Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"spacekonijn zei: met alcohol / wiet /mdmat Klik om te vergroten... Combi Lsd, wiet en alcohol is mij niet zo goed gevallen. weet niet waardoor het kwam maar ik denk door de alcohol, persoonlijk raad ik je dat af."
"spacekonijn zei: hm , je trip word wat minder diepgaand , je krijgt iets meer mindfucks ( door de alcohol). maar verder valt t wel mee , ikzelf was aardig aangeschoten en was gestopt met drinken toen ik lsd innam. maar vrienden van me hebben de hele avond doorgezopen en ook echt flessen wijn leeg . maarja zij konden echt niet stil zijn en waren overal over aan het schreeuwen. dus als je wat meer controle wilt beter niet bij drinken , maar t kan wel Klik om te vergroten... Normaal ben ik zonder iets gewoon lekker relaxed, volgens mij door de alcohol deze keer moeite met mijn omgeving, gewoon niet relaxed!"
"schranziewanzie zei: Fear & loathing in las vegas, een film die iedereen op dit forum gezien moet hebben vind ik idd vind ik ook de beste drugfilm die er is :mrgreen Klik om te vergroten... Yep, de beste, gewoon een film waarbij jet het gewoon kunt voelen!"
"boy zei: dopamine raakt niet zo snel op als je serotonine Klik om te vergroten... Klopt, dopamine wordt idd sneller aangevuld! Maar dopamine moet ergens laag zijn, waarom dan nog meer snuiven, vergroot je zo niet alleen maar de bij-effecten?"
"Bal0n zei: Het wordt idd sneller bijgevuld, of het echter ook minder snel opraakt? Dat zij nwel 2 verschillende dingen. En idd, uiteindelijk zal het wel "opraken", geen idee wat er dan gebeurd :P Klik om te vergroten... Ziekte van Parkinson hang ook samen met de dopamine vooraad(is dan te laag), ga je trillen en shit Maar heb weleens katers dat ik me echt de tering tril BTW: ook een keer een docu gezien dat mensen met Parkinson (mogelijk) baat hebben bij een XTC-pil, dus als we allemaal ons best doen, dan zijn we mogelijk een Parkinson-vrije generatie! EDIT: redelijk off-topic allemaal"
"Bal0n zei: ja klopt, maar alleen tijdens de high van de MDMA he. Lijkt me niet dat het permanente effecten heeft? Klik om te vergroten... Ja klopt, maar wilde net mijn post aanpassen, lijkt me idd niet dat die oudjes ook na gebruik trilvrij zijn, zal misschien nog wel iets erger worden, stuiteren ze helemaal door het verzorgingshuis."
"Zoals al eerder gezegd; uppers en downers, werken elkaar alleen maar tegen. Maar neem je bijv. diazepam(10mg) voor gebruik van speed. Diazepam wordt afgebroken in de lever en heeft een hele ruime marge in de duur van de werking (60 tot 100 uur). Als ik het goed heb is de afgifte dan heel geleidelijk en kan een combi wel(raad het niet aan!), probleem is wel dat de speed hierdoor minder snel wordt afgebroken! Ik heb deze combi vaker gebruikt en het beviel allemaal goed, beter dan speed met alcohol, alleen neem deze combi(valium + speed) aub niet met alcohol, dan kunnen er echt misselijke situaties ontstaan"
"rozemieke zei: Hoeveel speed moet ik nemen om een dagje zonder eten te kunnen en te sporten? groetjs Klik om te vergroten... Heel simpel, je kunt afvallen met speed maar dan moet je speed blijven gebruiken(verslaafd of niet). Met speed onderdruk je alleen je eetlust(je gaat namelijk over je grenzen, geen eetlust, geen slaap), maar op een gegeven moment moet je dit weer inhalen. Vind je jezelf uiteindelijk slank genoeg en stop je weer met de speed dan zal je lichaam hier niet mee om kunnen gaan en wordt je uiteindelijk weer dik(of zelfs dikker), oplossing dan is bijv. weer speed gebruiken, het bekende cirkeltje. Misschien moet je de huisarts maar eens bezoeken, niet goed als je z'n probleem hebt met afvallen en vooral op jou leeftijd! *BTW: lees net bovenstaande reactie, denk niet echt dat dat gaat helpen! Vind hem ook niet zo gepast, maar ieder zijn mening."
"Bal0n zei: Magnesium! Klik om te vergroten... en dan meteen wat onder je neus poederen voor het effect @Mac zal ik proberen!"
"caatje zei: http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=723&highlight=kauwen http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=2002&start=30 staan allemaal tips Klik om te vergroten... Oke bedankt, ga meteen even kijken"