#1
Ik was liever te dik dan te dun.
Nou ben ik te dun.
Toen ik 13-14 was woog ik 65 kg..
10 centimeter hoger en nu 50
Stoppen met blowen verneukt echt je eetlust![:cry:]()
Nou ben ik te dun.
Toen ik 13-14 was woog ik 65 kg..
10 centimeter hoger en nu 50
Stoppen met blowen verneukt echt je eetlust
, je moet gewoon proberen een normaal 3x per dag eten ritme zien aan te leren, komt vanzelf weer goed toch.