is daarvoor niet geschikt.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oh, vandaar dat er in dieetpillen altijd 10 tot 20 mg in zat..? En misschien werkt het ook niet, dan moet ze meteen stoppen ermee, en zeker de dosis niet opkrikken.
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#5
je bent nog geen 18 en gaat proberen af te vallen met speed? weet je wel met wat voor drug je te maken hebt?
en je denkt dat je er niet verslaafd aan kan worden als je het 1x in de week doet, maar dat kan wel degelijk. ik denk dat er meer mensen zijn die weekend verslaafd zijn dan mensen die het vaker per week gebruiken.
F
FormshiftLid
01-01-2024, 00:00
#6
rozemieke zei:
hallo ,
ik weet dat afvallen met speed geen goed idee is
maar toch ben ik van plan om het te proberen
maar met mate bv. 1 maal in de week speed nemen (een dag veel sporten en niet eten )
en voor de rest vd week gezond eten
dan is speed toch niet verslavend als je er een week tussen laat ?
zodra ik weer op mijn streefgewicht ben stop ik met speed en en eet ik die dagen waarop ik normaal speed zou nemen niks dan komen de kilo's er ook niet weer aan
wat denken jjullie ?
Klik om te vergroten...

Wat ik denk?
Speed gebruiken om af te vallen moet je gewoon NIET doen.
Als je eenmaal door heb dat het gaat werken dan blijf je aan de gang.

Niet eten? Je moet juist wel eten, gezond eten dus.

Je bent gewoon een TYPISCH WIJF. Typische wijven kiezen altijd de snelste en makkelijkste weg om af te vallen: Speed.
Misschien te lui om door te sporten?


* sorry maar ik heb gewoon GEEN respect voor deze mensen
S
SpringPackLid
01-01-2024, 00:00
#7
rozemieke zei:
Hoeveel speed moet ik nemen om een dagje zonder eten te kunnen en te sporten?
groetjs
Klik om te vergroten...

Heel simpel, je kunt afvallen met speed maar dan moet je speed blijven gebruiken(verslaafd of niet). Met speed onderdruk je alleen je eetlust(je gaat namelijk over je grenzen, geen eetlust, geen slaap), maar op een gegeven moment moet je dit weer inhalen. Vind je jezelf uiteindelijk slank genoeg en stop je weer met de speed dan zal je lichaam hier niet mee om kunnen gaan en wordt je uiteindelijk weer dik(of zelfs dikker), oplossing dan is bijv. weer speed gebruiken, het bekende cirkeltje.

Misschien moet je de huisarts maar eens bezoeken, niet goed als je z'n probleem hebt met afvallen en vooral op jou leeftijd!

*BTW: lees net bovenstaande reactie, denk niet echt dat dat gaat helpen!
Vind hem ook niet zo gepast, maar ieder zijn mening.
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik geef hetzelfde advies als SpringPack. En ik hoef het niet meer uit te leggen, want dat heeft hij/zij al heel goed gedaan... :P

Sporten, gezond eten en volhouden.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Formshift zei:
rozemieke zei:
hallo ,
ik weet dat afvallen met speed geen goed idee is
maar toch ben ik van plan om het te proberen
maar met mate bv. 1 maal in de week speed nemen (een dag veel sporten en niet eten )
en voor de rest vd week gezond eten
dan is speed toch niet verslavend als je er een week tussen laat ?
zodra ik weer op mijn streefgewicht ben stop ik met speed en en eet ik die dagen waarop ik normaal speed zou nemen niks dan komen de kilo's er ook niet weer aan
wat denken jjullie ?
Klik om te vergroten...

Wat ik denk?
Speed gebruiken om af te vallen moet je gewoon NIET doen.
Als je eenmaal door heb dat het gaat werken dan blijf je aan de gang.

Niet eten? Je moet juist wel eten, gezond eten dus.

Je bent gewoon een TYPISCH WIJF. Typische wijven kiezen altijd de snelste en makkelijkste weg om af te vallen: Speed.
Misschien te lui om door te sporten?


* sorry maar ik heb gewoon GEEN respect voor deze mensen
Klik om te vergroten...

Het spijt me, maar TYPISCHE GASTEN zijn ook te lui m te sporten hoor. Sorry hoot, maar je komt in deze post niet echt heel erg inteligent en nogal sexistisch over...
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja maar ik denk niet dat een jongen zo stom is om speed te gebruiken om af te vallen. (Ik, jongen zijnde, tenminste niet)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jongens maken zich sowieso vaak wat minder druk om hun gewicht volgens mij dus zullen ze ook minder snel speed snuiven om af te vallen. Jongens gebruiken echter vaker en meer drugs dan meisjes.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb vaak speed gebruikt en na het weekend ben ik alty een kilo of 2 a 3 kwijt ,maar geloof mij,je hebt het ook innees terug bij gegeten

je gaat opeens heel maar dan ook veel honger krygen wanneer je het niet verw8,en ik eet dan heel veel als ik in dat moment zit



maar bij andere mensen verschilt het he

de enne gaat minder honger krygen dan de andere

:wave:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#13
rozemieke zei:
hallo ,
ik weet dat afvallen met speed geen goed idee is
maar toch ben ik van plan om het te proberen
maar met mate bv. 1 maal in de week speed nemen (een dag veel sporten en niet eten )
en voor de rest vd week gezond eten
dan is speed toch niet verslavend als je er een week tussen laat ?
zodra ik weer op mijn streefgewicht ben stop ik met speed en en eet ik die dagen waarop ik normaal speed zou nemen niks dan komen de kilo's er ook niet weer aan
wat denken jjullie ?
Klik om te vergroten...

