#1
Daar gaat het ook om. Dat je er niets van voelt.
mathijs zei:Daar gaat het ook om. Dat je er niets van voelt.
rozemieke zei:hallo ,
ik weet dat afvallen met speed geen goed idee is
maar toch ben ik van plan om het te proberen
maar met mate bv. 1 maal in de week speed nemen (een dag veel sporten en niet eten )
en voor de rest vd week gezond eten
dan is speed toch niet verslavend als je er een week tussen laat ?
zodra ik weer op mijn streefgewicht ben stop ik met speed en en eet ik die dagen waarop ik normaal speed zou nemen niks dan komen de kilo's er ook niet weer aan
wat denken jjullie ?
rozemieke zei:Hoeveel speed moet ik nemen om een dagje zonder eten te kunnen en te sporten?
groetjs
Formshift zei:rozemieke zei:hallo ,
ik weet dat afvallen met speed geen goed idee is
maar toch ben ik van plan om het te proberen
maar met mate bv. 1 maal in de week speed nemen (een dag veel sporten en niet eten )
en voor de rest vd week gezond eten
dan is speed toch niet verslavend als je er een week tussen laat ?
zodra ik weer op mijn streefgewicht ben stop ik met speed en en eet ik die dagen waarop ik normaal speed zou nemen niks dan komen de kilo's er ook niet weer aan
wat denken jjullie ?
Wat ik denk?
Speed gebruiken om af te vallen moet je gewoon NIET doen.
Als je eenmaal door heb dat het gaat werken dan blijf je aan de gang.
Niet eten? Je moet juist wel eten, gezond eten dus.
Je bent gewoon een TYPISCH WIJF. Typische wijven kiezen altijd de snelste en makkelijkste weg om af te vallen: Speed.
Misschien te lui om door te sporten?
* sorry maar ik heb gewoon GEEN respect voor deze mensen

rozemieke zei:hallo ,
ik weet dat afvallen met speed geen goed idee is
maar toch ben ik van plan om het te proberen
maar met mate bv. 1 maal in de week speed nemen (een dag veel sporten en niet eten )
en voor de rest vd week gezond eten
dan is speed toch niet verslavend als je er een week tussen laat ?
zodra ik weer op mijn streefgewicht ben stop ik met speed en en eet ik die dagen waarop ik normaal speed zou nemen niks dan komen de kilo's er ook niet weer aan
wat denken jjullie ?
Doe het niet! Dat is het enigste wat ik je kan zeggen. Ik ken iemand die zo ook ging afvallen dat was ong een half jaar geleden je zou haar nu moeten zien. Ze is wel een kilo of 20 - 25 afgevallen en oke het ziet er beter uit maar ze snuift wel bijna een gram per dag weg en heeft al vele pogingen om te stoppen gewaagd.rozemieke zei:het punt is, afvallen met speed is makkelijk. En als je even teveel pakt ga je je ook nog eens blij en goed voelen. Je komt de dag makkelijker door, en je valt ook nog eens af!
Dat is wat het verslavend maakt, daar kom je haast niet onderuit. Nu kan iedereen hard gaan roepen dat je het niet moet doen, maar je bent volgens mij al redelijk vast besloten.
Ik denk niet dat jouw "dieet" echt gaat werken, ik denk dat je het beste een dieet kan volgen zoals dat met ephedra werd gedaan. Dus elke dag een (hele!) lage dosis. Dusdanig laag dat je het geestelijk iig niet merkt, maar wel je hongergevoel onderdrukt.
Ik ga je echter wel waarschuwen dat het moeilijk gaat worden om er weer mee te stoppen, hoe dan ook.
Heb je al geprobeerd af te vallen met enkel een dieet en sporten?
dieeten ensporten ik al heeel veel geprobeerd maar nooit is het gelukt, ik hou dat nooit vol daarom dat ik aan speed dacht eerst dacht ik ook aan ephedra maar ik weet niet hoe ik daaraan kan raken . op azarius.net kun het wel bestellen maar dat gaat pas vanaf 18 jaar . en aan speed kan ik wel gemakkelijk raken .
Hoeveel speed moet ik nemen om een dagje zonder eten te kunnen en te sporten?
groetjs
Ik ben het ook niet eens met deze manier van afvallen maar dit gaat TE ver wat je zegt. Probeer haar liever te waarschuwen ze zal er aan kapot gaan uit eindelijk....Formshift zei:rozemieke zei:hallo ,
ik weet dat afvallen met speed geen goed idee is
maar toch ben ik van plan om het te proberen
maar met mate bv. 1 maal in de week speed nemen (een dag veel sporten en niet eten )
en voor de rest vd week gezond eten
dan is speed toch niet verslavend als je er een week tussen laat ?
zodra ik weer op mijn streefgewicht ben stop ik met speed en en eet ik die dagen waarop ik normaal speed zou nemen niks dan komen de kilo's er ook niet weer aan
wat denken jjullie ?
Wat ik denk?
Speed gebruiken om af te vallen moet je gewoon NIET doen.
Als je eenmaal door heb dat het gaat werken dan blijf je aan de gang.
Niet eten? Je moet juist wel eten, gezond eten dus.
Je bent gewoon een TYPISCH WIJF. Typische wijven kiezen altijd de snelste en makkelijkste weg om af te vallen: Speed.
Misschien te lui om door te sporten?
* sorry maar ik heb gewoon GEEN respect voor deze mensen
Jij wilt dus WEL sporten NIET eten resultaat ------> Onbewusteloos? Ben je daar lekker aan het rennen BANG nok op de grond.rozemieke zei:Hoeveel speed moet ik nemen om een dagje zonder eten te kunnen en te sporten?
groetjs
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."