het is niet goed voor je maar werken zal het zeker, binnen een week
zullen er al wat kilo's af zijn, bij mij wel en ben er niet blij mee :(
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#14
uhm, verklaar dan eens waarom ik zoveel afval, terwijl ik zoveel probeer te eten. Ik voel me gewoon ziek als ik eet..
l
lieky speedfreakyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik vind het zwaar zielig en sneu als je pep gaat gebruiken om af te valluh :smilingimp:
kom op zeg als iemand echt wil afvalluh dan kan dat zonder pep !!
:angry:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik vind het echt "zwaar zielig" als iemand pep gebruikt om de nacht door te komen.. dat kan toch zonder pep?


Snap je wat ik bedoel? :wink:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#17
rozemieke zei:
het punt is, afvallen met speed is makkelijk. En als je even teveel pakt ga je je ook nog eens blij en goed voelen. Je komt de dag makkelijker door, en je valt ook nog eens af!

Dat is wat het verslavend maakt, daar kom je haast niet onderuit. Nu kan iedereen hard gaan roepen dat je het niet moet doen, maar je bent volgens mij al redelijk vast besloten.

Ik denk niet dat jouw "dieet" echt gaat werken, ik denk dat je het beste een dieet kan volgen zoals dat met ephedra werd gedaan. Dus elke dag een (hele!) lage dosis. Dusdanig laag dat je het geestelijk iig niet merkt, maar wel je hongergevoel onderdrukt.

Ik ga je echter wel waarschuwen dat het moeilijk gaat worden om er weer mee te stoppen, hoe dan ook.

Heb je al geprobeerd af te vallen met enkel een dieet en sporten?
Klik om te vergroten...

dieeten ensporten ik al heeel veel geprobeerd maar nooit is het gelukt, ik hou dat nooit vol daarom dat ik aan speed dacht eerst dacht ik ook aan ephedra maar ik weet niet hoe ik daaraan kan raken . op azarius.net kun het wel bestellen maar dat gaat pas vanaf 18 jaar . en aan speed kan ik wel gemakkelijk raken .
Hoeveel speed moet ik nemen om een dagje zonder eten te kunnen en te sporten?
groetjs
Klik om te vergroten...
Doe het niet! Dat is het enigste wat ik je kan zeggen. Ik ken iemand die zo ook ging afvallen dat was ong een half jaar geleden je zou haar nu moeten zien. Ze is wel een kilo of 20 - 25 afgevallen en oke het ziet er beter uit maar ze snuift wel bijna een gram per dag weg en heeft al vele pogingen om te stoppen gewaagd.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#18
Formshift zei:
rozemieke zei:
hallo ,
ik weet dat afvallen met speed geen goed idee is
maar toch ben ik van plan om het te proberen
maar met mate bv. 1 maal in de week speed nemen (een dag veel sporten en niet eten )
en voor de rest vd week gezond eten
dan is speed toch niet verslavend als je er een week tussen laat ?
zodra ik weer op mijn streefgewicht ben stop ik met speed en en eet ik die dagen waarop ik normaal speed zou nemen niks dan komen de kilo's er ook niet weer aan
wat denken jjullie ?
Klik om te vergroten...

Wat ik denk?
Speed gebruiken om af te vallen moet je gewoon NIET doen.
Als je eenmaal door heb dat het gaat werken dan blijf je aan de gang.

Niet eten? Je moet juist wel eten, gezond eten dus.

Je bent gewoon een TYPISCH WIJF. Typische wijven kiezen altijd de snelste en makkelijkste weg om af te vallen: Speed.
Misschien te lui om door te sporten?


* sorry maar ik heb gewoon GEEN respect voor deze mensen
Klik om te vergroten...
Ik ben het ook niet eens met deze manier van afvallen maar dit gaat TE ver wat je zegt. Probeer haar liever te waarschuwen ze zal er aan kapot gaan uit eindelijk....
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#19
rozemieke zei:
Hoeveel speed moet ik nemen om een dagje zonder eten te kunnen en te sporten?
groetjs
Klik om te vergroten...
Jij wilt dus WEL sporten NIET eten resultaat ------> Onbewusteloos? Ben je daar lekker aan het rennen BANG nok op de grond.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja dat snap ik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."